Olisinpa komea mies

SanteriWahlroos

Mies, jolle halutut tapahtumat syntyvät sormia napsauttamalla. Vielä siihen päälle hallituspaikat jokaisessa merkittävässä yrityksessä.

22

611

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • YksinäinenATM

      Kaikista pahinta että ei ole komea on yksinkertaisesti se ettei löydä naista. Kyllä hyvä ulkonäkö on parasta mitä voi lahjana saada.

    • tsemiäsulle

      No en komeudesta tiedä, kun olen nainen, mutta voisin näin jonkin asteisella elämänkokemuksella olettaa, että itseluottamus miehellä kompnsoi huomattavasti tätä ulkoista habitusta. Ja toisekseen mies voi pukeutua hyvin ja näyttää hyvältä näyttämättä fyysisesti hyvältä. Ruma nainen ei ole kaunis edes kauniissa mekossa.
      Katso, vaikka lehdistä kuvia miehistä. Joku Leonardo di Caprio-olisikohän kaunis ilman miljooniaan---nope. Jos jokin ne miljoonat toi, ei sillä ollut ulkisen habituksen aknssa mitään tekemistä. Voisin kuvitell, että se on itseluottamuskysymys ollut siinäkin.

      • Siitäselähti

      • Siitäselähti kirjoitti:

        Ettekö enää muista, millainen hän oli uransa alkupuolella. Poikamaisella tavalla hyvännäköinen Titanic-tähti

        http://m.favim.com/image/3533463/

        En ole ikinä ymmärtänyt arvostaa Leonardo di Caprion ulkonäköä minäkään.. Luulisin ennemminkin, että onnistui tekemään nuorena hyviä rooleja kiinnostavissa draamaelokuvissa, kuten vaikkapa Gilbert Grape ja This boys life ja siitä sitten eteen päin, eli oliskohan kohtalaiset näyttelijän kyvyt ja hyvä manageri kuitenkin menestyksen taustalla.


      • YksinäinenATM

        No lisääkö esim. lyhyellä miehellä pukuun pukeutuminen tai itsevarmuus hänen viehättävyyttään sen enempää? Tuo väittö itsevarmuuden merkityksestä (jos sillä merkitystä edes on) miehen viehättävyyteen perustuu juurikin miehekkääseen ja hallitsevaan olemukseen.


      • YksinäinenATM kirjoitti:

        No lisääkö esim. lyhyellä miehellä pukuun pukeutuminen tai itsevarmuus hänen viehättävyyttään sen enempää? Tuo väittö itsevarmuuden merkityksestä (jos sillä merkitystä edes on) miehen viehättävyyteen perustuu juurikin miehekkääseen ja hallitsevaan olemukseen.

        En tiedä onko itsevarmuudesta hyötyä, mutta epävarmuudesta ainakin on varmuudella haittaa, niin lyhyelle kuin pitkällekin miehelle, tai naisellekin.

        Omassa tuttavapiirissä on kylläkin useita lyhyitä miehiä, joilla on naisia riittänyt, ihan perheen perustamiseenkin saakka.. Tiedä sitten mistä johtuu, suht terveestä itsetunnosta, sosiaalisista taidoista, itsevarmuudestako vai mistä.


      • Yksinjaaina

        Raha?


      • 12121212

        Ongelmana on juurikin naisten kyvyttömyys erottaa miesten ominaisuuksia toisistaan. Taso (komeus, raha, status) toimii halo-efektinä joka saa kaiken muun näyttämään paremmalta naisten silmissä.

        Komea mies: pitkä, leveäharteinen, jykeväleukainen, matalaääninen.
        Ruma mies: ei mitään noista.

        Komean miehen tavallinen käytös on itsevarmaa, ruman miehen tavallinen käytös epävarmaa. Komean miehen kukkoilu on maskuliinista, ruman miehen kukkoilu Napoleon-syndroomaa. Komean miehen epävarmuus on söpöä ujoutta, ruman miehen epävarmuus luuserimaisuutta.

        Ääritapauksia ovat julkkikset. Kimi Räikkösen tavallisuus sytyttää. Bull Mentulan heikkous sytyttää. Jne.


    • Kyllä olisi mukavaa olla komea pitkä mies, saisi naisten ihalua ja rakkautta saisi helposti.

      • JokaisellaOmansa

        Jokaisella on omat ongelmansa, myös pitkillä ja komeilla. Ei ehkä samanlaisia kuin sinulla, mutta ongelmansa kuitenkin. Parisuhteessa niitä vasta tuleekin.


