Miksi Markus Ekholm alkoi käyttämään kamaa? Johon sitten lopulta myös kuoli. Sen Aki, Karin, Erik-homman vuoksiko?
Markus ja huumeet
8
1201
Vastaukset
- votelo
Ei vaan työ aiheutti stressiä.
- dsfrgdfg
Markus ei alkanut käyttämään kamaa, koska kama ei ala käydä, toisin kuin Sepon kuutisenkiloinen HIIIIIVA-sokeri-seos. Tosin ei sekään alkanut käydä ku surusilmä-Lellu ei voinu pitää jotain ääntä, vaan hiippaili siellä tuolla tavoin ihmisiä säikyttelemässä. Silloin noin 2007 siis.
- kyseliä666
Miksi Markus kävi eräässä jaksossa makuulleen lentokoneen lattialle? Tätä olen ihmetellyt jo pikkupojasta saakka.
- NikkisNakkis
Markus halusi kuulema päästä Mile High Club jäseneksi, mutta kukaan ei antanut pillua. Huhujen mukaan Silja oli ottanut Makelta suihin koneen vessassa.
- vänkke
NikkisNakkis kirjoitti:
Markus halusi kuulema päästä Mile High Club jäseneksi, mutta kukaan ei antanut pillua. Huhujen mukaan Silja oli ottanut Makelta suihin koneen vessassa.
Mutta tämähän tarkoittaa että sarjassa on joskus ollut heteromeininkiä...
- NikkisNakkis
Näin oli asiat joskus vänkke. Nykyään turha edes haaveilla, kun homoja ja 2 on/off lesboa täynnä koko sarja. Hintit hiiteen ja heterot takaisin.
- MarjjaP
Koska Markus Ekholm saadaan takaisin salkkareihin?
- jaa-aa
En tosiaankaan tiedä, lentokoneen lattialle maate menon jälkeenhän se kärrättiin pussin sisässä paareilla läpi Seutulan matkustaja terminaalin johki mustaan pakuun..minne lie sen veivät..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692088
- 452082