Onko täällä syntisiä ensinkään?

syntinen

Helluntalaisten palstalla taitaa käyskennellä ainoastaan Kerubeja, Ritareita ja Enkeleitä.

Liikkuuko täällä syntisiä armonkerjäläisiä ja syntisten ja lasten ystävää Nasaretin Jeesusta ollenkaan?

13

662

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meitä syntisiä, paljonkin!

• Janos

Tulipa mieleeni tapaus, kun joku kuukausi sitten tulin soittaneeksi eräälle helluntailais"veljelle", joka aiemmin oli kohdellut minua kaltoin...Tarjosin ns.sovinnonkättä, ja pyysin anteeksi omalta osaltani...Vastaus oli:"Niin juu ei niitä tarvitte muistella,jne.jne.Keskustelu eteni niin, että tämä"veli"alkoi moittia lasteni äidin, nykyisen ex-puolisoni seurakuntavalintoja..."Miten niin lukenut ihminen voi olla niin tyhmä"!!!Keskustelu eteni niissä merkeissä, että tämä"veli"rassasi ja rassasi, paiskoi raamatunjakeita hyvin itsemielestäänviisaaseen ja ylimieliseen sävyyn...Kunnes lopulta hermostuin, ja heittäydyin myös teräväkieliseksi, minkä jälkeen tämä"veli"pääsikin ilakoimaan,tyyliin, josta kerrotaan vanhassa testamentissa:"Kas niin kas niin,siinä me sen näimme,emmekö me sitä sanoneet"...TS.Kun sitä sovinnoin kättä tarjosin han kutakuinkin sylki sille kädelle...Eräs toinen helluntailainen, aito, vilpitön,kunnioitettava veli, ja Jumalan nöyrä palvelija luonnehti em.henkilön käytöstä:"Kun ihminen tiedä mitään tehneensä väärin...ei sen tarvitte mitään anteeksikaan pyytää...Sen verran olin murheissani asiasta, että polvistuin Jumalan eteen, ja rukoilin Isältä järkeä olla milloinkaan soittamasta tälle"veljelle"...Ja jos liikkuu kylillä....että ymmärtäisin kiertää kaukaa, turhan riidan välttämiseksi...Oliosi ihana asia, ja kaipaankin suunnattomasti uskovia ystäviä, jotka ovat nähneet muutakin, kuin lihavan pankkitilin, menestystä jne...Kun
        kelpaisi edes epävirallisissa kuvioissa soittamaan hengellistä musiikkia.En minä kaipaa suuria estradeja, olen saanut soittaa suurellekin yleisölle ¨vuosien varrella...Minulle riittäisi pienimuotoinenkin toiminta.Jeesushan sanoo:"Missä kaksi tahi kolme on koolla Minun nimeeni, siinä Minä olen heidän keskellänsä"...Minä olen syntinen publikaani, ja tiedän sen kiusallisen hyvin itsekin...Jos olisi niin ihmellistä, että löytyisi ei-tiukkapipoisia soitto ja/tai laulutaitoisia elämää nähneitä veljiä ja sisaria.voipi soittaa 0408157608
        Vointeja.terv.janos

• Janos kirjoitti:

Tulipa mieleeni tapaus, kun joku kuukausi sitten tulin soittaneeksi eräälle helluntailais"veljelle", joka aiemmin oli kohdellut minua kaltoin...Tarjosin ns.sovinnonkättä, ja pyysin anteeksi omalta osaltani...Vastaus oli:"Niin juu ei niitä tarvitte muistella,jne.jne.Keskustelu eteni niin, että tämä"veli"alkoi moittia lasteni äidin, nykyisen ex-puolisoni seurakuntavalintoja..."Miten niin lukenut ihminen voi olla niin tyhmä"!!!Keskustelu eteni niissä merkeissä, että tämä"veli"rassasi ja rassasi, paiskoi raamatunjakeita hyvin itsemielestäänviisaaseen ja ylimieliseen sävyyn...Kunnes lopulta hermostuin, ja heittäydyin myös teräväkieliseksi, minkä jälkeen tämä"veli"pääsikin ilakoimaan,tyyliin, josta kerrotaan vanhassa testamentissa:"Kas niin kas niin,siinä me sen näimme,emmekö me sitä sanoneet"...TS.Kun sitä sovinnoin kättä tarjosin han kutakuinkin sylki sille kädelle...Eräs toinen helluntailainen, aito, vilpitön,kunnioitettava veli, ja Jumalan nöyrä palvelija luonnehti em.henkilön käytöstä:"Kun ihminen tiedä mitään tehneensä väärin...ei sen tarvitte mitään anteeksikaan pyytää...Sen verran olin murheissani asiasta, että polvistuin Jumalan eteen, ja rukoilin Isältä järkeä olla milloinkaan soittamasta tälle"veljelle"...Ja jos liikkuu kylillä....että ymmärtäisin kiertää kaukaa, turhan riidan välttämiseksi...Oliosi ihana asia, ja kaipaankin suunnattomasti uskovia ystäviä, jotka ovat nähneet muutakin, kuin lihavan pankkitilin, menestystä jne...Kun
        kelpaisi edes epävirallisissa kuvioissa soittamaan hengellistä musiikkia.En minä kaipaa suuria estradeja, olen saanut soittaa suurellekin yleisölle ¨vuosien varrella...Minulle riittäisi pienimuotoinenkin toiminta.Jeesushan sanoo:"Missä kaksi tahi kolme on koolla Minun nimeeni, siinä Minä olen heidän keskellänsä"...Minä olen syntinen publikaani, ja tiedän sen kiusallisen hyvin itsekin...Jos olisi niin ihmellistä, että löytyisi ei-tiukkapipoisia soitto ja/tai laulutaitoisia elämää nähneitä veljiä ja sisaria.voipi soittaa 0408157608
        Vointeja.terv.janos

