Gallup: kolmen henkilötyypin MA-tasoluokitus

perusätmi_itse

Mikä on teidän mielestänne 1. jyystärikarjun 2. jännäjaren ja 3. aisurin keskimääräinen tasoluokitus jos otannaksi otettaisiin koko Suomi jonkinlaisena painotettuna keskiarvona? Onko teillä minkäänlaista mielikuvaa tästä?

Keskiarvoluokitusta määriteltäessä voi hyvin myös käyttää tasoluokituksen aliluokkia (lueteltuna alla muistin virkistämiseksi, korjatkaa jos olen väärässä)

YYTM
YTM
AYTM
YKTM
KTM
AKTM
YATM
ATM
HCATM

17

235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9p1

      Jokaikinen turvapaikanhakija = HCATM

    • 6plus13

      En osaa sanoa tarkkaa luokitusta mut aisuri ei ainakaa ole ytm ja jyystäri ja jännä on vähintään ktm

    • yksinkertainen-juttu

      Aika pahsti olet ymmärtänyt jotain väärin. Ei tasoluokitus riipu otannasta tai muista miehistä, vaan omasta suosiosta.

      1. jyystärikarju = saa naisia = ytm
      2. jännäjare = naisten mielestä jännä = haluttava = ytm
      3. aisuri = parisuhteessa mutta kumppani touhuaa muiden kanssa = ktm

      • Pointdexter

        kumpi on - ehkä vain hiuksenhienosti mutta silti - "ytmipi" jyystäri vai jännä?


    • 1. Tylsimys, miesbimbo eli mimbo

      2. Tylsimys, miesbimbo eli mimbo

      3. Vässykkä, hähää :)

      Kelpaako?

      • 14plus8

        perusteleppas vähäse sönkkö erityisesti noi kaksi ekaa vaihtoehtoa, miten niin tylsimyksiä? Itse olen tylsä hcätmi joka ei saa pillua, tiettävästi jännät ja karjut sitä saavat, tylsimykset ei yleensä saa, siksi ihmettelen kommentejasi


      • 14plus8 kirjoitti:

        perusteleppas vähäse sönkkö erityisesti noi kaksi ekaa vaihtoehtoa, miten niin tylsimyksiä? Itse olen tylsä hcätmi joka ei saa pillua, tiettävästi jännät ja karjut sitä saavat, tylsimykset ei yleensä saa, siksi ihmettelen kommentejasi

        Kysyttiin mikä on teidän mielestänne, johon vastasin mikä on minun mielestäni. 1 ja 2 ovat tylsimyksiä, mimboja. Jyystäri ja jännä, nimikin jo kertoo ettei mitään muuta ole odotettavissa kuin jyystämistä ja jännitystä. Vähän kuin elokuvina olisi tarjolla vain pornoa ja kauhua.

        Aika yksitoikkoisia.

        Kuka sanoo, että sinä olet tylsä vain koska et saa pillua?


      • 14plus8
        sönkkö kirjoitti:

        Kysyttiin mikä on teidän mielestänne, johon vastasin mikä on minun mielestäni. 1 ja 2 ovat tylsimyksiä, mimboja. Jyystäri ja jännä, nimikin jo kertoo ettei mitään muuta ole odotettavissa kuin jyystämistä ja jännitystä. Vähän kuin elokuvina olisi tarjolla vain pornoa ja kauhua.

        Aika yksitoikkoisia.

        Kuka sanoo, että sinä olet tylsä vain koska et saa pillua?

        Pubiruusut ovat kännissä sanoneet etteivät halua antaa minulle pillua koska olen tylsä ja ruma:(


      • 14plus8 kirjoitti:

        Pubiruusut ovat kännissä sanoneet etteivät halua antaa minulle pillua koska olen tylsä ja ruma:(

        No niitä nyt kannattaakin uskoa. Naisia jolla on kaikki ihan hanskassa ja hanskat hukassa. :)


      • pubiruusunen
        sönkkö kirjoitti:

        No niitä nyt kannattaakin uskoa. Naisia jolla on kaikki ihan hanskassa ja hanskat hukassa. :)

        Kyllä yksi jos toinen nainen on pubiruusu tai ainakin tarvittaessa monet niiksi muuttuvat tilanteen mukaan. =D


    • Laasasen oppipojat ovat taas ymmärtäneet asiat väärin. Tason määrittelee vain naistensaanti.

    • Jyystärikarju panee jännäjarea perseeseen.
      Jännäjare panee aisuria perseeseen.
      Aisuri panee jyystärikarjua perseeseen.

      Tää on uus versio siitä vanhasta kaveri, pippeli, sakset pelistä.

      • kurpparaivohälytys

        Miten kurppa sopii tuohon kuvioon?


      • raivoavakurppakysyy
        kurpparaivohälytys kirjoitti:

        Miten kurppa sopii tuohon kuvioon?

        Sitä minäkin mietin että kuka minua sitten painaa?


      • Varmaan leikkelee kaverilta pippelin poikki saksilla... :P


    • suokkalota

      Alkamassa ilmeisesti luokkasota?

      • raivoavakurppakysyy

        Ihan sama kunhan joku antaa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      129
      926
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      785
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      291
      734
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe