Onko vaikuttanut teillä turvottavasti, painonnousua, ihoon, hiuksiin?
Mulla oli Yasmin ei nostanut painoa eikä turvottanut. Ennemmin poisti nestettä. Sopi muuten todella hyvin, paitsi aiheutti hiustenlähtöä.
Vaihdettiin Qlairaan jota olen syönyt 7kk turvotusta ja painonnousua, kuumia aaltoja, hikoilua. Hiukset taaas pysyvät päässä. Ja muutenkin hiukset ja kynnet kasvavat hyvin tai paremmin kuin yasmineilla.
Mietin onko muiden oireiden perusteella qlairassa mulle liikaa hormonia tai liian vähän?
Lääkäri antoi seuraavaksi vaihtoehdoksi Zoelyn tai Yazin. Yazin pelkään aiheuttavan taas hiustenlähtöä kun on samaa tavaraa Yasminin kanssa vähän vähemmällä estrogeenillä.
Zoelystä vaan lukenut että iho räjähtää ja paino nousee. Mulla Qlaira ei ihoon kauheasti vaikuttanut vaikka nuorempana ollut ihan aknea.
Ehkäisyn ja hiustenlähdön yhteys? Zoely, Yasmin
hiuksetlähteee
3
183
Vastaukset
- Ensuosittele
Paino nousstu 6 Zoellystä, joista 5 olen saanut karppaamalla pois. Minulettia söin vuosikaudet, muta koska 35 pamahti mittariin niin ei enää reseptiä uusittu ja oli pakko vaihtaa. Lisäksi tulee välivuotoja, mikä on kuulemma normaalia. Mutta ei tää kyllä ole mun juttu :-/
- Terppanaaa
Muita?
- verbaaliii
yasmin tiputti hiukset päästä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938018
- 403842
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241290
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321123Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,301057Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10840Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31812Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27752