Joko on kevättä rinnassa ja treffejä sovittu?

satunnaisvierailija

Lenkkipolulla oltiin niiin rakastuneita. Pari siinä käveli käsi kädessä. Itse lenkillä olin tietysti yksin ja mietinkin olivatkohan he kenties deiteillä.

Mites teillä muilla, joko on kalenteri täynnä tapaamisia?

22

446

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koirulinkanssavain

Eipä ole treffejä. Mutta iltalenkki tuli koirulin kanssa heitettyä. Voi sitä onnea huisketta kun pääsi loikkimaan ja sukeltamaan lumihangessa.

• satunnaisvierailija

:O Lumihangessa? Ei täällä ole kuin pieni kinos siellä täällä. Sukelsitko itse lumihankeen?

• koirulinkanssavain

En ihan sukeltanut lumeen, mutta polvillani kävin kun koira vetäisi. Se oli villiä huisketta kun parikymmenkiloinen koira on vauhdissa. Täällä on lunta vielä noin 40 sm. Hyvää yötä.

• satunnaisvierailija

Yllättävän kovin ne koirulit vetää, ihan tuommoset parikytkilosetkin. No kyllä ne lumet vielä sieltäkin sulaa, jos tykkää lumesta niin sittenhän se on huono juttu. Mut kesä on kivaa aikaa.

• koirulinkanssavain

Joo en minä sitä lunta tarvitse välttämättä mutta olosuhteiten pakosta otetaan vastaan mitä ylhäältä annetaan. Koira nauttii siminnähden lumesta ja siinä peuhatessa. Kesä on kohta käsillä. Vesi viilentää hyvin koiran turkkia menee mielellään ranta veteen molskamaan. Eikä se uinti ole pahasta itsekullekkin ainakin saunan jälkeen. Siitä joskus ihan naattii.

• Vuosi sitten oli jo useampi naiskontakti alla näihin aikoihin. Tänä vuonna ei ole ollut ensimmäistäkään. No enpä ole ollut kännissäkään yli kolmeen kuukauteen.

• flowersreally

Pitäskö sun sitte treenata sitä selvin päin kontaktoimista?

• Ei todellakaan. Rankka syksy ja talvi takana ja nainen on aikalailla puhki. En ole etsinyt mitään varmaan syksyn jälkeen.

Tietenkään se ei tarkoita, että tyrmäisin kaikki lähestymisyritykset. Oma aktiivisuus ollut vain surkeaa. En ole missään Tindereissä tms.

• satunnaisvierailija

Toivottavasti kevät ja kesä on naiselle parempi. Jos ei mitään tarvitse niin ei tarvitse mitään etsiäkkään.

• satunnaisvierailija kirjoitti:

Toivottavasti kevät ja kesä on naiselle parempi. Jos ei mitään tarvitse niin ei tarvitse mitään etsiäkkään.

Tottakai kaipaa.

Ei ne fiilikset katoa. Niiden kanssa ehkä oppii vaan elämään.

Mutta jos on sellainen fiilis, ettei pysty antamaan itsestään tarpeeksi, niin kannattaako edes yrittää.

• satunnaisvierailija
        Nainen_28v kirjoitti:

Tottakai kaipaa.

Ei ne fiilikset katoa. Niiden kanssa ehkä oppii vaan elämään.

Mutta jos on sellainen fiilis, ettei pysty antamaan itsestään tarpeeksi, niin kannattaako edes yrittää.

Etsivä löytää tai löytäjä etsivän.

Älä huoli ja pidän sydän avoinna. Mitä on tarpeeksi? Ole oma itsesi niin se riittää :)

• shit.but.true

Rakkaus on suurimmalla osalla vain valheita ja illuusiota. Aito rakkaus kohdistuu toiseen ihmiseen itseensä ja se on harvinaista, mutta se on myös pysyvää.

• yläluokanongelma

Nii hirvee treffitrafiikki et hyvä ku nukkua ehtii. :P

• hhsdhf

Älä sentään valehtele. Täällä kirjoitetaa aina totta.

