Oletko tosi outo etkä edes tajua sitä?

Ikis__M

17

299

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuli mieleen tosta outojen kuvauksesta... https://www.youtube.com/watch?v=wpVTORX_ifk

      On mul varmaan välil vähän rasvanen takku tukka...

      Oon mä välillä huomannu tollasii outoja tuol metsän juoksuradan vieres olevil kunto/painon nosto laitteiden luona. Siis melkeen jokainen joka sinne pysähtyy jotain niil laittel tekee on sellane outo, ettei haluu ite mennä tekee niil laitteil mitään, tai haluu lähtee jos sinne tulle joku sellanen. Normaalimman näköset yleensä vaan juoksee/kävelee ohi.

    • "Tutkimuksen mukaan outo tyyppi työskentelee todennäköisimmin klownina tai eläinten täyttäjänä. Outo saattaa hankkia elantonsa muita useammin myös seksikaupan pitäjänä tai hautausurakoitsijana."

      Haha! Nojoo, ehkä näitä ammatteja ei kannata ihan ekana mainostaa esim. Siinä deitti-ilmossa!

      Näistä olen työelämässä / privassa ollut tekemisissä vain eläintentäyttäjän kanssa. Jäin henkiin.

    • m-i-e-s

      Omituinen kysymys. MIkäli olet tosi outo, etkä edes tajua sitä, miksi kysyä? Silloinhan tosi outo ei tajua edes olevansa outo, eikä osaa vastaa kysymykseen.

      Itse olen tietenkin tosi outo, tajuan sen heti. =P (Ne ketkä väittävät, etteivät ole outoja, kiertävät korkeintaan ongelman, eivätkä tiedä olevansa outoja. Kaikki mukamas ei oudot valehtelee, eikä vain tajua sitä. Myöntäminen on askel parantumiseen. =D)

      Kysy alkoholi- tai huumeongelmaiselta, onko heillä alkoholi- tai huumeongelma. =P

    • Eräkettu

      Ite olen kyllä tosi outo...

      Varsinkin helsingissä.

    • sdzfsdzcx

      Olen tosi outo, mutta tajuan sen liiankin hyvin.

    • tilitalitei

      Varmaan jokainen mies saa outo -tagin, joka ei vaan nyt satu olemaan siihen viimeisenpäälle naisille markkinoituun miesihanteeseen sopiva. Ja tämäkin tagaus on kaikkein imartelevimmasta päästä, kategorisestihan näitä on vielä homo, luuseri ja kaikkea sensellaista "kivaa".

    • Tajuan kyllä olevani aikalailla outo monien ihmisien mielestä, joita olen matkallani kohdannut. Itselleen sitä ei tietnkään ole outo, eikä kaltaisilleen ja sehän se onkin kaikista ratkaisevinta. löytää seuraan jossa omakin outous on pelkästään normaalia eikä outoa. :)

    • Luolamadonna

      Outokumpulainen ystävättäreni toi monia kesiä sitten helsinkiin t-paitoja, joissa luki rinnassa "outokumpu".

      Mulla tuli mieleen kaljamaha.

      (Hirn)

    • Fkjndsfdskjfdsfds

      Tiedän olevani outo luonnollisessa olotilassani koska en järjestä itseäni ympäristön normeja konformoivaksi; tukka sekaisin, reikäinen huppari päällä, virttyneet työkengät jalassa ja naama ajelematta. Tämä johtuu vain siitä että en niinkään piittaa arjessani että pidetäänkö minua ulkoisesti outona vai ei, ei ole tarvetta kilvoitella tässä asiassa kohti kansallista standardia, asialla ei ole minulle väliä ja ympäristön mielipide ei minua kiinnosta.

      Jos tarve on niin saan tukkani kuosiin, vaihdan parempaa päälle ja kohtaan ihmiset sosiaalisena huomioivana toisena itsenäni, valikoin sanani ja käyn täysin normaalista ihmisestä. Treffeille saavun aina tässä muodossa.

