EI OO HELPPOO RILLIPÄISELLÄ

Likinäkörillipää

Kun on voimakkaat miinuslinssiset rillit kokoaikaisesti, voimakkaasta likinäköisyydestä johtuen, niin ei oo helppoa, ei. Kun melkein kaikki tykkäävät silmälasittomista.

28

469

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totta! Hankaloittavat vielä urheilua. Eikä voi käyttää mieleisiä aurinkolaseja.

• Neuvoksi

Onhan piilolinssit keksitty. Sillä tavalla minä pääsin kakkuloista eroon, mitä nyt kotosalla iltaisin niitä pidän.

• ajattoman_tyylikäs

Mulla kun sitä onkin rillit osa-aikaisesti, että tiedä säkin se! >:(

• novoivittu

Et viitsisi darkkis vaihtaa sitä nicciä, esiintyisit omallasi.

• Eräkettu

Itelläki ollu rillit 5-luokalta asti....

EI kyllä hankaloittanu naisten hankintaa...

Olen aika hiljanen.. Eukko toimintaa piisaa tekstiviesti lootan täydeltä...
      Vituttaa kirjottaa makkaran kokosilla sormilla yhtä sanaa enempää.
      Naiset ne suoltaa kokonaisia romaaneja kun ne kirjoittaa tekstarin.

• IhmettelenOutojaTyyppejä

No olen kyllä havainnut, että on erittäin likinäköisiä rillipää-naisia jotka piiloutuu vahvojen miinuslinssensä taakse, välttelee katsekontaktia, ja muutenkin ovat pelokkaan näköisiä. Mistä kyseinen ilmiö joutuu ??

• rillitirilliti

Johtuiskohan se ilmiö likinäköisyyskomplexista ?

• järkitaisjojättäävai

En todellakaan piiloudu kehysten taakse vaikka vahvoilla miinuksilla mennään, katsekontaktia en viitsi jokaiseen mieheen ottaa, minulla on muuta tekemistä ja ajateltavaa. Pelokkaan näköinen tuskin olen.
        "piiloutuu vahvojen miinuslinssensä taakse", salli mun nauraa....ne linssit ovat NÄKEMISTÄ varten, vidun idiootti!

• tarralenkkari666

Kasvata parta?

• Ihan helppoo tää on, ainoo hankala homma kun linssit menee huuruun lämpötilojen vaihtelusta. Onhan ne keljut likaisenakin. :(

Eipä mua ole vielä miehen rillit koskaan häirinny. Ihan komia on ilman ja kanssa rillien. :)

• tietoa.kaivataan

Rillit siis huurussa, entä grillit?

• tietoa.kaivataan

• tietoa.kaivataan kirjoitti:

Tarkoitin grilli grilliä. #SamiHedberg

Ei oo kyllä semmosta grilliäkään. :)

• hyvin-näkee

Aloittaja taitaa olla joku teinikakara! Ei kenellekään täysjärkiselle aikuiselle ihmiselle rillit ole mikään ongelma!

• rilliläinen

Rillien kanssa taitaa mennä niin että luetaan naisten kommentit rivien välistä, eli rillit ei ole mikään ongelma...

...kunhan ne on tyylikkäät eikä vääristä kasvoja/silmiä.

Mitä vahvemmat lasit tietysti aina tekee.

• Taisin olla nuori teini kun viimeksi kuulin jokun tytön sanovan että "ei kyl vittu kiinnosta sitte mitkää vitun rillipäät, vittu!!!"

• LinjurikuskiBest

Likinäkörillinaiset saavat sen kohtelun, jonka ansaitsevat. Jos käyttäytyy niin, että välttelee katsekontaktia ja tervehtimistä, niin kyllä likinäkörillinaisia halveksitaan ja inhotaan.

• etansaitsemitään

Entä näkövammaiset? Halveksitko heitäkin vitun idiootti?
        Sokea/näkövammainen kun ei pysty ottamaan katsekontaktia eikä tervehdi koska ei tiedä teikäläisen idiootin olemassaolosta? Voi luoja, mitä tyhmyttä on joku vitun ämmä "kasvattanut"!

• OikeaBussikuski

Ei kukaan OIKEA BUSSIKUSKI pilkkaa likinäköisiä/rillipäisiä. Taitaa olla niin että likinäköisten/rillipäisten pilkkaajat ovat yleensä kapakassa istuvia akkoja.

• reallyreally

Rillipäisyys ei aivan hirveästi haittaa. Ei tosin myöskään hyödytä.

• ihanatrillit

Rilleistä on paljon hyötyä, pinnalliset kusiaivot pysyvät loitolla ja saan rauhassa tutustua oikeasti kiinnostaviin ja fiksuihin ihmisiin.

• rillitön.peikko
        ihanatrillit kirjoitti:

Rilleistä on paljon hyötyä, pinnalliset kusiaivot pysyvät loitolla ja saan rauhassa tutustua oikeasti kiinnostaviin ja fiksuihin ihmisiin.

Sä oot söpö..ja niin ihanat rillit..saaks kokeilla.. ;P

• Sain jonkun aikaa sitten elämäni ensimmäiset rillit. Niihin oli hiukan totuttelemista. Ensi töikseni melkein kävelin entisen presidenttimme, Haloskan päälle 8I .. Olkani takaa kuuluvasta äänestä tunnistin :)

• Ja alkuperäiseen: lasit yleisesti ottaen oikein valittuina pukevat ihmistä hyvin, ja moni näyttää paremmalta hyvissä kehyksissä kuin ilman. Jos ihan vain ulkoisesta olemuksesta puhutaan. Hankaluudet ymmärrän kyllä.

• Itse kävin vuosia sitten femtolasik leikkauksessa eikä ole sen jälkeen tarvinnut rillejä käyttää mutta ei ne naiset silti välitä paskaakaan.
      Näkö on kuitenkin edelleen ihan vitun tarkka tuon operaation jälkeen.

• nojoojoojoojoo

No kun nykyajan naiset on omituisia, eivätkä välitä rillittömistä miehistä eikä rillipäämiehistä. Naisia kiinnostaa vain oma rakas fetissi, siis kännykkä.

• Maximus_Nussimus

Rillipäät runkkaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      19
      3707
    2. Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?

Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit
      Ikävä
      23
      2961
    3. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      32
      2255
    4. Yksi "sometähti" vähemmän

Ei tunnu missään.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      90
      2070
    5. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      19
      1966
    6. Tuliko ikävä

Vai miksi laitoit viestin? Soittamalla voisi saada kiinni. Mutta et sä uskalla
      Ikävä
      26
      1622
    7. Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?

Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui
      Ikävä
      40
      1566
    8. Saitko ne viestit

Silloin viime kuussa? Vai etkö lukemut niitä.
      Ikävä
      32
      1502
    9. Miten lasketaan?

Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.
      Haapavesi
      9
      1414
    10. Hyvää Huomenta Rakas Neiti

Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies
      Ikävä
      11
      1384
    Aihe