UPS soitti minulle perjantaina että iHerb-pakettini on tulossa maanantaina. Kuitenkaan tilauksen tila ei ollut muuttunut mitenkään maanantaina ja tänään joten soitin UPSin asiakaspalveluun. Täti ei tiennyt miksi pakettini jumittaa heidän varastossaan, mutta sanoi että soittavat minulle myöhemmin. Varaston setä soitti ja sanoi, että luotonvalvonnasta sanottiin että maahantuontikulut on maksettava etukäteen ja sanoi laittavansa maksutiedot sähköpostilla. Aina aiemmin on lasku tullut postissa jälkikäteen ja kiltisti olen ne maksanut. Mitään ilmoitusta ei ollut minulle tullut tällaisesta menettelytavasta, vaan jouduin itse soittelemaan heille.
Ärsyttää kun tililläni ei ole tarpeeksi rahaa, koska en osannut varautua tällaiseen yllätykseen ja paketti viivästyy sen takia.
Tästä lähtien tilaan vain DHL:ltä, missä kaikkia asiakkaita kohdellaan samanarvoisesti.
Pakettini jäi UPSille vangiksi!
JoNytOnPrkl
3
155
Vastaukset
- VituttaaRankasti
Ja vielä lisäys edelliseen.. HAISTAKAA UPS ISO VITTU!!!
Keksiikö kukaan mistä UPS on lyhenne? Urpot jotain.. Miten se sitten jatkuu? :DD - 904569463476378567848574
UPS = UhraammePakettisiSontiaisille
- 1711
DHL vaatii myös, että maksut on maksettu sen tilille ennen kuin laittavat paketin jakeluun.
Fedex, jota iHerb ei tosin käytä, on lähettänyt alle sadan euron maksuista laskun jälkeen päin. 100 euroa isommat laskut on maksettava etukäteen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206959Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297865- 72855
- 40851