Kuinka moni teistä trollailee ätminä täällä, vaikka olisitkin normaali mies? Itse olen tehnyt sitä jo pitkää.
Kuinka moni esittää ätmiä tällä palstalla?
17
265
Vastaukset
- puoliätmi
Toisinaan, johtuu siitä että saa liian vähän, vaikka oikeasti tietysti olen saanut oman osani ja ehkä jopa enemmän kuin keskivertomies, oikeastaan ei siis pitäisi valittaa. Mutta kun sitä pillua tekee mieli mieli aina ja vain harvoin saa, niin kyllähän se vituttaa.
MITÄ?!
Kuinka uskallat väittää että joku trollaisi täällä Suomi 24:ssä näinkin tärkeästä asiasta?!Olen aito kokematon atm ja ainoa joka ei ole pillua koskaan saanut.
- Neitsytsetä
Minä olen huijari ja peluri.
- sivustaseurannut
Sen lisäksi että olet väkivaltainen (ja) sovinistisika.
- määrittäjä.peikko
Eiköhän kaikki ole ihan "normaaleja" miehiä. Ihan kuin naiset ovat "normaaleja" naisia. Ristiriita tulee siitä mikä ryhmä määrittää "normaaliuden" määreen. Kuka vain voi määrittää toisen epänormaaliksi ja tottakai jokainen ryhmä määrittää toisen ryhmän "ei normaaliksi" jos se ryhmä ei toimi niin kuin itse toimii tai haluaisi sen toimivan.
Ei kukaan. Kaikki on ihan tosissaan.
- äntykäinen
Työtön, luottotiedoton, naista saanut viimeksi 10 kk sitten.
Haluatko jotain lisävakuuttelua aiheesta? Mä siitän tätiä. Olen norja malli missi.
- hahaa.ätmit
Joo, nyt pitää tunnustaa. Oikeasti olen eronnut mies. Eksän kanssa on kaksi vaikeasti sairasta lasta. Velkarahalla hankittu talo jäi erossa eksälle. Maksan omakotitaloa eksäni puolesta, vaikka palkkani onkin alle työehtosopimusten, että lapsilla olisi hyvä koti. Tosin lapset ovat joka toinen viikko minun luonani 30neliön yksiössä. Minä nukun sen viikon eteisen lattialla. Elareiden ja velkojen jälkeen rahat riittävät itselleni vain kaurapuuroon.
Kyllä vituttaisi olla joku ätmi, joka ei ole koskaan saanut edes pillua. Olisin varmaan tappanut itseni, jos minulle olisi käynyt niin. - arvatkaa_kuka
Minä seurustelen nykyään tiiviisti ja seksiä on monta kertaa viikossa. Vanhasta tottumuksesta luen tätä palstaa aina työmatkoilla ja kirjoittelen tänne provosoivia ätmi-juttuja. Koskaan en ole ollut sellainen koskaan seksiä saamaton ätmi, kun olen antanut ymmärtää. Sinkkuna vain olin liian laiska jahtaamaan naisia ja seksittömyys vitutti. Siksi kirjoittelin ätmi-juttuja. Nyt siksi, että saa provosoinnista kiksejä.
- Sad-But-true
Totuuden kertominen veisi viimeisetkin mahdollisuudet saada naista
- 232323
DarkFear on aito HC-ätmi
- crux
Tavallaan kyllä, mutta eipä tavallisen miehen osa ole sekään kovin häävi. Tästä ahdistuneena saatan sortua liioitteluun niin täällä kuin ihan tosielämässäkin sinkkumiehen elämästä puhuessani.
- would.be.strange
En oikein ymmärrä mitä iloa joku saisi siitä että esittäisi sellaista jolla menee huonosti pariutumisen kannalta..
- dfsdd
Virheellinen kysymys. Ei ätmiys ja normaalius ole sidoksissa toisiinsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437728
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04718- 684333
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363153Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2333031Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452666Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262655- 372383
- 412006
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731797