Mikään ei ole niin väärin , kun normaali mielipiteen ilmaisu pakolaisista , joka
poikkeaa näiden suvaitsevaisten mielipiteestä luetaan heti rasismiksi. Eli minulla ei ole oikeutta ihmetellä miksi nuoret Irakilaiset miehet eivät jää sotimaan maahansa ja suojelemaan naisiaan. Jos meidän isovanhemmat, miehet olisivat lähteneet sotaa pakoon esim. Amerikkaan. Mitä meille olisi tapahtunut? Suomi nimistä maata ei olisi. Mutta nämä Irakilaiset eivät ole miehiä.
Pakolaiset ja minun sananvapauteni
31
263
Vastaukset
- KysynVaan-76
"Eli minulla ei ole oikeutta ihmetellä miksi nuoret Irakilaiset miehet eivät jää sotimaan maahansa ja suojelemaan naisiaan."
On sinulla toki oikeus jos haluat välttämättä esitellä tietämättömyttäsi.
Irakissa ja varsinkaan Syyriassa ei ole sellaista perinteistä sotaa jossa oma "hyvä" armeija suojelee kansaa ja "paha " maahanhyökkääjä tulee maahan. Siellä se perinteinen "hallituksen armeijakin" on korruptoitunut, edustaa vain osaa kansasta ja syyllistyy sotarikoksiin siinä kuin muutkin asejoukot. Tämän armeijan lisäksi alueella on sekä aluueellisia ja heimopohjaisia asejoukkoja että ääriuskonnollisia joukkoja etunenässään ISIS. Nämä ottavat enemmän tai vähemmän vapaaehtoisesti ihmisiä joukkoihinsa jotka sitten joutuvat osallistumaan niin hallituksen kuin toisten pienten ryhmien vastaisiinkin taisteluihin. Ja taas tehdään julmuuksia ja sotarikoksia.
Mihin joukkoon sinä itse menisit ja missä olisit se perhettäsi ja maatasi puolustava mies?- ennustelija
Tiedän toki kaiken minkä kirjoitit. Kulttuuri, kasvatus ja opitut tavat kasvattaa heidät vihaamaan vääräuskoisia ja ennen kaikkea Amerikkalaisia. Kun terroristit tekivät kuuluisan syyskuun iskunsa Amerikassa niin samana iltana Lähi-idän kaduilla lapset,miehet, naiset tanssivat kaduilla polttivat USA:n lippuja ja juhlivat 3000 ihmisen kuolemaa. Se joka tekee teon ja se joka asian hyväksyy on terroristi.
Näitä terroritekijöitä löytyy myös Suomesta. Irakilainen asiakkaani joka on asunut Suomessa on kertonut minulle monia asioita kotimaastaan. - KysynVaan-76
ennustelija kirjoitti:
Tiedän toki kaiken minkä kirjoitit. Kulttuuri, kasvatus ja opitut tavat kasvattaa heidät vihaamaan vääräuskoisia ja ennen kaikkea Amerikkalaisia. Kun terroristit tekivät kuuluisan syyskuun iskunsa Amerikassa niin samana iltana Lähi-idän kaduilla lapset,miehet, naiset tanssivat kaduilla polttivat USA:n lippuja ja juhlivat 3000 ihmisen kuolemaa. Se joka tekee teon ja se joka asian hyväksyy on terroristi.
Näitä terroritekijöitä löytyy myös Suomesta. Irakilainen asiakkaani joka on asunut Suomessa on kertonut minulle monia asioita kotimaastaan."Tiedän toki kaiken minkä kirjoitit. Kulttuuri, kasvatus ja opitut tavat kasvattaa heidät vihaamaan vääräuskoisia ja ennen kaikkea Amerikkalaisia."
Millä tavalla tämä liittyy siihen että siellä Irakissa ja Syyriassa he sotivat kyllä vain ihan keskenään? Tai siihen että miehet eivät halua jäädä tappamaan toisiaan?
