Pakettini jäi UPSille vangiksi!

JoNytOnPrkl

UPS soitti minulle perjantaina että iHerb-pakettini on tulossa maanantaina. Kuitenkaan tilauksen tila ei ollut muuttunut mitenkään maanantaina ja tänään joten soitin UPSin asiakaspalveluun. Täti ei tiennyt miksi pakettini jumittaa heidän varastossaan, mutta sanoi että soittavat minulle myöhemmin. Varaston setä soitti ja sanoi, että luotonvalvonnasta sanottiin että maahantuontikulut on maksettava etukäteen ja sanoi laittavansa maksutiedot sähköpostilla. Aina aiemmin on lasku tullut postissa jälkikäteen ja kiltisti olen ne maksanut. Mitään ilmoitusta ei ollut minulle tullut tällaisesta menettelytavasta, vaan jouduin itse soittelemaan heille.
Ärsyttää kun tililläni ei ole tarpeeksi rahaa, koska en osannut varautua tällaiseen yllätykseen ja paketti viivästyy sen takia.
Tästä lähtien tilaan vain DHL:ltä, missä kaikkia asiakkaita kohdellaan samanarvoisesti.

3

200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VituttaaRankasti

Ja vielä lisäys edelliseen.. HAISTAKAA UPS ISO VITTU!!!
      Keksiikö kukaan mistä UPS on lyhenne? Urpot jotain.. Miten se sitten jatkuu? :DD

• 904569463476378567848574

UPS = UhraammePakettisiSontiaisille

• 1711

DHL vaatii myös, että maksut on maksettu sen tilille ennen kuin laittavat paketin jakeluun.

Fedex, jota iHerb ei tosin käytä, on lähettänyt alle sadan euron maksuista laskun jälkeen päin. 100 euroa isommat laskut on maksettava etukäteen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan

kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist
      Maailman menoa
      166
      4036
    2. Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki
      Maailman menoa
      104
      3705
    3. Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan

eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma
      Maailman menoa
      42
      3223
    4. Pidennetään viikko 8 päiväiseksi

Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest
      Maailman menoa
      22
      2547
    5. Miksi eristäydyt?

Onko jokin syy kun vetäydyt omiin oloihin?
      Ikävä
      187
      2292
    6. Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet haluaisit nähdä juontohommissa?

Katja Ståhl on ollut kuluvalla viikolla sairaalahoidossa. Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet halu
      Tv-sarjat
      28
      1480
    7. Kuvaile kaivattuasi kolmella emojilla.

:) 😛😆😱
      Ikävä
      97
      1287
    8. Tiesitkö? Tuure ja Saana Boelius ovat sisaruksia!

Tiesitkö? Tuure Boelius ja Saana Boelius ovat tänä syksynä kumpainenkin reality-ohjelmissa tv:ssä: Tuure Petollisissa ja
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1171
    9. Vähäkankailla ollut ongelmia vuokra-asunnossa

Aina ne ikävätkin asiat tulevat mediaan. Jasmin ja Marko saaneet edellisestä asunnostaan häädöt ja Jasmin todettu varatt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1168
    10. Jos elämäsi ihminen

on osoittanut kiinnostuksensa, niin kannattaa vastata edes jotain vaikka mikä olisi. Toista mahdollisuutta ei välttämätt
      Ikävä
      69
      1068
    Aihe