Kun on voimakkaat miinuslinssiset rillit kokoaikaisesti, voimakkaasta likinäköisyydestä johtuen, niin ei oo helppoa, ei. Kun melkein kaikki tykkäävät silmälasittomista.
EI OO HELPPOO RILLIPÄISELLÄ
Likinäkörillipää
28489
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Harmittaa vain todetaEttä elämä on ajanut meidän ohi. Se on totuus. Me oltaisiin oltu hyvä pari nuorempana, mutta ei enää. Olen liian vanha. Naiselta.
- Ymmärrä jo seettä oon kiva :) m-n
- PERUSSUOMALAISET OHITTI KOKOOMUKSENPerussuomalaisten nousu jatkuu ja nyt jäi ennustusten mukaisesti Kokoomus taakse. Suomalaiset arvostavat Perussuomalaisten hyvää työtä hallituksessa ja suunta on oikea kohti huhtikuun vaaleja. https://yle.fi/a/74-202502…
Vastaukset 28
Vanhimmat
Totta! Hankaloittavat vielä urheilua. Eikä voi käyttää mieleisiä aurinkolaseja.
Onhan piilolinssit keksitty. Sillä tavalla minä pääsin kakkuloista eroon, mitä nyt kotosalla iltaisin niitä pidän.
Mulla kun sitä onkin rillit osa-aikaisesti, että tiedä säkin se! >:(
Et viitsisi darkkis vaihtaa sitä nicciä, esiintyisit omallasi.
Itelläki ollu rillit 5-luokalta asti....
EI kyllä hankaloittanu naisten hankintaa...
Olen aika hiljanen.. Eukko toimintaa piisaa tekstiviesti lootan täydeltä...
Vituttaa kirjottaa makkaran kokosilla sormilla yhtä sanaa enempää.
Naiset ne suoltaa kokonaisia romaaneja kun ne kirjoittaa tekstarin.
No olen kyllä havainnut, että on erittäin likinäköisiä rillipää-naisia jotka piiloutuu vahvojen miinuslinssensä taakse, välttelee katsekontaktia, ja muutenkin ovat pelokkaan näköisiä. Mistä kyseinen ilmiö joutuu ??
Johtuiskohan se ilmiö likinäköisyyskomplexista ?
En todellakaan piiloudu kehysten taakse vaikka vahvoilla miinuksilla mennään, katsekontaktia en viitsi jokaiseen mieheen ottaa, minulla on muuta tekemistä ja ajateltavaa. Pelokkaan näköinen tuskin olen.
"piiloutuu vahvojen miinuslinssensä taakse", salli mun nauraa....ne linssit ovat NÄKEMISTÄ varten, vidun idiootti!
Kasvata parta?
Ihan helppoo tää on, ainoo hankala homma kun linssit menee huuruun lämpötilojen vaihtelusta. Onhan ne keljut likaisenakin. :(
Eipä mua ole vielä miehen rillit koskaan häirinny. Ihan komia on ilman ja kanssa rillien. :)
Rillit siis huurussa, entä grillit?
Tarkoitatko grilliä grilliä vai niitä hampaiden päälle pykättyjä bling blingejä? :)
http://www.mulletoi.com/shop/baila_baila/naamiaislisukkeet/bling_bling/prod__5976_old-school-grillit
Kumpiakaan ei oo.
Tarkoitin grilli grilliä. #SamiHedberg
Ei oo kyllä semmosta grilliäkään. :)
Aloittaja taitaa olla joku teinikakara! Ei kenellekään täysjärkiselle aikuiselle ihmiselle rillit ole mikään ongelma!
Rillien kanssa taitaa mennä niin että luetaan naisten kommentit rivien välistä, eli rillit ei ole mikään ongelma...
...kunhan ne on tyylikkäät eikä vääristä kasvoja/silmiä.
Mitä vahvemmat lasit tietysti aina tekee.
Taisin olla nuori teini kun viimeksi kuulin jokun tytön sanovan että "ei kyl vittu kiinnosta sitte mitkää vitun rillipäät, vittu!!!"
Likinäkörillinaiset saavat sen kohtelun, jonka ansaitsevat. Jos käyttäytyy niin, että välttelee katsekontaktia ja tervehtimistä, niin kyllä likinäkörillinaisia halveksitaan ja inhotaan.
Entä näkövammaiset? Halveksitko heitäkin vitun idiootti?
Sokea/näkövammainen kun ei pysty ottamaan katsekontaktia eikä tervehdi koska ei tiedä teikäläisen idiootin olemassaolosta? Voi luoja, mitä tyhmyttä on joku vitun ämmä "kasvattanut"!
Ei kukaan OIKEA BUSSIKUSKI pilkkaa likinäköisiä/rillipäisiä. Taitaa olla niin että likinäköisten/rillipäisten pilkkaajat ovat yleensä kapakassa istuvia akkoja.
Rillipäisyys ei aivan hirveästi haittaa. Ei tosin myöskään hyödytä.
Rilleistä on paljon hyötyä, pinnalliset kusiaivot pysyvät loitolla ja saan rauhassa tutustua oikeasti kiinnostaviin ja fiksuihin ihmisiin.
Sä oot söpö..ja niin ihanat rillit..saaks kokeilla.. ;P
Sain jonkun aikaa sitten elämäni ensimmäiset rillit. Niihin oli hiukan totuttelemista. Ensi töikseni melkein kävelin entisen presidenttimme, Haloskan päälle 8I .. Olkani takaa kuuluvasta äänestä tunnistin :)
Ja alkuperäiseen: lasit yleisesti ottaen oikein valittuina pukevat ihmistä hyvin, ja moni näyttää paremmalta hyvissä kehyksissä kuin ilman. Jos ihan vain ulkoisesta olemuksesta puhutaan. Hankaluudet ymmärrän kyllä.
Itse kävin vuosia sitten femtolasik leikkauksessa eikä ole sen jälkeen tarvinnut rillejä käyttää mutta ei ne naiset silti välitä paskaakaan.
Näkö on kuitenkin edelleen ihan vitun tarkka tuon operaation jälkeen.
No kun nykyajan naiset on omituisia, eivätkä välitä rillittömistä miehistä eikä rillipäämiehistä. Naisia kiinnostaa vain oma rakas fetissi, siis kännykkä.
Rillipäät runkkaa.