Ilkeät naiset kyykyttävät miehiä

Neitsytsetä

Eli naiset orjuuttavat miehiä, kiristävät seksillä, vaativat kaikkea rahasta remontointiin.

No hyvä on. Vaan miksi kovin moni suostuu kyykytettäväksi?

En ole ikinä ollut naisten suosiossa, mutta jo nuorena varmistin että olin Ylemmän Tason Kamupoika (YTKP). Jos minä autoin hottistyttöjä muutossa, he kävivät luuttuamassa kämppäni tai kuskasivat minua baariin. Quid pro quo.

En voisi kuvitellakaan että huhkisin tyttöystävän siskon miehen kaverin äidin kämppää remontoimassa saadakseni tästä palkaksi seksiä.

En myöskään tarjoa juomia enkä rahaa, koska ei naista osteta muutaman euron siiderillä.

Jos käyttäytyy kuin koira, luultavasti vetoaa naisiin jotka etsivät koiraa, ja yllättäen tulee kohdelluksi...niin, miten?

31

412

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luolamadonna

      Sulla toi kyykyttämisen oppimäärä on hieman suppea. Kaikista pahin kyykyttäjä on vastasyntynyt lapsi. Ei siinä yhden naisen kyykyttelyt tunnu enää missään.

      (Hihitystä)

    • atännä

      Ai-ai, nyt sait vielä valkoritarinkin leiman, pleijeri :)

      • Neitsytsetä

        Valkoritarinaamiosta on paljon hyötyä ;)


      • atännä
        Neitsytsetä kirjoitti:

        Valkoritarinaamiosta on paljon hyötyä ;)

        Niinpä tietysti ;)


    • Aivan selvästi naisen kirjoittama provo.

    • 12121212

      Syynä on miesten epätoivo.

      Nuori mies toivoo naapurin tyttöä ja suhdetta jossa vietetään aikaa yhdessä rakkaudesta. Pian naiset ymmärtävät kunnon miehen arvon.
      Pari vuotta myöhemmin rimaa on laskettava, naapurin tyttö on päässyt kokemaan ytmipanot ja siiderit on tuoneet pikku makkarat vyötärölle. Ihan varmasti pian naiset ymmärtävät kunnon miehen arvon.
      Toistetaan kunnes ikää on 30v. Sitten olisi mahdollisuus. Ei ole naapurin tyttö enää, on biletetty ja keräilty kokemuksia. Nyt ei haeta enää mitään hauskaa seukkaamista, olisi työtä luvassa koska lapset ja talo pitäisi hankkia ja sassiin.
      ...mutta onhan se nainen. Sitä naapurintyttömäisyyttä on 10% jäljellä, kuitenkin. Mies ottaa vastaan mitä on tarjolla, ja pikku hiljaa alistuu remppaajaksi/kuskaajaksi/raatajaksi. Kunnes on eron aika.

      Jos ap on HC-ATM (paino sanalla "jos"), toivo lienee jo menetetty ja niinpä on mahdollista ajatella rationaalisti. Mutta ketmin toivo elää, ja sitä naiset käyttävät hyväkseen.

      • Neitsytsetä

        On tuossa perääkin.

        Toivo kylläkin elää, epätoivo on kuopattu aikoja sitten.


    • erokyykytykseen

      Ilkeä nainen kyykyttää naista kateellisuuttaan,ei miestä.Hänelle on hyöty miehestä,niin mitä nyt vaan tossun alla pitoa kotona.

    • ihanianaikkosia

      Naiset loukkantuvat helposti kun niiltä kysyy tai toteaa, "luuletko, että mä olen sun koira?", "en mä mikään koira ole" etc..etc.

      Mut hauskinta siinä on se, ettei niistä monet edes tunnu tajuavan sitä tai välittävän siitä..monet niistä taitaa oikeasti luulla et mies on koira ja ne on jotain luojasta seuraavia ja haluavat olla monien miesten himoitsemia ja halun kohteina. =D

    • ytmitkunniaan

      Harvalla miehellä on noin paljon itsekunnioitusta kuin ap:lla. Tuohonkin peliin tarvitaan kaksi, ja jos mies suostuu naisen kynnysmatoksi, niin se on oma valinta. Itse kun pidän niistä vahvoista ja oman arvonsa tuntevista miehistä, niin ei ole ollut tuollaisia ongelmia. Kynnysmatot sivuutan kokonaan.

      • ootalintakastia

        Jo mut jos naisella on paska luonne niin sillä on paska luonne. ainoastaan paska luonteinen ihminen voi käyttää toista kynnysmattona. Urpo!


      • atännä
        ootalintakastia kirjoitti:

        Jo mut jos naisella on paska luonne niin sillä on paska luonne. ainoastaan paska luonteinen ihminen voi käyttää toista kynnysmattona. Urpo!

        Mutta eihän hyväluonteisilla ole itsessään mitään markkina-arvoa. ;) Pitää olla nuori ja nuori ja nätti. Pitäisköhän laittaa MA-teoria uusiksi vai hakata jatkossakin päätään seinään?
        Meillä on siinä mielessä hyvä tilanne, että saamme ihan itse valita kumppanimme. Hyväksyt sitten ne viat tai valitse paremmin. Mutta älä valita.


      • ihmepaskojensuojelija
        atännä kirjoitti:

        Mutta eihän hyväluonteisilla ole itsessään mitään markkina-arvoa. ;) Pitää olla nuori ja nuori ja nätti. Pitäisköhän laittaa MA-teoria uusiksi vai hakata jatkossakin päätään seinään?
        Meillä on siinä mielessä hyvä tilanne, että saamme ihan itse valita kumppanimme. Hyväksyt sitten ne viat tai valitse paremmin. Mutta älä valita.

        Paska luonne on silti paska luonne, eikä se siitä selittämällä parane. Jos on Paska niin on Paska. Eli älä rutise siinä.


    • Hyvässä suhteessa kumpikaan ei kyykytä eikä kiristä tosiaan. Asiat sujuu luonnikkaasti ja itseohjautuen. :)

      Aikuinen mies ei minusta tarvitse äitihahmoa eikä nainen isähahmoa, joka naputtaa vieressä vaan kumppanin jonka kanssa asioista voi jutella ja sopia ja niillä mennään.

    • kokenuttietää

      Työpaikoilla ns.feministit orjuuttavat miespuolisia työtovereitaan. Saavat helposti mukaansa toisetkin naiset. Jos menet hakemaan apua ,kukaan ei usko ,näitä työpaikan terrorisoijia uskotaan kyllä. Kukaan tervejärkinen mies ei lähde lusimaan luonnevikaisten lesbojen takia.

    • Kaikkeen ei tosiaan tarvitse suostua.

      Itse en esimerkiksi suostu seurustelemaan yhdenkään yh-äidin kanssa ja elättämään toisen miehen äpärälapsia. Melko vastenmielinen ajatus on myös se että hankkisin heti lapsen jonku lapsettoman, juoksunsa juosseen, vauvakuumeisen naisen kanssa. Eli saman tien perheen isäksi. Ei kiitos.

      Moni mies taitaa olla sinkkuna kuitenkin sen verran hukassa ja masentunut, että suostuu parisuhteeseen mihin hintaan hyvänsä ja millä ehdoilla tahansa.

      Itse olen sinkkuna ehdottomasti tyytyväisempi verrattuna siihen mitä vaihtoehtoja olisi tarjolla. Naisten hypergamiasta kaikki johtuu. Huonoon sopimukseen ei kannata nimeä laittaa.

    • löysäperunalle

      Ei ihme, että olet sinkku, kun olet tuollainen laiska ruikuttaja. Joka asia täytyy laskea, mutta toisen tekoja hyväksesi tuskin edes noteeraat. On varmaan helvetillistä elää tuollaisella päällä ja moisessa todellisuudessa. Istu ihan rauhassa vaan kuluneella sohvallasi kittaamassa perjantaipulloasi ja saarioisten pizzaasi ja tuijota lätkämatsia hamaan tappiin. Ettet vaan joudu mitään tekemään parisuhteen ja yhteisen elämän eteen. Teitä passattuja itsekseen asuvia henkisiä peräkammaripoikia on nähty. Hyvässä suhteessa kummatkin tekevät asioita toistensa eteen, koska tahtovat tuottaa toiselle iloa ja onnea ja helpottaa toisen elämää. Tuskin ymmärrät sitä koskaan.

      • Neitsysetä

        Nyyh..Nyyh..Yhyy!!!

        Voi onko siellä taas joku omaa kilttiä koiraa vailla oleva nainen?

        No kannaisi varmaan ostaa se kultainen noutaja - Katsos kun mies on ihminen ja ihmisiä pitää kohdella ihmismäisesti, vaikka ette te naiset oikein näytä tätä asiaa monesti tiedostavan.

        Muutenkin anaalilyysisi meni ihan pieleen, koska minä kyllä ymmärrän TERVEEN parisuhteen määreen vaikka neitsytsetä olenkin, mutta te naiset ette monesti sitä ymmärrä.

        Taisit muutenkin kertoa ihan itsestäsi.


      • Palstakurppa
        Neitsysetä kirjoitti:

        Nyyh..Nyyh..Yhyy!!!

        Voi onko siellä taas joku omaa kilttiä koiraa vailla oleva nainen?

        No kannaisi varmaan ostaa se kultainen noutaja - Katsos kun mies on ihminen ja ihmisiä pitää kohdella ihmismäisesti, vaikka ette te naiset oikein näytä tätä asiaa monesti tiedostavan.

        Muutenkin anaalilyysisi meni ihan pieleen, koska minä kyllä ymmärrän TERVEEN parisuhteen määreen vaikka neitsytsetä olenkin, mutta te naiset ette monesti sitä ymmärrä.

        Taisit muutenkin kertoa ihan itsestäsi.

        Teorioista on helppo puhua. Kokeilepa sitä oikeaa parisuhdetta, saatat yllättyä paitsi naisesta, niin myös itsestäsi. Moni mies pitää itseään kovin erinomaisena saaliina, mutta ihkaoikean naisen kanssa voi joutua vastatusten myös omien vastenmielisten piirteidensä kanssa. Eikä kaikki kestä totuutta itsestään ollenkaan hyvin. Tämä pätee myös naisiin. Sitten kun kaksi tällaista lyö hynttyyt yhteen, niin siinä rapisee teoriat, harhat ja haaveet romukoppaan aika nopsaan. Teoriasta tosielämään.


      • atännä
        Palstakurppa kirjoitti:

        Teorioista on helppo puhua. Kokeilepa sitä oikeaa parisuhdetta, saatat yllättyä paitsi naisesta, niin myös itsestäsi. Moni mies pitää itseään kovin erinomaisena saaliina, mutta ihkaoikean naisen kanssa voi joutua vastatusten myös omien vastenmielisten piirteidensä kanssa. Eikä kaikki kestä totuutta itsestään ollenkaan hyvin. Tämä pätee myös naisiin. Sitten kun kaksi tällaista lyö hynttyyt yhteen, niin siinä rapisee teoriat, harhat ja haaveet romukoppaan aika nopsaan. Teoriasta tosielämään.

        Tuo on varmaankin suurin totuus, mitä olen tältä palstalta saanut lukea.


      • Neitsytsetä

        "Anaalilyysi" :D

        Jatkakaa :)


      • atännä

        Paitsi että Neitytsetää ei saa kiusata, se on ihan okei :)


      • atännä
        atännä kirjoitti:

        Paitsi että Neitytsetää ei saa kiusata, se on ihan okei :)

        "Neitytsetää" ...ääääh. :D


      • Neitsytsetä
        atännä kirjoitti:

        Paitsi että Neitytsetää ei saa kiusata, se on ihan okei :)

        Setä approves this message.


      • Neitsytsetä
        atännä kirjoitti:

        "Neitytsetää" ...ääääh. :D

        Playeritaktiikkani taitaa purra hyvin kun sanat menevät ihan sekaisin ;)


      • Neitsytsetä

        Muutama korjaus "löysäperunalle":
        - sunnuntaipullo
        - en katso lätkää
        - kaapissa ei ole pizzaa, mutta sellainen kyllä maistuisi jos kiva nainen viitsisi poiketa kaupassa ostamassa. Ja ihan molemmille, ettei tule sanomista


      • freudilainen.peikko
        Neitsytsetä kirjoitti:

        Playeritaktiikkani taitaa purra hyvin kun sanat menevät ihan sekaisin ;)

        Freudilainen....nej ty setää.....eli ei kiitos neitsytsedille ja/tai sedille. ;P


      • kokenuttäti

        Neitsytsetä on vähän liian hauska setä ollakseen oikeasti neitsyt.


      • ätmelssön
        atännä kirjoitti:

        Paitsi että Neitytsetää ei saa kiusata, se on ihan okei :)

        Varmasti hyvä mies "sille jollekin naiselle".


      • atännä
        kokenuttäti kirjoitti:

        Neitsytsetä on vähän liian hauska setä ollakseen oikeasti neitsyt.

        Niinpä, se onkin oikeasti palstan kovin pelimies.


    • Tehkää parannus ja hyppikää ylös alas!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      179
      4009
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2606
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2214
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2175
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      49
      1879
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1495
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      107
      1361
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1332
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1051
    Aihe