varmasti vielä löydät etsimäsi ja kaipaamasi! Jumala vastaa rukouksiin. Itse laulan meidän srk:n bändissä, josta olen iloinen. Ja välillä muutenkin soittelen kitaraa ja lauleskelen. Mitä tekisinkään ilman musiikkia!
        Kyllähän meitä tavallisia armoa tarvitsevia särkyneitä Jeesukseen uskoviakin on olemassa. Ne vaan ei pidä niin suurta meteliä itsestään.

• ADALMIINA

kaikki ovat syntisiä,mutta niille jotka uskovat on tuleva pelastus armosta.

• Saa

Armosta pelastettuja syntisiä! Jeesus katsoo meitä oman sovintoverensä kautta ja niinpä Hän näkee edessään virheettömän ja puhdistetun morsiamensa. Tämä ei silti tarkoita, että me saisimme elää synnissä. Jumala vihaa syntiä, mutta raksataa syntisiä ihmisiä! Ja meidän Herramme tahtoo meidän elävän iloisina täällä maassa ja elävän elämää kokonaisvaltaisesti nauttien elämästämme!

• engelmama

Hei!

Myös minä olen syntinen sontasäkki, mutta Jeesuksessa Kristuksessa pyhä.

Enkelin kanssa minulla kuitenkin on tekemistä. Nikkini juontaa juurensa siitä, että olen todellakin pienen enkelin äiti. Jumala haki poikani taivaaseen, ennen kuin hän edes tähän maailmaan syntyi.

Terveisin "Engelmama" Anne

• milkyway-cowboy

Raamatun mukaan tullessamme uskoon meistä tulee pyhiä (2. Kor 5:17 Jokainen, joka on Kristuksessa, on siis uusi luomus. Vanha on kadonnut, uusi on tullut tilalle!).

Uskoon tullessamme kuolemme synnille mutta synti on silti olemassa ja on houkutteleva. Eli uskova ihminen ei enää ole syntinen mutta tekee silloin tällöin syntiä.

• Ritari009

armahdetuksi syntiseksi Jeesukseen uskovakasi !

• KYLLÄ!

Jumala näkee minut synnittömänä tekemänsä sovituksen kautta, itse uskon että Jumala ei lue minulle syntiä, vaikka omatunto ja saatana synnistä syyttääkin.

• sydämemme syyttää meitä, niin Jumala on suurempi kuin meidän sydämemme ja tietää kaikki. 21. Rakkaani, jos sydämemme ei syytä meitä, niin meillä on uskallus Jumalaan."

• jormamies

uskotteko te että ihminen voi antaa synnit anteeksi minä en usko koska selvät sanat löytyy raamatusta että Jehova Jumala on ainut joak voi antaa synnit anteeksi.

• fri

tunnustaa et olen syntinen.
      Toisen kanssa kun juttelee,niin "oi että kun on virheellinen ja ei edes syntejään myönnä".
      Mullakin otti yli 30 vuotta tunnustaa et olen MINÄKIN syntinen ja ihan ihmistenkin edessä.
      Helppo se näillä sivuilla on syntinsä tunnustaa ku ei minuakaan moni tiedä edes kuka olen.
      Kotona taas on helpompi syntejä Jumalan kanssa jutella, vaan kun ihmisten ilmoilla pitäis asia julkisesti tunnustaa nii jo nöyryyttä kysytään.

Meinaan vaan et tällänen tenu nenäkin voi kauan miettiä et jos maine menee.
      Kyllä mä ainakin yhtä syntinen olen kuin sinäkin.

Ei olis ollu nii raskas tuo kuorma Jeesuksella jos nää minun synnit olis olleet keveät,vaan Herrani ja Vapahtajani jaksoi kantaa nekin ristille ja sovitti menneet syntini,niinkuin tulevatkin et ne ei matkaa paina.

• jouto

ei ole yhtää vaikeeta. mitäs vaikeeta tässä nyt syntejä on paljastaa. kun paljastaa tosta vaan.
      ajatko nyt takaa että pitäs tulla hentulaiseks että pystys syntejä paljastaa...

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1974
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1370
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      77
      1344
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      936
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      866
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109