• Muistakaa, että Cupido on aika salakavala ja hiukan lapsenmielinen heppu. ;)

https://www.youtube.com/watch?v=W3RGL_RwdAE

Auts...

• nuoliselkään

hervotonta! XD

• PalstanRuminMies

Mitäpä luulet. Ärsyttää tuollainen julkinen rilluttelu kun pitää kaikelle kansalle esittää että ollaan "niin rakastuneita" Totuus vaan on se että ei ne senkummemmin ole toisiin kiintyneitä kun vaan ulkonäköön. Kai muakin joku joskus sit rakastais jos en olis ruma. Pelkkää feikkiä ja kaksinaismoralisointia koko homma. Tulis jo marraskuun loskakelit et jengi pysyis himassa eivätkä lääppis toisiaan julkisesti.

• Lyyrikko

Sellainen rakkaus on pelkkää feikkiä
        Mikä perustuu ulkonäköön. Ei oikea rakkaus. Miksi sitten koiranikin rakastaa suorastaan jumaloi mua vaikka olen ruma? Vai siksikö, että ne vaan käyttävät ilmaisia aterioita hyödykseen? :( vai eikä rakkautta sitten ole olemassa missään muodossa? kun äitinikään ei rakasta mua koska olen niin helvetin HUONO!!

• kamujen.kamu
        Lyyrikko kirjoitti:

Sellainen rakkaus on pelkkää feikkiä
        Mikä perustuu ulkonäköön. Ei oikea rakkaus. Miksi sitten koiranikin rakastaa suorastaan jumaloi mua vaikka olen ruma? Vai siksikö, että ne vaan käyttävät ilmaisia aterioita hyödykseen? :( vai eikä rakkautta sitten ole olemassa missään muodossa? kun äitinikään ei rakasta mua koska olen niin helvetin HUONO!!

koiran rakkaus on aitoa rakkautta sä olet sen paras kamu.

• PalstanRuminMies
        kamujen.kamu kirjoitti:

koiran rakkaus on aitoa rakkautta sä olet sen paras kamu.

Koira ei jätä koskaan vaan on aina uskollinen omistajalleen elämän loppuun saakka. Toisin kuin naiset miehelle. Jättää aina ja menee vaan komeamman perässä. Jos koira haukkuu takaovella ja nainen etuovella kumman päästät sisään? Koiran tietenkin koska se lopettaa haukkumisen heti sisälle päästyään.

• hyvinsanottu
        PalstanRuminMies kirjoitti:

Koira ei jätä koskaan vaan on aina uskollinen omistajalleen elämän loppuun saakka. Toisin kuin naiset miehelle. Jättää aina ja menee vaan komeamman perässä. Jos koira haukkuu takaovella ja nainen etuovella kumman päästät sisään? Koiran tietenkin koska se lopettaa haukkumisen heti sisälle päästyään.

Ihan totta muuten. Näinhän se monesti on. Olipas hyvä oivallus. Mutta ei se ulkonäkö mitään takaa muuta kuin irtonumeroita. Raha on se joka ratkaisee.

• entinendemari

Ei tulis mieleenkään puhua naisille

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      16
      3361
    2. Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?

Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit
      Ikävä
      20
      2006
    3. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1851
    4. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      32
      1825
    5. Yksi "sometähti" vähemmän

Ei tunnu missään.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      82
      1768
    6. Tuliko ikävä

Vai miksi laitoit viestin? Soittamalla voisi saada kiinni. Mutta et sä uskalla
      Ikävä
      26
      1572
    7. Saitko ne viestit

Silloin viime kuussa? Vai etkö lukemut niitä.
      Ikävä
      29
      1420
    8. Miten lasketaan?

Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.
      Haapavesi
      9
      1384
    9. Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?

Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui
      Ikävä
      36
      1357
    10. Hyvää Huomenta Rakas Neiti

Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies
      Ikävä
      11
      1314
    Aihe