Baarissa oli ihan mukavaa kun joku päivi niminen nainen ja se oi 35 vuotias tuli juttelee ja juteltiinkin monta tuntia muun muassa sen päivin tisseistä kun se sanoi että sillä on liian isot tissit ja minä sanoin että on ne ihan sopivat. Lähdettiin myös kotiin samaan aikaan yöllä joskus ja yritin vonkata päiviä luokseni mutta ei se lähtenyt koska olihan se aika humalassa ja mentiin sitten samalla taxilla kotiin
Olin eilen baarissa
8
203
Vastaukset
- 14plus8
Pyysitkö puhelinnumeroa?
Jos hän olikin poika nimeltä Päivi?
- kjhlkjhlkj
Hienoa!!! Kun seuraavan kerran tarjoat juoman, muista maksaessasi pitää kukkaroa sen verran auki, että setelinippu näkyy.. (Ei tietentään liikaa rahaa mukaan..) Joko vaatteet on päivitetty?
- Ikis__M
Onkohan kylillä kiirinyt viestiä kulmilla asuvasta varakkaasta poikamiesperijästä? Ole nyt tarkkana noiden naisten kanssa niin eivät huijaa varoja parempiin suihin.
En pyytänyt puh numeroa mutta pyysin sen facebuuk kaveriksi
- vihatipunen
Aatteliko se pummata sulta rahat tissien piennenysleikkaukseen?
- menetkö.tänään.baariin
miltä tuntuu olla ytmien ytmi kun naiset tekee aloitteita älä välitä pimppaa saat kyllä päiviltä omaksikin jos vaan haluat miltä tuntuu olla kaupungin halutuin mies ja naiset tekee ehdotuksia
En tänään mene baariin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417545
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04718- 664210
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363103Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2313010Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452626Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262605- 322181
- 411966
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731797