"Näitä terroritekijöitä löytyy myös Suomesta. "
Varmasti. Meillä vain on ollut täällä Suomessa sellainen "maan tapa" että ihmiset tuomitaan ihan vain juuri heidän itse tekemiensä tekojen mukaan eikä niin että kaikki jostain tulevat leimataan valmikksi terroristeiksi.
"Irakilainen asiakkaani joka on asunut Suomessa on kertonut minulle monia asioita kotimaastaan."
Mitä hän on tullut tänne ja miksi hän ei ole sotimassa kotimaataan puolustamassa? - ennustelija
Hän on tullut 17v. ja mennyt naimisiin suomalaisen miehen kanssa.
- KysynVaan-76
ennustelija kirjoitti:
Hän on tullut 17v. ja mennyt naimisiin suomalaisen miehen kanssa.
Siis vuosia sitten teininä tänne tullut nainen tietää sinusta miten sotimisen asiat ovat juuri nyt siellä?
- Noniinohh
ennustelija kirjoitti:
Näitä terroritekijöitä löytyy myös Suomesta. Irakilainen asiakkaani joka on asunut Suomessa on kertonut minulle monia asioita kotimaastaan."Kulttuuri, kasvatus ja opitut tavat kasvattaa heidät vihaamaan vääräuskoisia ja ennen kaikkea Amerikkalaisia."
Luuletko että kaikki siellä asuvat ovat jotain ääriuskovaisia? Toki uskonnillisuus on siellä yleisempää kuin täällä, mutta kyllä sielläkin on paljon ns. tapauskovaisia ja maallistuneita.
Mistä luulet vihan amerikkalaisia kohtaan johtuvan? Jenkit ovat vuosikymmenten saatossa jakaneet niin paljon paskaa Lähi-idässä, ettei ihme jos heistä ei siellä pidetä. Kyllähän moni suomalainenkin inhoaa vieläkin venäläisiä. - yjnbg
Islam uhkailee koraanikuva
https://www.youtube.com/watch?v=iQGFzSVSYWk&list=PLmb1Thl8L0NgS1OCOyOb8UCYk0BdBk_gn&index=49 - Kukkahatutsuohon
Sinun mielestäsi siis pitäisi jättää naiset ja lapset kaaokseen ja itse lähteä esim. suomeen raiskuuhommiin ja valittamaan ruoasta. Kuolkaa kukkahatut.
Noniinohh kirjoitti:
"Kulttuuri, kasvatus ja opitut tavat kasvattaa heidät vihaamaan vääräuskoisia ja ennen kaikkea Amerikkalaisia."
Luuletko että kaikki siellä asuvat ovat jotain ääriuskovaisia? Toki uskonnillisuus on siellä yleisempää kuin täällä, mutta kyllä sielläkin on paljon ns. tapauskovaisia ja maallistuneita.
Mistä luulet vihan amerikkalaisia kohtaan johtuvan? Jenkit ovat vuosikymmenten saatossa jakaneet niin paljon paskaa Lähi-idässä, ettei ihme jos heistä ei siellä pidetä. Kyllähän moni suomalainenkin inhoaa vieläkin venäläisiä.Ja nyt kynsin hampain haluttaisi näitä jenkkien taisteluoppeja levittää myös Suomeen. Samaa jenkkidemokratiaa koko maapallolle?
Näyttää tuoneen harmoniaa ja hyvinvointia, mutta kenelle, jenkkien asetehtaille.
- Fredegar
Tässä linkissä on kolme uutista joissa pakolaisista puhujien sananvapautta on rajoitettu poliisin toimesta.
http://josministries.prophpbb.com/topic14034.html
Melko vaarallinen keskustelunaihe.- ennustelija
Siitä vaan pidättämään minut joka olen aloittaja, seison sanojeni takana, ja kirjoittanut vain mielipiteeni, johon minulla on oikeus.
- KysynVaan-76
ennustelija kirjoitti:
Siitä vaan pidättämään minut joka olen aloittaja, seison sanojeni takana, ja kirjoittanut vain mielipiteeni, johon minulla on oikeus.
