saisiko lainaa

jotumi

Hei, Jouduin työttömäksi vuoden 2016 alusta ja nyt olen jo säästöni käyttänyt elämiseen, vuokraan- ja sähkölaskuihin. Työvoimatoimistoon ilmottauduin (tyhmyyttäni vasta helmikuussa) ja viime viikolla vein työmarkkinatukianomuksen kelaan. Käsittelyssä kuulemma menee muutama viikko. Sossusta eivät minulle kuulemma avustusta anna ja tekivät maaliskuussa laskelman jonka mukaan minun olisi pärjättävä omillani ja tulevalla työmarkkinatuella. Sain vuodenvaihteessa 3850€ lopputilissä ja sen kuulemma pitäisi kesäkuuhun asti riittää.
Nyt olen kuitenkin aivan rahaton ja tiedustelisin jos täältä kukaan pystyisi minulle toukokuun 2016 alkuun lainaamaan 100€, niin ainakin ruuassa pärjäisin. Pikavippi- ja kulutusluottofirmat eivät minulle lainaa myönnä johtuen maksuhäiriömerkinnästä vuosien takaa.
Minulle voitte mahdollisen laina tarjouksen tehdä osoitteeseen: [email protected]

2

901

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KuPaiNuija

      Mie voin lainaa siulle pari donaa, jos maksat takasin luonnossa. Soita 118 ja kysy nimellä.

    • esim seurakunnilta voi pyytää ruokaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3010
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2184
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1594
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      73
      1057
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      921
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      805
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      746
    Aihe