herätyys mitään jumalaa ole

eiveroa

Herättäkää uskovaiset eroamaan kirkosta.

12

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Herätyys

      Niin; Jumalattomalla, kaikille hyväksi Jumalan Sanan (Raamatun UT), Totuuteen perustuvien ja mukaisten, kaikkia kohtaan ja kaikille Laillisen, kaikille Luvallisen Oikeuden mukaisuuden opetusten ja ohjeiden VASTAISESTI elävillä ei ole Pyhää, elämäänsä siunaavaa ja varjelevaa Jumalaa.

      He elävät itselleen ja toisilleen tuomioksi, saata naa, sitä kaiken valheellisuuden, vääryyden ja pahuuden isää palvelevasti pimeydessä, Totuudelle sokeina, sitä kullekin turtvallisen ja turvatun, kaikinpuolisen kestävän hyvinvointi elämän ja tulevaisuuden mahdollistavaa ja takaavaa tuntemattomasti.

      Jeesuksen nimessä...valkeudeksi / herätykseksi valistaen ja muituttaen. vähäinen, Totuudessa pysyvä, siihen pitäytyneesti elävä ja toimiva palvelijansa ja seuraajansa.

    • aamumekaanikko

      Näinhän se on. Laitoin herätyksen hieman myöhemmälle.

    • uskotoivorakkauson

      Kirkko yllä pitää yhteen kuuluvuuden tunnetta että jumalaa voi rukoilla; hän on ja hän kuulee. Kun ihminen haluaa toisten tavoin siunata muita ja laulaa, kuunnella sanan julistusta ja rukoilla, niin miksi tuomita. Monet liittyvät mitä kummallisimpiin kissan ristiäisiin ja antavat jopa kaiken omaisuutensa voidakseen päästä yhteyteen ihmisten ja jonkin itseään yli-ihmiseksi kutsuvan kanssa. Kun sitten huomataan, että vain omaisuus meni ja jäljelle jäi ihminen itse ilman autuuden tunnetta, niin silloin kirotaan. Kun olen saanut uskoa jumalaan lapsesta ja nuoresta lähtien, minä sain hengellisen ja henkisen pääoman, joka kantaa taivastoivona läpi elämän ja joskus ymmärrän niitä, joilla on vain järki, joka sanoo että jumalaa ei ole. Silloin kysyn usein itseltäni että mitäs jos onkin? Entäs jos heräät huomaamaan armahtavan ja rakastavan jumalan vasta vanhuudessasi? Tai et ehkä koskaan? Kun olen saanut uskon, pidän siitä kiinni ja menen uskossa jumalaan varmana eteen päin, toivon lähteeseen, rakastavaan isään.

      • sanomitävaan

        Se sinun jumala ei välitä mitä sanot.


    • kerrotaan.totuus

      Siis aloitus -eiveroa- rakastaa rahapussia ja se on jumalasi.

      Tietysti. Mennään Vapahtajan aikaan. Rienaaja näytti maailman kirkkaudet ja kullat -kunhan kumartaa, saisi- .... Ei Jeesus sitä tehnyt, eli sen kiiltävänpuolella et näe Jumalaa. Rakastat rahaasi.

      Mutta, kun riittävän paljon on rakastanut ja päätynyt sikakaukaloille, eikä enää saa edes siellä syödä, tuhlaajapojat ovat palanneet takaisin.

      Tuossa uutisissa kerrottiin jo markkinatalouden kiireen.
      Työntekijät eivät saa edes enää mennä tehokkuuden takia vessaan, vaan on töissä pidettävä vaippoja.

      Siis jo vanhainkodin tehokkuus - vanhusten vaippasysteemi on tuotu jo työelämään.

      Revitään siitä tätä onnea, kun kumarretaan rahaa ja todetaan se, ettei jumalaa ole.

      Sanon samaa - rahajumalaa - "pieni j- jumala" , häntä ei ole, vaan on katoavaisuuden ja tuomion alainen. Jumala tuon persoonallisuuden tuomitsee sen sisällön mukana, joka on kumartanut "rahaa"nsa ja tehnyt siitä jumalansa.

      • ateistivälittää

        Sinun jumalasi palvonta ja tekemisesi aiheuttaa yhteiskunnan pahoinvoinnin.


    • JoshuanSeuraaja

      "herätyys mitään jumalaa [ei] ole"

      Jumala on abstrakti käsite, sillä ei ole olevaa muotoa eikä omaa persoonaa. Abstrakti Jumala on yhtäaikaa olemassa ja olematta, se vailla logiikkaa veikkei se sammutakkaan järkeä. Mutta jos asiaa alkaa pohti liikaa on taitamattomalla pian aivot solmussa ja sil issä sumenee, sillä asiaa ei ole mitenkään helppoa käsitellä. Joshua luotti Jumalaan sanana ja henkisenä adoptio isänään, ja hän opettaa ettäon tärkeää muistaa sanaa ja etsiätotuutta.

      • oletkosyytön

        Minä olen sinun jumalasi lähettämä tarkkailija.


    • NoinuskoN

      Raamatun Jumala sanoo: Minä olen, Herra sinun Jumalasi, älä pidä muita Jumalia.

      Tähän sanon, aamen.

      • aamenaamenaamenaamen

        Minä olen oikea jumala, sinä valehtelet.


    • jesusismylove

      Uskoa voi ilmankin että on jossain kirkossa, mutta olisi tärkeää että jossain seurakunnassa olisi jotta olisi muihin uskoviiin yhteys jotka auttavat kun on se tarve, Jeesus on tulossa pian ja sitä ei tiedä kukaan muu kuin Herra Jumala, olkaa siunatut.

    • neuvojenantaja

      Eihän ihminen luonnostaa voi alkaa uskomaan, sitä jota ei näy, eikä tunne! Se on Jumalan teko että uskotte. Ihminen elää ja on niin läpeensä synnin ja saatanan sitoma, omineen himoineen, himojen monen kirjavassa viidakossa että vain Hän, elämän Herra, itse Jumala voi siitä irroittaa.
      Siksi, sinä Jumalan armon kokenut, älä alistu kinaamaan hänen kanssa joka ei usko. Tulee se aika että Jumala kutsuu häntäkin yhteyteensä ja hänelle jää silloin valinta. Kukaan ei voi tulla Jeesuksen luokse, jollei Isä Jumala vedä.
      Siksi, rukoile ja siunaa sinä häntä, joka nyt pimeydessä vaeltaa, tämä on Raamatun oppi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      430
      3035
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      103
      2374
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      363
      2132
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1953
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1807
    6. 164
      1238
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1237
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1166
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1082
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      957
    Aihe