oikeesti kuinka kauan jaksat katsella ja kasvattaa toisen kakaroita ja kuinka kauan jaksat katsella yh vaatii kiristää kiukuttelee kun et välitä kakaroista ja jos sanot jotakin niin heti yh ja lapset ja exät sanoo et ole isä ja jos ostat itsellesi suklaapatukan täytyykö yh oon exän antaa luvan siihen itse ehkä max viikon ja jos nainen yrittää ja vie paljon lapsiaan hoitoon ja antaa seksiä paljon niin max pari viikkoo ja jos katselen tv tä niin toisen kakaroitten takia en vaihda kanavaa yms montaa kertaa en ekojen treffien jälkeen kuuntele ei pääse kun kakarat niin muutaman kerran jälkeen sanon suhteen poikki
sinkut nyt totuus yh sinkuista
8
615
Vastaukset
Kyllähän siinä täytyy olla jo Jeesuksen marttyyri luonne, et lapseton sinkkumies, jolla elämä edessä, lähtee seukkaan yh:n kans..Kuinka paljon voi antaa anteeksi toisen elettyä elämää?
Se on vaan niin tekemällä tehtyä liittoa jo sitten, et ei sitä osaa oikeen ajatellakkaan.- Ikis__M
Suhde yyhoon kanssa onnistuu jos mies haluaa lapsia ja se yh-nainen on valmis tekemään lapsia myös sille uudelle miehelle. Lapsia pitää alkaa tulemaan sitten aika pian, alle parissa vuodessa tai homma kuivahtaa kokoon ja tulee ero koska jos ei saa omia lapsia mies ymmärtää homman käyvän liian kalliiksi sekä taloudellisesti että henkisesti, pelkkiä uhrauksia ilman mitään etuja. Näin suunnilleen ainakin mitä omilla tutuilla ollut yh-suhdetta.
- CircusCuckold
Se nyt on selvä, että ei kunnian mies mitään iljettäviä äpäriä voi sietää. Se käy pitemmän päälle ankarasti vituttamaan, kun ne äpärät koko ajan pyörivät jaloissa, ei hetkeksikään pääse unohtamaan olevansa aisuri, joka on joutunut tyytymään käytettyyn tavaraan. Aina kun näkee äpärän, alkaa kuvitella miten se ex-nussija on ähkinyt visvainen kyrpä tanassa karvaperse nousten ja laskien, että on saanut sen siitettyä.
Vähän kuin ostaisi käytetyn auton. Edellisen omistajan karvanopat ja wunderbaumi pyörivät koko ajan näkökentässä. Niistä sentään pääsee eroon, sen kun heittää ikkunasta lepikkoon. Vaan mitenkäs pääsee äpäristä? Pisteet aloitukseen, kiitos.
- RankkaRinkka
Panokumppaniksihan yh-mammat mulle käy vallan mainiosti, mutta vakavampaa minun kanssani siitä ei koskaan tule. Minä en ala toisten kersoija kasvattamaan.
Ja mitä tuohon seksiin tulee niin nettitreffeiltä muutamiakin yh-mammoja tullut kaadettua ja kyllähän ne naida osaa hullun lailla. Monilla tuntuu olevan pidemmän aikaa tukahdutetut halut vailla vapautumistaan ja ne halut kun saat heräämään niin siinä on miehen hyvä olla. - oikeudenuhri
Rahat mennee exän voguekasseihin elareiden muodossa vaikka asuu miljonäärin luona.joka leikkii isää.en tozellakaan ala isän korvikkeeksi kenekään penikoille.
- pennutsaatana
Niistä pennuista tulee suomentoivot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212257- 701146
- 1101016
- 47994
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72989Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p56937KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.12911Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31900Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55888Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50846