Miksi ihmeessä sinut pidätettäisiin? Et ole kirjoittanut mitään kummalista, lähinnä normaaleja ennakkoluuloja. Mutta jos noiden ennakkoluulojen takia vaadit että joitain ihmisiä pitää yhtenä ryhmänä kohdella huonommin kuin joitain muita, se olisi rasismia.
- Murothävis
Jos kirjoittaa kriittiset muslimeista, se ei ole "eannkoluuloja".. jos tietäsit ede hitusen muslimeista, et tosiaa halusi yhtään noita suomeen, sillä he eivät ikinä sulaudu, vaan joka maan mihin menevät, pitää islamoitua, sitäkö haluat suomelle, älkä väitä että ei suomessa tuota tapahdu, on jo englannissa kovassa vauhdissa samoin ruotsissa, englannissa muslimit on perustivat sharia lakitoimistoja ja jakelivat tuomioita vaikka mitään lain sallimaa oikeutta ei ollut sharia paskaa alkaa suoltamaan.
Ruosissa taasen, maatilanisäntä oli hyväsydämine ja otti irakista tulleen pakolaisen maatilleen töihin ja tarjosi jopa tälle majapaikan talostaan, tästä tuo irakilainen "kiitti" iskemällä yli 60 kertaa puukolla isäntää joka kuoli välittömästi.
Muslimi ei ikinä sopeudu työntekijäksi toisen alaisuuteen, aina tulee ruumiita jos tuollainen ali-ihminen otetaa töihin toisen alaisuuteen, ainostaan nuo toimii yksityisyrittäjinä ja toisten ali-ihmis muslimeiden alaisuudessa.
Muslimeita ei pitäsi päästää eurooppaan ollenkaan, ja minua etä uskalla enakkoluuloiseksi väittää, minulta löytyy kyllä tuhansi todisteita euroopassa tapahtuvassa islamin viruksen leviämisestä, ja mitä se tekee maalle kun se sinne juurtuu. - KysynVaan-76
Murothävis kirjoitti:
Jos kirjoittaa kriittiset muslimeista, se ei ole "eannkoluuloja".. jos tietäsit ede hitusen muslimeista, et tosiaa halusi yhtään noita suomeen, sillä he eivät ikinä sulaudu, vaan joka maan mihin menevät, pitää islamoitua, sitäkö haluat suomelle, älkä väitä että ei suomessa tuota tapahdu, on jo englannissa kovassa vauhdissa samoin ruotsissa, englannissa muslimit on perustivat sharia lakitoimistoja ja jakelivat tuomioita vaikka mitään lain sallimaa oikeutta ei ollut sharia paskaa alkaa suoltamaan.
Ruosissa taasen, maatilanisäntä oli hyväsydämine ja otti irakista tulleen pakolaisen maatilleen töihin ja tarjosi jopa tälle majapaikan talostaan, tästä tuo irakilainen "kiitti" iskemällä yli 60 kertaa puukolla isäntää joka kuoli välittömästi.
Muslimi ei ikinä sopeudu työntekijäksi toisen alaisuuteen, aina tulee ruumiita jos tuollainen ali-ihminen otetaa töihin toisen alaisuuteen, ainostaan nuo toimii yksityisyrittäjinä ja toisten ali-ihmis muslimeiden alaisuudessa.
Muslimeita ei pitäsi päästää eurooppaan ollenkaan, ja minua etä uskalla enakkoluuloiseksi väittää, minulta löytyy kyllä tuhansi todisteita euroopassa tapahtuvassa islamin viruksen leviämisestä, ja mitä se tekee maalle kun se sinne juurtuu.Jos et ole tiennyt niin Suomessa on elänyt islaminuskoinen kansa, nimittäin tataarit, jo yli sata vuotta aiheuttamatta mitään ongelmia.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Suomen_tataarit
Kyse ei siis ole siitä että islaminuskoinen ei voisi sopeutua Suomeen. Suurin osa haluaa. Pienin vähemmistö ei. - onknonon
Juu, just vaan kritisoijia; “people who just once expressed their hate-opinion.”
