UPS soitti minulle perjantaina että iHerb-pakettini on tulossa maanantaina. Kuitenkaan tilauksen tila ei ollut muuttunut mitenkään maanantaina ja tänään joten soitin UPSin asiakaspalveluun. Täti ei tiennyt miksi pakettini jumittaa heidän varastossaan, mutta sanoi että soittavat minulle myöhemmin. Varaston setä soitti ja sanoi, että luotonvalvonnasta sanottiin että maahantuontikulut on maksettava etukäteen ja sanoi laittavansa maksutiedot sähköpostilla. Aina aiemmin on lasku tullut postissa jälkikäteen ja kiltisti olen ne maksanut. Mitään ilmoitusta ei ollut minulle tullut tällaisesta menettelytavasta, vaan jouduin itse soittelemaan heille.
Ärsyttää kun tililläni ei ole tarpeeksi rahaa, koska en osannut varautua tällaiseen yllätykseen ja paketti viivästyy sen takia.
Tästä lähtien tilaan vain DHL:ltä, missä kaikkia asiakkaita kohdellaan samanarvoisesti.
Pakettini jäi UPSille vangiksi!
JoNytOnPrkl
3
214
Vastaukset
- VituttaaRankasti
Ja vielä lisäys edelliseen.. HAISTAKAA UPS ISO VITTU!!!
Keksiikö kukaan mistä UPS on lyhenne? Urpot jotain.. Miten se sitten jatkuu? :DD - 904569463476378567848574
UPS = UhraammePakettisiSontiaisille
- 1711
DHL vaatii myös, että maksut on maksettu sen tilille ennen kuin laittavat paketin jakeluun.
Fedex, jota iHerb ei tosin käytä, on lähettänyt alle sadan euron maksuista laskun jälkeen päin. 100 euroa isommat laskut on maksettava etukäteen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521987
- 621912
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p121445- 611251
- 501219
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41845Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118707Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit88707Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit33678- 40643