Suomalaiset naiset ja ovulaatio

Koska suomalaiset naiset eivät halua lapsia, heidän kannattaisi kaikkien käydä läpi hormonihoito, jonka jälkeen he eivät enää kärsisi kuukautisista ja voisivat käyttää senkin ajan pukemalla lelukoiria lastenvaatteisiin.

22

262

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joseiooniinvoivoi

Kyllä monet naiset lapsia haluavat lapsia, mutta eivät sinun kanssasi jos ei sinulla ole tarjota tarpeeksi resursseja haaveiden toteuttamiseen. Suhteet ilman lapsiakin tarvitsevat resursseja ja mitä enemmän, niin se parempi ja ainakin sen verran pitäisi löytyä kuin muillakin lähipiiristä, mutta mieluummin enemmän. Eli onko sinulla resursseja vai ei, siitä on kysymys.

Joten onko sinulla vai ei?

• Sinun kannattaisi katsella ikäisiäsi eikä parikymppisiä maailman liikakansoituksesta huolissaan olevia angstissaan kieriskeleviä mimmejä.

• Jostain syystä tämä ehdotukseni ei ottanut tulta alleen. Kuitenkin muissa ketjuissa naiset taivastelevat, että kuka nyt tällaiseen pahaan maailmaan lapsia tekisi. Eikö kuukautissykli ole lapsia haluamattomalle naiselle täysin tarpeeton taakka?

• vihatipunen

Kyllä kiitos. Tosin mulla luonto hoitaa sen homma tässä lähivuosina. Mut onko pakko pukea niitä lelukoiria jos ei halua?

• Suurin osa naisista väittää etteivät tahdo lapsia, koska eivät pääse tekemään lasta sellaisen miehen kanssa johon heidän taso ei riitä. Naisten hypergamia estää pariutumisen ja lisääntymisen.

• että.silleen

"Naisten hypergamia estää pariutumisen ja lisääntymisen."
        No se ei kyllä estä mitään, jos minä haluaisin lapsen vaikka sun kanssa... niin kaipa sen pakollisen 5-6 min. just kestäisin vaikka sunkin kanssasi.
        Saadakseni haluamani lapsen... jos todella se lapsi olisi suurin toiveeni.
        - Hyvästi, eikä muistella pahalla! Enempää tuskin kuulisit minusta tai lapsesta. Jos ei lapsi sitten jossain vaiheessa itse halua sinuun yhteyttä ottaa.
        Varmaan siinä lapsen ollessa murrosikäinen... asia tulisi luultavasti tietoosi.
        Se siitä hypergamiasta... statuksesta ja rahasta. Tosin en ala maksamaan sullekaan elatutukea yhteisen lapsen vuoksi... eihän sinunkaan ole tarvinnut perillisestäsi mitään huolta pitää. Joten tasoissa ollaan!

En kyllä tosiaankaan ole yhtään isätöntä perillistä hommaamassa itselleni!
        Mutta käytännössä se olisi täysin mahdollista... ja isän malleja suvun miehistä löytyy isättömällekin lapselle. Pääsisi serkujensa kanssa samoille retkille varmaan!

• että.silleen kirjoitti:

"Naisten hypergamia estää pariutumisen ja lisääntymisen."
        No se ei kyllä estä mitään, jos minä haluaisin lapsen vaikka sun kanssa... niin kaipa sen pakollisen 5-6 min. just kestäisin vaikka sunkin kanssasi.
        Saadakseni haluamani lapsen... jos todella se lapsi olisi suurin toiveeni.
        - Hyvästi, eikä muistella pahalla! Enempää tuskin kuulisit minusta tai lapsesta. Jos ei lapsi sitten jossain vaiheessa itse halua sinuun yhteyttä ottaa.
        Varmaan siinä lapsen ollessa murrosikäinen... asia tulisi luultavasti tietoosi.
        Se siitä hypergamiasta... statuksesta ja rahasta. Tosin en ala maksamaan sullekaan elatutukea yhteisen lapsen vuoksi... eihän sinunkaan ole tarvinnut perillisestäsi mitään huolta pitää. Joten tasoissa ollaan!

En kyllä tosiaankaan ole yhtään isätöntä perillistä hommaamassa itselleni!
        Mutta käytännössä se olisi täysin mahdollista... ja isän malleja suvun miehistä löytyy isättömällekin lapselle. Pääsisi serkujensa kanssa samoille retkille varmaan!

Mitä ihmettä selität jotain täysin kuvitteellisesta tilanteesta? Aivopieruilusi ja tajunnanvirtasi ei liity asiaan mitenkään. Mitä jos välillä ihan keskittyisit ja miettisit mitä kirjoitat.

Vedit hatusta tilanteen jossa nainen hakeutuu raskaaksi miehen kanssa joka ei kiinnosta. Ei minua kiinnosta sellaisen tilanteen ajatteleminen yhtään, joten jaa pilluasi jollekin satunnaiselle yhden yön miehelle vaan ihan rauhassa ja hakeudu raskaaksi.

• että.silleen

"Mitä ihmettä selität jotain täysin kuvitteellisesta tilanteesta? Aivopieruilusi ja tajunnanvirtasi ei liity asiaan mitenkään. Mitä jos välillä ihan keskittyisit ja miettisit mitä kirjoitat."

- Anteeksi, pyydän ihan tosissani! Täysin asiallinen huomautus sinulta.
      Taisi multa vaan palaa käämit... tämän vanhan lässytyksen vuoksi; naisten hypergamiasta!

Hypergamiaa kun esiintyy molemmissa sukupuolissa... jos et ole ollut tietoinen.
      Se on tosiasia ettei monet naiset tee lapsia taloudellisten vaikeuksien takia, koska jo yksinään on vaikeuksia tulla toimeen... saati sitten lapsen kassa, kun taloudellisia ongelmia oli ainakin tublaten lisäksi psyykkinen jaksaminen.
      Olisi raskasta yksinään olla vastuussa 24h/kk.
      Esim. lapsi sairastuu tai itse... ja pahimmassa tapauksessa molemmat samaan aikaan. Kuka jaksaa hoitaa ja sairastaa samaan aikaan...pyörittää vielä arkea: asioida kaupassa,pankissa, pestä pyykkiä, valmistaa ruokaa jne. Ja ansiotyönsä, ehkä?
      Siis jos ei takuu varmasti ole miestä vierellä, joka seisoisi siinä rinnalla vaikka maailma romahtaisi! Kaikki rakastettavat miehetkään eivät ole vahvoja ja luotettavia. Sorry, sellaisiakin nykyään on aina vaan enemmän...väittävät!

Sillä yks sun toinen skoijari lipee silloin... omille teilleen, kavereidensa kanssa kun on hauskempaa, eikä niistä ole huolta. Aina löytyy kavereita joiden kanssa jotain kivaa keksivät.

Taloudellisesti nainen varmaan saa sossusta apua, mutt ei muutama seteli... toista aikuista/ vanhempaa pysty mitenkään psyykkisesti korvaamaan. Kaikilla naisilla ei myöskään ole sukua mikä rientäisi turvaksi ja tueksi silloin kun on tarvis.
      Eli moni sinkkunainen on sinkku ja lapseton siitä syystä, ettei ole löytänyt sopivaa luotettavaa miestä vierelleen.
      Ja sitä minä sanoisin VASTUUNKANTOISUUDEKSI en hypergamiaksi, sillä ei sitä lasta voi laitokselle palauttaa!
      -"SORRY nyt, mutt tämä nyytti nyt ei sovikkaan enää mun suunnitelmiin!"
      Kaikella kunnioituksella tunge se saamarin hypergamias... no vaikka sinne!

Mulla ei ollut eilen aikaa perustella aivopierujani,sulle. Olin vara emona broidin muksuille, jotka lähtivät tänään lettukestien jälkeen kotiinsa... ja pienimmäinen varmaan nukahti jo päiväunilleen automatkalla.

• jaksanjaksan

Esim. lapsi sairastuu tai itse... ja pahimmassa tapauksessa molemmat samaan aikaan. Kuka jaksaa hoitaa ja sairastaa samaan aikaan...pyörittää vielä arkea: asioida kaupassa,pankissa, pestä pyykkiä, valmistaa ruokaa jne. Ja ansiotyönsä, ehkä?

* Tosi moni jaksaa.

• että.silleen
        jaksanjaksan kirjoitti:

* Tosi moni jaksaa.

Tiedän...tai oikeastaan tiedostan, koska en ole moista kokenut itse. Hatun noston paikka niille vanhemmille jotka jaksavat yksinään lastensa kanssa. Toisilta se ehkä luistaa luonnostaan... joidenkin on pakko ponnistella eteenpäin, kaikesta huolimatta. Sekin on sitä VASTUUNTUNTOISUUTTA!

• jaksanjaksan kirjoitti:

* Tosi moni jaksaa.

Se on aikalailla pakkokin jaksaa. Kun ne lapset on itse siihen halunnut tehdä, niin hoidettava on olipa kipeenä tai rättiväsynyt. Kaikki muu siihen päälle, kuten kotityöt. :)

Usein ne hyvätkin isät ovat töissä päivät, pitkiäkin päiviä. Lapset nukkumassa, kun isä on kotona jolloin se äiti on hoitanut ominpäin muksut ja huushollit.

• virheen.korjaaja

Siis jos ei takuu varmasti ole naista vierellä, joka seisoisi siinä rinnalla vaikka maailma romahtaisi! Kaikki rakastettavat naisetkaan eivät ole vahvoja ja luotettavia. Sorry, sellaisiakin nykyään on aina vaan enemmän...väittävät!

Sillä yks sun toinen naikkonen lipee silloin... omille teilleen, kavereidensa kanssa kun on hauskempaa, eikä niistä ole huolta. Aina löytyy kavereita joiden kanssa jotain kivaa keksivät.

Taloudellisesti mies varmaan saa sossusta apua, mutt ei muutama seteli... toista aikuista/ vanhempaa pysty mitenkään psyykkisesti korvaamaan. Kaikilla miehillä ei myöskään ole sukua mikä rientäisi turvaksi ja tueksi silloin kun on tarvis.

Eli moni sinkkumies on sinkku ja lapseton siitä syystä, ettei ole löytänyt sopivaa luotettavaa naista vierelleen. .

• että.silleen
        virheen.korjaaja kirjoitti:

Siis jos ei takuu varmasti ole naista vierellä, joka seisoisi siinä rinnalla vaikka maailma romahtaisi! Kaikki rakastettavat naisetkaan eivät ole vahvoja ja luotettavia. Sorry, sellaisiakin nykyään on aina vaan enemmän...väittävät!

Sillä yks sun toinen naikkonen lipee silloin... omille teilleen, kavereidensa kanssa kun on hauskempaa, eikä niistä ole huolta. Aina löytyy kavereita joiden kanssa jotain kivaa keksivät.

Taloudellisesti mies varmaan saa sossusta apua, mutt ei muutama seteli... toista aikuista/ vanhempaa pysty mitenkään psyykkisesti korvaamaan. Kaikilla miehillä ei myöskään ole sukua mikä rientäisi turvaksi ja tueksi silloin kun on tarvis.

Eli moni sinkkumies on sinkku ja lapseton siitä syystä, ettei ole löytänyt sopivaa luotettavaa naista vierelleen. .

Taidat puhua palturia ainakin yhdessä kohdassa.
        "Taloudellisesti mies varmaan saa sossusta apua, mutt ei muutama seteli... toista aikuista/ vanhempaa pysty mitenkään psyykkisesti korvaamaan."

Minä taas olen kuullut ettei yksinäistä miestä jelpitä oikeastaan ollenkaan tai ainakin kovin niukasti.
        Perheellinen sinkkumieskin sai tapella oikeuksistaan... ja tarhapaikastakin oli ollut tiukkaa saada paikka lapselle lähitarhasta! Tarhapaikka osoitettiin toiseltapuolen kaupunkia, kulku kahdella pussilla sinne tarhaan ja bussilla vielä takaisin keskustaan töihin. ???

Miehellä ei ollut omaa autoa... joten hänet neuvottiin hankkimaan sellainen? Yksinkertaista, ...mutt millä rahalla?
        Mies on naisvaltaisella työpaikalla, joten "akka voimalla" mimmit sorvasivat kirjallisen vastineen hänelle valituksena virastoihin. "Feministit" preppasivat muutenkin pikkasen ja äijä pärjää lastensa kanssa suht`koht mukavasti nykyään.
        Muksu on saanut tarhapaikan ½km päästä kotoaan ja bussipysäkki on lähellä josta mies voi lähteä suoraan keskustaan töihinsä.
        Kuulin, yhdeltä hoitsuistani... kun itse asiaa häneltä tiedustelin. Hyvä niin.

Joo, olet oikeassa... kaikkea löytyy molemmissa sukupuolissa, kuten olet useasti ennenkin todennut! =))

• että.silleen
        että.silleen kirjoitti:

"Taloudellisesti mies varmaan saa sossusta apua, mutt ei muutama seteli... toista aikuista/ vanhempaa pysty mitenkään psyykkisesti korvaamaan."

Minä taas olen kuullut ettei yksinäistä miestä jelpitä oikeastaan ollenkaan tai ainakin kovin niukasti.
        Perheellinen sinkkumieskin sai tapella oikeuksistaan... ja tarhapaikastakin oli ollut tiukkaa saada paikka lapselle lähitarhasta! Tarhapaikka osoitettiin toiseltapuolen kaupunkia, kulku kahdella pussilla sinne tarhaan ja bussilla vielä takaisin keskustaan töihin. ???

Miehellä ei ollut omaa autoa... joten hänet neuvottiin hankkimaan sellainen? Yksinkertaista, ...mutt millä rahalla?
        Mies on naisvaltaisella työpaikalla, joten "akka voimalla" mimmit sorvasivat kirjallisen vastineen hänelle valituksena virastoihin. "Feministit" preppasivat muutenkin pikkasen ja äijä pärjää lastensa kanssa suht`koht mukavasti nykyään.
        Muksu on saanut tarhapaikan ½km päästä kotoaan ja bussipysäkki on lähellä josta mies voi lähteä suoraan keskustaan töihinsä.

Joo, olet oikeassa... kaikkea löytyy molemmissa sukupuolissa, kuten olet useasti ennenkin todennut! =))

Siis Mies On Yksinhuoltaja... se toinen osapuoli kun lensi perhosena ympäriinsä... tehden velkaa peräänsä niin kauan kun luottoa löytyi...

• puska.peikko
        että.silleen kirjoitti:

Miten sä mut taas sait kiinni... ;P

Enhän minä edes kirjoittanut mitään, vaan nokkela poikana muutin vain muutaman sanan sun tekstistäsi! ;D

Olet ihan oikeassa tuosta, että miehiä ei pääsääntöisesti kohdella yhtä hyvin, kuin naisia oikeastaan ja mietin hetken editoinko sen pois siitä, mutta sitten annoin mennä "painoon" tuollaisenaan... ;P

Olet sä velho.. ;P

• Haluavathan ne. Ensin tehdään lapsia väärän miehen kanssa, sitten erotaan, nussitaan ympäriinsä ja sitten pitäisi vielä löytyä joku kunollinen mies.....

• Ainakin muissa keskusteluissa kuului useammankin. Naisen suusta, että tällaiseen pahaan maailmaan eivät lapsia hanki. Jostain syystä he ovatkin nyt aivan hipihiljaa. Ehkä tuli puhuttua suulla suuremmalla.

• syvähuokaus
        HC-ätmel kirjoitti:

Ainakin muissa keskusteluissa kuului useammankin. Naisen suusta, että tällaiseen pahaan maailmaan eivät lapsia hanki. Jostain syystä he ovatkin nyt aivan hipihiljaa. Ehkä tuli puhuttua suulla suuremmalla.

Mitä tähän pitäis sanoa? Käydä läpi joku hormonihoito, ku on ehkäisypillereitäkin, jotka poistavat menkat, jos niistä eroon tahtoo. Ei jatkoon.

• että.silleen
        HC-ätmel kirjoitti:

Ainakin muissa keskusteluissa kuului useammankin. Naisen suusta, että tällaiseen pahaan maailmaan eivät lapsia hanki. Jostain syystä he ovatkin nyt aivan hipihiljaa. Ehkä tuli puhuttua suulla suuremmalla.

"En kyllä tosiaankaan ole yhtään isätöntä perillistä hommaamassa itselleni!
        Mutta käytännössä se olisi täysin mahdollista... ja isän malleja suvun miehistä löytyy isättömällekin lapselle. Pääsisi serkujensa kanssa samoille retkille varmaan!"

Kuten olen kertonut monasti, saatan olla hankkimatta... jos en löydä vakaata kumppania. Lapsi tarvitsee periaatteessa molemmat vanhemmat, vaikka joskus on parempi ettei toinen vanhemmista elä samassa taloudessa... esim. vanhempien erimielisyyksien takia. Ei ole lapsellekaan hyväksi nähdä jatkuvasti iänikuista riitaa.

• syvähuokaus kirjoitti:

Mitä tähän pitäis sanoa? Käydä läpi joku hormonihoito, ku on ehkäisypillereitäkin, jotka poistavat menkat, jos niistä eroon tahtoo. Ei jatkoon.

Niin, mutta hormonihoidolla pääsisi eroon pysyvästi, eikä tarvitsisi pelleillä pillereiden kanssa vuosikymmeniä. Pysyvästi siksi, koska maailma tulee pysymään näin pahana ajasta ikuisuuteen.

• että.silleen

Ei menkat nyt niin kova juttu ole ett hormoonihoitoon lähtisin. Pelkkä sana hormooni jo on suuremman huolen aihe kuin menkat! Tosin onhan niitäkin naisia, jotka ovat niin sairaita silloin etteivät kykene töihin. Empatiaa tunnen heitä kohtaan ja jotain hepotusta heille vaikka hormoonilääkityksellä.
      Minä saan energia puuskan muutamaa päivää ennen menkkoja, silloin usein koko huusholli menee suursiivoukseen...lattioiden vahaukset, huonekalut vaihtavat paikkaa, verhot saattavat vaihtua toisiin jne... Siis onhan niistä päivistä hyötynsäkin. =))

• penkinpilaaja77

Mulla oli 16-25 ikäisenä ihan helvettiä menkat. Vuosin ku sika, yösiteet kaikki petti ja patjat meni pilalle. Yhden auton penkinki pilasin. Kivut oli niin kovat että saatoin pyörtyä niihin. Mutta iän myötä on helpottanut ja loppuuhan ne lopulta kokonaan. Siksi ikääntyminen onkin niin ihanaa. Jos olis jatkunut noin helvetillisenä ne oireet, olisin kyllä jotain niille tehnyt. Mutta turhaa se enää tässä vaiheessa on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      82
      6511
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3571
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      44
      3118
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2332
    5. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      28
      2201
    6. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      121
      2107
    7. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      190
      2062
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2019
    9. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      40
      1882
    10. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1638
    Aihe