- A-ryhmä
Kaikenlainen kritiikki on paikallaan niinkauan kun tänne tulleet pakolais-sotilaat käyttäytyvät elukan lailla. Raivo on täysin perusteltua ja on tärkeää, etteivät em. epatot tunne oloaan millään tavalla turvalliseksi eikä tervetulleeksi!
- NäinMeillä
Voisit ensi katsella kriittisesti ihan tuota omaa ajatteluasi ja sitä mistä tuo viha oikein oikesti kumpuaa...
- hoit_su
Käyttäytyvät elukan lailla , missä ja miten? Saisko jotain muuta linkkiä kuin MV-lehti, sen aviisin todistusarvo on nolla.
- KysynVaan-76
Minulla on niin hulluja supisuomalaisia naapureita että et uskokaan. On jatkuvia avioeroja, naapurien välisiä riitoja jotka johtavat käräjille ja lähestymiskieltoihin, on yksi pedofiilitapaus, yksi narsistinen persoonallisuus jne.
En silti väitä että suomalaiset olisivat ryhmänä jotenkin muita huonompia vaikka tästä naapuriotoksesta sellaista voisi päätelläkin. - Murothävis
KysynVaan-76 kirjoitti:
Minulla on niin hulluja supisuomalaisia naapureita että et uskokaan. On jatkuvia avioeroja, naapurien välisiä riitoja jotka johtavat käräjille ja lähestymiskieltoihin, on yksi pedofiilitapaus, yksi narsistinen persoonallisuus jne.
En silti väitä että suomalaiset olisivat ryhmänä jotenkin muita huonompia vaikka tästä naapuriotoksesta sellaista voisi päätelläkin.Ja tuoko oikeuttaa hommamaan noita muslimirottia suomeen tekemään samaa, tuo on teidän perkeleen hyysäreiden vakiosanoma "tekee sitä suomalaisetkin"...
- KysynVaan-76
Murothävis kirjoitti:
Ja tuoko oikeuttaa hommamaan noita muslimirottia suomeen tekemään samaa, tuo on teidän perkeleen hyysäreiden vakiosanoma "tekee sitä suomalaisetkin"...
Se vain kertoo että yleistäminen joidenkin yksittäisten huonojen kokemusten takia ei ole järkevää. Kaikissa ihmisryhmissä on huonompia ja parempia ihmisiä. Meillä Suomessa on kuitenkin ollut sellainen ihan maan tapa että ihmisiä ei tuomita kuulumisesta johonkin ryhmään vaan ihan juuri sen kyseisen ihmisen tekemien tekojen mukaan. Se on oikeusjärjestelmämme ja länsimaisen oikeuskäsityksen ydin. Yksilön vastuu, ei ryhmän.
- koti.löytyy
On tärkeätä, että afrikkalaiset sijoitetaan pääkaupunkiseudulle. Jo sinne sijoittuneilta on saatavissa vertaistukea, mikä helpottaa kotoutumista.
- Hyihelevetti
Kyllä nuo sotilaskarkurit ovat lähinnä velliperseitä ja niitä lähtömaansa hyväosaisia joille ei kuulu minkäänlainen turvapaikka missään...alaarvoista saastaa koko remmi!!!
- Hirveetä
Ruotsi, Saksa, Tanska ovat jo matujen armoilla tilanteessa, missä kanta-asukkien oikeuksia vähennetään. Matujen reviiri kasvaa ja sama tulee tapahtumaan Suomessa.
- Kummastunut-M-72
Suomea uhkaa lähinnä kaltaistesi levittämä yleinen tyhmyys...
Ennen kuvittelin suomalaisten olevan keskimäärin varsin fiksuja ja sivistyneitä mutta viime vuodet ovat tällaisine puheineen osoittaneet ihan muuta. - Murothävis
Kummastunut-M-72 kirjoitti:
Suomea uhkaa lähinnä kaltaistesi levittämä yleinen tyhmyys...