      • LKfdslkfldsfdssd

        Hupaisaa tässä ulkoisessa outoudessa on muuten se että jos sille löytyy jokin syy niin ihmisten asenne muuttuu aivan helvetisti ja nopeasti.

        Miehellä likaiset vaatteet, naama sukimatta ja tummat pussittavat silmänaluset? Ensivaikutelma lienee alkoholisti tai muu epämääräinen tyyppi.

        Pistä samalle jampalle vauva syliin niin siitä tuleekin uhrautuva asiansa hoitava lämmin isähahmo ja koko ränsistyneisyys saa täydellisen syyn.


      • Jostain syystä tuollainen tukka sekaisin, naama ajelematta ja risat vaatteet ei kuulosta yhtään oudolle.


      • Fdsmlkfdslkfdsfds
        LKfdslkfldsfdssd kirjoitti:

        Hupaisaa tässä ulkoisessa outoudessa on muuten se että jos sille löytyy jokin syy niin ihmisten asenne muuttuu aivan helvetisti ja nopeasti.

        Miehellä likaiset vaatteet, naama sukimatta ja tummat pussittavat silmänaluset? Ensivaikutelma lienee alkoholisti tai muu epämääräinen tyyppi.

        Pistä samalle jampalle vauva syliin niin siitä tuleekin uhrautuva asiansa hoitava lämmin isähahmo ja koko ränsistyneisyys saa täydellisen syyn.

        Ja kunhan outo ihminen saa kontekstinsa kuntoon hänestä tuleekin hyväksyttävä. Tämäkin on taitolaji, oikeanlainen pukeutuminen on oudolle tärkeää - siinä missä normaali ihminen voi tehdä itsestään oudon pukeutumisellaan - voi outo tehdä outoudestaan lähestyttävää samalla tavalla.

        Aate- ja vaatepunkkarit ovat tästä ehkä paras oppikirja-esimerkki, punkkarit ovat mestareita tuotteistamaan kollektiivista outouttaan, he eivät ole outoja - vaan he ovat punkkareita.


      • fdskjfdijfdsfds
        sönkkö kirjoitti:

        Jostain syystä tuollainen tukka sekaisin, naama ajelematta ja risat vaatteet ei kuulosta yhtään oudolle.

        Sä oletkin selvästi niin ihmisläheinen että asialla ei ole sinulle merkitystä.


      • sönkkö kirjoitti:

        Jostain syystä tuollainen tukka sekaisin, naama ajelematta ja risat vaatteet ei kuulosta yhtään oudolle.

        Tilanteen mukaan. Oudoksi tekee ehkä taidottomuus lukea tilanteita..?


      • fdskjfdijfdsfds kirjoitti:

        Sä oletkin selvästi niin ihmisläheinen että asialla ei ole sinulle merkitystä.

        Tai pikemminkin tottunut, kun oma isä ja kumppanitkaan ole koskaan ihmeemmin itseään huolitelleet varsinkaan kotiolosuhteissa. Toki nyt treffit ja semmoiset juhlat on pistetty tukka puhtaaksi ja ehjää päälle. Mutta ihan just sellaista vaatetta mikä itselle parhaiten sopii, eikä etiketinkään mukaan. Toisilla on voinut olla puku kaikkinen oheisjuttuineen ja täällä paitapusero ja farkut.

        Mä jotenkin koen omakseni ihmisen, joka ei kauheasti vaatteilla ja sukimisella vaivaudu. Se on jotenkin niin kodikasta ja tuttua ja turvallista. :)


    • lupa.outoilla

      trolleilla on lupa olla outoja ja hassuja

    • 721

      Suurin osa mainituista ominaisuuksista on sellaisia, joihin ei voi itse vaikuttaa, tai joita toinen ei tiedä. Eli aikamoista huuhaata koko juttu.

      Itse olen outo, enkä haluaisikaan olla sellainen kuin ihmiset keskimäärin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      199
      4750
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      277
      2884
    3. 134
      1747
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      210
      1458
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1176
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1144
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1119
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1087
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1071
    Aihe