Jos ei mene juurihoitoihin yms. ja antaa hampaiden rauhassa kuolla, niin eikös se ole ihan ok? Kuollut hammashan ei enää ole kipeäkään. Itse en ole käynyt hammaslääkärissä moneen vuoteen, ja mulla on paljon reikiä. Välillä on sattunut aika kovastikin, mutta välillä on ollut monta viikkoa, että ei minkäänlaisia kipuja. Ei sitä turhaan viitsi hammaslääkäreitä vaivata ja itseään rasittaa.
Kuolleet hampaat
Oolofi-83
5
401
Vastaukset
Siinä voi loppupeleissä kuolla itse hampaiden omistaja, kun mätäpesäke etenee hampaista leukaluuhun ja sitä kautta bakteerit muualle elimistöön.
- katoaaaaiika
Älä luovuta, katsos nunnilla kait on nännit ja paavilla vissiin pallit.
- elinkelvollinen
Jos ei saisi valita, niin kumpi kohtuullisempaa. Hampaat vai luotot?
- Dhkllcf
Ei se vetäminen kalliiksi tule. Juuri hoito on kallista ja usein turhaa. Terveys on tärkeämpää ja siksi ne mätänevät hampaat kannattaa vedättää pois.
- Rahatonaukko
Hetken ne jäljelle jääneet montut vaivaa, mutta heips vaan hammashenkilöstölle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2013011- 1202033
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill611682Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1811579- 1711519
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1831430- 521278
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751231- 591208
- 1191121