      • YksinäinenATM

        Jos pitkällä ja komealla miehellä on parisuhteessa ongelmia hän voi aina ryhtyä uuteen parisuhteeseen eli aloittaa uudelta pöydältä. Rumana miehenä taas en voi ikinä sellaisesta kuin kuvitella ja kyllä ulkonäöstäni saan kärsiä ihan muistakin syistä kuin pariutumisen estymisestä.


      • JokaisellaOmansa
        YksinäinenATM kirjoitti:

        Jos pitkällä ja komealla miehellä on parisuhteessa ongelmia hän voi aina ryhtyä uuteen parisuhteeseen eli aloittaa uudelta pöydältä. Rumana miehenä taas en voi ikinä sellaisesta kuin kuvitella ja kyllä ulkonäöstäni saan kärsiä ihan muistakin syistä kuin pariutumisen estymisestä.

        Huomaan, että olet elänyt hyvin suojattua elämää, enkä pysty asiaa sinulle yhdessä keskustelussa avaamaan.


      • YksinäinenATM

        Olen kyllä nähnyt elämää sen verran että tiedän miten asiat todellisuudessa ovat.


      • JokaisellaOmansa
        YksinäinenATM kirjoitti:

        Olen kyllä nähnyt elämää sen verran että tiedän miten asiat todellisuudessa ovat.

        Joka on todella todella eri asia, kuin kokea ne itse.
        Olet myös siis säästynyt monelta pahalta.


      • JokaisellaOmansa
        YksinäinenATM kirjoitti:

        Olen kyllä nähnyt elämää sen verran että tiedän miten asiat todellisuudessa ovat.

        Joka on todella todella eri asia, kuin kokea ne itse.
        Olet myös siis säästynyt monelta pahalta.


    • grrrrrr-

      Grr miehet suomessa valittaa rumuuttaan muttei tee mitään konkreettista asian parantamiseksi. Huono iho: syö terveellisemmin, mene kosmetologille, käy solariumissa. Pienet hartijat, kuntoile. Myös hiukset, pukeutuminen jne ovat tärkeitä ja naiset käyttää tosi paljon aikaa ehostautumiseen.

      • YksinäinenATM

        Milläs saan lisää pituutta ja hiuksia? Miehissä ja naisissa sattuu olemaan sellainen ero että yleensä miehet eivät voi tehdä ulkonäöllisille puutteilleen mitään tai se ei ole sosiaalisesti hyväksyttyä.


      • rahalla.saa
        YksinäinenATM kirjoitti:

        Milläs saan lisää pituutta ja hiuksia? Miehissä ja naisissa sattuu olemaan sellainen ero että yleensä miehet eivät voi tehdä ulkonäöllisille puutteilleen mitään tai se ei ole sosiaalisesti hyväksyttyä.

        Lekureilta saa sekä pituutta että hiuksia. Kallista on, mutta ainakin keinot ovat olemassa.


      • YksinäinenATM

        Nuorena työttömänä revinkin 60-70 000 dollaria (euroina varmaan enemmänkin) pidennysleikkaukseen josta en lisäksi vieläkään saavuttaisi riittävää pituutta ja kalliistakaan hiustensiirrosta ei hiuksillani saisi riittävää lopputulosta :( Tässä nyt kuitenkin vähän eri tasoissa mennään kuin jossain naisten kuntosaleissa ja tälläilyssä.


      • Atm96

        Eihän suurinosa miehistä ole edes naisten mielestä komeita. Yleensähän se meneekin niin että vain pieni osa meistä miehistä naisia saavat. Että huoli pois et ole yksin.


      • Atm96

        Eihän suurinosa miehistä ole edes naisten mielestä komeita. Yleensähän se meneekin niin että vain pieni osa meistä miehistä naisia saavat. Että huoli pois et ole yksin.
        KommentoiIlmia


    • m-i-e-s

      On se kauheeta olla komea mies, halutut ja halumattomat tapahtumat syntyvät, vaikka ei sormia napsauttaisikaan. =P Seireenit ynm. pedot jahtaamalla jahtaa hunajaa vaikka väkisin.

      Komeudesta tulee paljon haittaa ja murhetta. Suohirviöt yrittää raiskaa, käyttää seksuaalisesti hyväksi, väkisin makaa viagran voimalla ja pyrkii huumaamaan seksuaalisiin tekoihin. Kaikkea muuta vastenmielistä ja laitonta. =P

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      117
      1279
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1153
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      47
      1050
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe