Hei, Jouduin työttömäksi vuoden 2016 alusta ja nyt olen jo säästöni käyttänyt elämiseen, vuokraan- ja sähkölaskuihin. Työvoimatoimistoon ilmottauduin (tyhmyyttäni vasta helmikuussa) ja viime viikolla vein työmarkkinatukianomuksen kelaan. Käsittelyssä kuulemma menee muutama viikko. Sossusta eivät minulle kuulemma avustusta anna ja tekivät maaliskuussa laskelman jonka mukaan minun olisi pärjättävä omillani ja tulevalla työmarkkinatuella. Sain vuodenvaihteessa 3850€ lopputilissä ja sen kuulemma pitäisi kesäkuuhun asti riittää.
Nyt olen kuitenkin aivan rahaton ja tiedustelisin jos täältä kukaan pystyisi minulle toukokuun 2016 alkuun lainaamaan 100€, niin ainakin ruuassa pärjäisin. Pikavippi- ja kulutusluottofirmat eivät minulle lainaa myönnä johtuen maksuhäiriömerkinnästä vuosien takaa.
Minulle voitte mahdollisen laina tarjouksen tehdä osoitteeseen: [email protected]
saisiko lainaa
jotumi
2
915
Vastaukset
- KuPaiNuija
Mie voin lainaa siulle pari donaa, jos maksat takasin luonnossa. Soita 118 ja kysy nimellä.
esim seurakunnilta voi pyytää ruokaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764