Nordea pankki boikottiin ja syystä

anttikpori

Ei enää euroakaan Nordeaan, ei tilejä, ei mitään. Se on loppu nyt.

Kannattaa lakkauttaa tilit ja kaikki yhteydet Nordeaan.

Voit joutua itse huonoon maineeseen.

17

180

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikein-heti

      Kannatan ja ilmoitin jo uuden tilinumeron työhöni eli kunhan tili alkaa juosta uudessa pankissa lopetan Nordean tilit. Huomenna siirrän säästöni jotka sain perintönä 300 000€ pois samoin tuosta pankista.

    • Nordeaboikottiin
    • Herätkääkaikki

      Minä lopetan yhteistyön kaikkien yritysten kanssa joiden pankkina on nordea, en maksa ainoatakaan laskua nordean tileille.

      • yutureytjhrgre

        ajatus voi olla oikea, mutta taidat liioitella


      • Noro_dea

        Ehkä liioittelee hieman, mutta ajatus on kyllä aika hyvä. Luonnollisesti, jos yritys muuten on hyvä, niin kannattaa tehdä yhteistyötä vaikka olisi Nordean asiakas, jos muita haittoja ei ole taustalla.

        Kannattaa huomata, että monella yrityksellä on tili muissakin pankeissa Nordean ohella. Aina itse asioidessani tällaisen firman kanssa, valitsen jonkun muista pankeista tilisiirrolle. Tiedä sitten, jos tarpeeksi moni jättää Nordean valitsematta, yritys voi vetää hyvän johtopäätöksen, että miksi kannattaisi muka olla Nordean kanssa tekemisissä.


    • asiakkaitalähtee
    • 235252

      Itse en ole koskaan ollut Nordean asiakas mutta tämän veropakoilun takia lopetin kaikkien laskujenkin maksamisen nordean tileille. Jos vaan on vaihtoehtoja, maksan aina jollekin muulle tilille ettei Nordea saa rahaliikennettä.

      • 34242

        Kannattaa myös vaatia toista pankkia jos joku yritys antaa vain Nordean tilin vaihtoehdoksi laskussaan. Näin pakotetaan yrityksetkin siirtymään pois Nordeasta. Jos eivät anna vaihtoehtoja, sanokaa että siirrytte sellaisen yrityksen asiakkaaksi joka ei tue veroja kiertäviä pankkeja. Perusteluksi yksinkertaisesti ettei halua tukea veronkiertoa.


    • 35234

      Nordean veronkierto tarkoittaa että teidän jokaisen veroprosentti on korkeampi kuin mitä voisi olla ilman veronkiertoa. Haluatteko olla sellaisen pankin asiakkaana joka laittaa teidät maksamaan enemmän veroja?

      Muutenkin Nordea on ulkomaalainen pankki joten laillisetkin voitot valuvat ulkomaille, käyttäkää mielummin suomalaisia pankkeja joista hyödyt jäävät Suomeen.

    • 1Nalle

      Nordea on aivan selkeästi rikollinen pankki, joka suosii talousrikollisia ja veronkiertoa.

    • efaefae
      • mahdollisuusValita

        Käytän muita pankkeja, koska niitä on.


    • 23523

      Joo, ei kannata itkeä korkeasta veroprosentista jos itse tukee Nordean kaltaisia veronkiertäjiä olemalla heidän asiakas.

      • 2353223

        Vaihtakaa nyt edes kotimaiseen pankkiin niin rahat pysyy Suomessa.


    • sgsgsgssg

      Nyt paitsi auttavat rikkaita kiertämään veroja, he yrittävät korvata huonon julkisuuden tuomat menetykset muuttamalla käteisnostot maksullisiksi. Eli Nordean asiakas joutuu maksumieheksi kun Nordea harrasti veronkiertoa joka toi huonoa mainosta.

    • Noro_dea

      Yksi syy lisää boikotoida Nordeaa. Pankki pyrkii edistämään käteisen rahan hävittämisestä perimällä maksuja tästä (säilyttämästään ihmiselle itselleen kuuluvasta) rahasta tehdyistä käteisnostoista automaateilla:

      http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016080221991036_uu.shtml

      Vastaavasti useimmin juuri Nordean surkeat Visa Electron kortit reistaavat useimmin. Jos siirtyisimme käteisettömään yhteiskuntaan, niin Nordea tuskin pystyisi palvelemaan asiakkaitaan riittävän tehokkaasti.

      Itse lopetin joitain vuosia sitten tilini Nordeassa. Ei ole ollut ikävä takaisin.

      • On_vapaus_valita

        Ilman muuta suosin niitä pankkeja, joiden kanssa käteisen käyttäminen on sujuvaa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      276
      6336
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      139
      4891
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      330
      2162
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1563
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      8
      1502
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1215
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      181
      1128
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      939
    9. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      47
      867
    10. 46
      823
    Aihe