M$ sekin valhe romuitui itse sylttytehtaalla
http://yle.fi/uutiset/microsoft_haastaa_yhdysvaltain_hallituksen_oikeuteen__haluaa_kertoa_kun_asiakkaiden_sahkoposteja_luetaan/8812946
Harmiton vakoilu paljastu harmilliseksi
4
119
Vastaukset
- KYLLÄnäinon
Mihinkiään Microsoftin puheeseen ei kannata luotta enään
- Gay-Kar
Minä harmittelen sitä kahtavuotta kun käytin 7, 8 ja kymppiä, ja mekein heti iski impotentti...
Nyt ostin uuden koneen ja asensin siihen XP:n ! Jo viikon käytön jälkee alkoi molo keulimaan, ajatelkaa, olin sinä aikana jo muuttunut homoksi ja otin hymypelleiltä kullia perberiin, mun oma oli eloton.
Nyt asiat on toisin, Mua ei panna vaan mä panen!
Enkä todellakaan koske uudempiin windowseihin, tuskailemaan kullin veltoksi.
Enkä ainakaan Ubuntakaan kokeile ennen syksyä.
XP:llä PANNAAN MENEEN :) - Olitiedossa
CIA ja NSA seuraa ja tallentaa Windows vakoilua!
Selvähän se on, kukaan järkevä koskaan muuta uskonutkaan, sääli että IT-johtajahoukat on niin helposti kusetettavissa - äinonäppylät
http://www.tivi.fi/Kaikki_uutiset/fbi-lla-erittain-salainen-ase-nettivakoiluun-tor-yhteydet-tai-firefox-selaimet-eivat-ole-enaa-turvallisia-6542191
Artikkelissa puhutaan että Tor ei enään suojaa!
Ei suojaakkaan, mikälli tor-serverijonossa tai käyttäjällä on Windowskone, joka vakoilee kaiken mahdollisen NSA, CIA,FBI ja microsoftille.
Firefox ei vuoda, sen alustana windows vuotaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....989015Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3156857Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?1005970- 1523870
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.303261Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.753231- 1832482
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171836- 321478
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191276