Ennen kuvittelin suomalaisten olevan keskimäärin varsin fiksuja ja sivistyneitä mutta viime vuodet ovat tällaisine puheineen osoittaneet ihan muuta.Tutkippa hiukan, britanian ja ruotsin tilannetta ennen kun alat paskaasi kirjoittamaan.
Minä olen jo 3 vuotta tukinut, keräten yli tuhat, lehti, uutisartikkelia maista jonne islamistit ovat rantautuneet, ja kyllä nenästä veri valuu kun lukee kaltaisesi tietämättömän kirjoituksia.
Ja minut tutkimukset ei tule mv-lehdestä, ne tulee Ruotsin, britanian, saksan ja ranskan omista uutisista ja isoimmista uutislehdistä.
Kukaan ei minun kanssa uskalla alkaa islamista väittelemään, tuo uskonto tulee tuhomaan joka maan mihin sen annetaan rantautua.
Muuta ei kukaan pysty väittämään. - KysynVaan-76
Murothävis kirjoitti:
Tutkippa hiukan, britanian ja ruotsin tilannetta ennen kun alat paskaasi kirjoittamaan.
Minä olen jo 3 vuotta tukinut, keräten yli tuhat, lehti, uutisartikkelia maista jonne islamistit ovat rantautuneet, ja kyllä nenästä veri valuu kun lukee kaltaisesi tietämättömän kirjoituksia.
Ja minut tutkimukset ei tule mv-lehdestä, ne tulee Ruotsin, britanian, saksan ja ranskan omista uutisista ja isoimmista uutislehdistä.
Kukaan ei minun kanssa uskalla alkaa islamista väittelemään, tuo uskonto tulee tuhomaan joka maan mihin sen annetaan rantautua.
Muuta ei kukaan pysty väittämään.No jos aktiivisesti keräät kaikki negatiiviset uutiset niin ei ihme jos maailmankuvasi vääristyy. Jos tekisit saman kaikkien asioiden suhteen, tuskin uskaltaisit liikkua autolla kun onnettomuuksia on jatkuvasti, et uskaltaisi lentää kun koneet tippuvat jatkuvasti, et uskaltaisi syödä mitään kun kaikki on epäterveelistä ja aiheutta syöpää jne.
Herää nyt hyvä mies ja opetele suhteuttamaan hieman. Vaikka kuinka löydät paljon uutisia maahanmuuttajien tekemistä rikoksista niin edelleen se on todella pieni prosentti kaikista heistä, aivan kuten yksi lentokoneen putoaminen on häviävän pieni osa kaikista lennetyistä lennoista.
"Kukaan ei minun kanssa uskalla alkaa islamista väittelemään, tuo uskonto tulee tuhomaan joka maan mihin sen annetaan rantautua."
Suomessakin on elänyt yli sata vuotta tataarien yhteisö joka on islmaninuskoinen ja se on elänyt niin rauhassa että sinäkään tuskin olet koko joukosta edes kuullut...
https://fi.wikipedia.org/wiki/Suomen_tataarit
- TNTTNT
Kaikissa valtioissa on tehtävä niinkuin valtio määrää. On vain huonoa tuuria syntyä Suomeen tai Irakiin.
- PerkeleenNuijatPäättäjät
Mitä se hyödyttää, jos saadaan lässyttää mitä tahansa mielin määrin, mutta valtiovalta tekee kuitenkin päinvastoin edes mitään meiltä kansalaisilta kysymättä? Tämä on tilanne tänäpäivänä, kuten se on ollut ennenkin. Valitettavasti niin, vaikka kaikki asiat näyttävät yhä enemmän kärjistyvän ja maailma kaatuvan kohta niskaamme ja lässyn lässyn ...
- pertsa11
Oheinen tyyppi on tutkinut islamia pitkään ja perusteellisesti. Jos hän on oikeassa niin meillä eurooppalaisilla on päät pensaassa.
https://www.youtube.com/watch?v=t_Qpy0mXg8Y - Lssah
Oikeassahan hän on islam tulee tuhoamaan suomalaiset arvot
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336244- 345743
- 293234
- 452600
- 342564
- 152218
- 372148
- 161856
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401759En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191727