Kuinka moni esittää ätmiä tällä palstalla?

epäätmiläinen

Kuinka moni teistä trollailee ätminä täällä, vaikka olisitkin normaali mies? Itse olen tehnyt sitä jo pitkää.

17

281

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puoliätmi

Toisinaan, johtuu siitä että saa liian vähän, vaikka oikeasti tietysti olen saanut oman osani ja ehkä jopa enemmän kuin keskivertomies, oikeastaan ei siis pitäisi valittaa. Mutta kun sitä pillua tekee mieli mieli aina ja vain harvoin saa, niin kyllähän se vituttaa.

• MITÄ?!

Kuinka uskallat väittää että joku trollaisi täällä Suomi 24:ssä näinkin tärkeästä asiasta?!

• Olen aito kokematon atm ja ainoa joka ei ole pillua koskaan saanut.

• *KRÖHÖM*

Poista sana "ainoa" lauseestasi, mr Atm32... =)

• Neitsytsetä

Minä olen huijari ja peluri.

• sivustaseurannut

Sen lisäksi että olet väkivaltainen (ja) sovinistisika.

• määrittäjä.peikko

Eiköhän kaikki ole ihan "normaaleja" miehiä. Ihan kuin naiset ovat "normaaleja" naisia. Ristiriita tulee siitä mikä ryhmä määrittää "normaaliuden" määreen. Kuka vain voi määrittää toisen epänormaaliksi ja tottakai jokainen ryhmä määrittää toisen ryhmän "ei normaaliksi" jos se ryhmä ei toimi niin kuin itse toimii tai haluaisi sen toimivan.

• Ei kukaan. Kaikki on ihan tosissaan.

• äntykäinen

Työtön, luottotiedoton, naista saanut viimeksi 10 kk sitten.
      Haluatko jotain lisävakuuttelua aiheesta?

• Mä siitän tätiä. Olen norja malli missi.

• hahaa.ätmit

Joo, nyt pitää tunnustaa. Oikeasti olen eronnut mies. Eksän kanssa on kaksi vaikeasti sairasta lasta. Velkarahalla hankittu talo jäi erossa eksälle. Maksan omakotitaloa eksäni puolesta, vaikka palkkani onkin alle työehtosopimusten, että lapsilla olisi hyvä koti. Tosin lapset ovat joka toinen viikko minun luonani 30neliön yksiössä. Minä nukun sen viikon eteisen lattialla. Elareiden ja velkojen jälkeen rahat riittävät itselleni vain kaurapuuroon.

Kyllä vituttaisi olla joku ätmi, joka ei ole koskaan saanut edes pillua. Olisin varmaan tappanut itseni, jos minulle olisi käynyt niin.

• arvatkaa_kuka

Minä seurustelen nykyään tiiviisti ja seksiä on monta kertaa viikossa. Vanhasta tottumuksesta luen tätä palstaa aina työmatkoilla ja kirjoittelen tänne provosoivia ätmi-juttuja. Koskaan en ole ollut sellainen koskaan seksiä saamaton ätmi, kun olen antanut ymmärtää. Sinkkuna vain olin liian laiska jahtaamaan naisia ja seksittömyys vitutti. Siksi kirjoittelin ätmi-juttuja. Nyt siksi, että saa provosoinnista kiksejä.

• Sad-But-true

Totuuden kertominen veisi viimeisetkin mahdollisuudet saada naista

• 232323

DarkFear on aito HC-ätmi

• crux

Tavallaan kyllä, mutta eipä tavallisen miehen osa ole sekään kovin häävi. Tästä ahdistuneena saatan sortua liioitteluun niin täällä kuin ihan tosielämässäkin sinkkumiehen elämästä puhuessani.

• would.be.strange

En oikein ymmärrä mitä iloa joku saisi siitä että esittäisi sellaista jolla menee huonosti pariutumisen kannalta..

• dfsdd

Virheellinen kysymys. Ei ätmiys ja normaalius ole sidoksissa toisiinsa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      112
      5088
    2. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      153
      5063
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      46
      4752
    4. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      3044
    5. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      30
      2763
    6. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2204
    7. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      2178
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      42
      1997
    9. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      41
      1798
    10. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      23
      1568
    Aihe