että jos joudun tai joku lapsistani joutuu pakolaisten, mustalaisten tai muslimien toimesta hyökkäyksen tai väkivallan kohteeksi niin minun ansiostani televisiosta näkyy lukematon määrä A Studio ohjelmia ja muita ajankohtaisohjelmia ja nimeni tullaan muistamaan seuraavat 500 vuotta ja lapset lukevat minusta kouluissa ja aikuiset yliopistoissa ja minusta tehdään elokuvia. Valinta on jossain muualla kuin minun käsissäni.
Olen luvannut itselleni sen
18
243
Vastaukset
- minäpöpilä
raiskaukset ei ainakaan ole keneltäkään pois?
http://media-cache-ec0.pinimg.com/1200x/83/9a/2c/839a2cf017cb9990f800ba7e8ad2ac37.jpg- vittu.kun.vituttaa
Tuo on just se rasisitinen lähtökohta. Sinä odotat (ja toivot) että joku maahanmuuttaja tekisi haluamasi rikoksen. Samaan aikaan edelleen, suurin osa (lue: lähes kaikki) raiskaukset ja pahoinpitelyt saavat jatkua, koska sinä odotat että sinun kannaltasi "oikean värinen" ihminen syyllistyisi raiskaukseen...
Minäkin olen joutunut odottamaan jo kuukausia, että musta bemari kiilaisi viimeinkin eteeni, sillä sitten minä kyllä näyttäisin mistä kana pissii. Mutta kun ei ole musta bemari kiilannut, on vaan kaiken muun värisiä nissaneita ja mersuja kiilannut... kyllä vituttaa - ihanaa.saatana
vittu.kun.vituttaa kirjoitti:
Tuo on just se rasisitinen lähtökohta. Sinä odotat (ja toivot) että joku maahanmuuttaja tekisi haluamasi rikoksen. Samaan aikaan edelleen, suurin osa (lue: lähes kaikki) raiskaukset ja pahoinpitelyt saavat jatkua, koska sinä odotat että sinun kannaltasi "oikean värinen" ihminen syyllistyisi raiskaukseen...
Minäkin olen joutunut odottamaan jo kuukausia, että musta bemari kiilaisi viimeinkin eteeni, sillä sitten minä kyllä näyttäisin mistä kana pissii. Mutta kun ei ole musta bemari kiilannut, on vaan kaiken muun värisiä nissaneita ja mersuja kiilannut... kyllä vituttaa" joutuu pakolaisten, mustalaisten tai muslimien toimesta hyökkäyksen tai väkivallan kohteeksi"
Aloittaja on todella typerys. Hän antaa kaikkien muiden kyllä raiskata tytärtään, mutta odottaa ja toivookin, että joku edellä mainituista raiskaisi hänen pikku tyttärensä. Todella sairas tyyppi. - idiotismiako
Mistähän näitä yksisilmäisä kusipäitä sikiää, ja sitten en vielä itsekin sikiävät ja tuottavat lisää kusipäitä. Pitäis kastroida koko jätkä.
- saatanansiat
idiotismiako kirjoitti:
Mistähän näitä yksisilmäisä kusipäitä sikiää, ja sitten en vielä itsekin sikiävät ja tuottavat lisää kusipäitä. Pitäis kastroida koko jätkä.
samaa mieltä, tarjoaa tytärtään natsipelle-oodinien käyttöön, ja odottaa että joku mamu sattuisi vilkaisemaan tytärtä. ällöttävä tyyppi.
- Ziiiisusmaaaria
Paitsi jos Sipilän tytär olisi raiskattu/raiskattaisiin. Veljen tytär ei vielä mitään.
- Niiinnoo
On samanlaisia ajatuksia. Olen ihmetellyt, että ei ole vielä koston kongi kolahtanut päin afrikkalaisia ja muslimeita suomessa.
Aika paljon on uhreja jo kantaväestössä ja miljardeja euroja palaa sosiaalipakolaisille.- ihmetell
niin, kun ajatellaan millainen historia Suomella on viime 100 vuodelta.
- Kansalaissota
- Aunuksen retki
- Lapuan liike
- Talvisota
- Jatkosota
- Lapin sota
Niin on ihme miten epäoikeudenmukaisuuden sietokyky on muuttunut.
Koska tämä 'lupauksesi' tuskin koskee sitä, että aloitat hienon uran näyttämöllä tällaisen tragedian jälkeen, niin ei voi kuin ihmetellä. Sinut tai lapsesi jos suomalainen tai jonkun muun uskonnon kuin islamin edustaja, tai mikä hyvänsä ulkomaalainen paitsi pakolaisaseman saanut eli suojelua tarvitseva, pahoinpitelee tmv, niin asia jääköön sikseen. Muussa tapauksessa ilmeisesti katsot saaneesi oikein luvan päästää petosi irti niin että syyttömien veri lentää?
- khkjhkjh
Miksi sinä tuhlaat ihmisten happea?
- No.yumara
Mita sina sanoa?
- Ootte-räkänaurettavia
Kaltaisiasi lupaajia on lähipubit, röökipaikat, peräkamarit ja nettipalstat täynnä...
Turvallista on pakolaisten, mustalaisten tai muslimien olla suomessa ja juuri siksi he ovatkin, koska nuo "lupaukset" ovat kuin lampaan peräsuolen nuoleskelua vailla mitään katetta ja uskallusta avata tyhmää turpaansa edes live-elämässä.- khkjhkjh
Miksi sinä tuhlaat ihmisten happea??
- OotellaaJospaNyt
Tekijät ei uhoa netissä.He suunnittelee kaiken yksin,ja toimivat salassa.
Suomessa ei sellaista ole koskaan nähty.
Mutta voi olla,että pian nähdään,kun liian moni katkeroituu nyky menosta.- Top_Secret_Now
Odota ......
- tarvitaanpaljon
Tätä odotan toiveeni täyttyisi.
- pottineliisi
Jaahas!
Täälläkö suunnitellaan hrässistisiä tekoja?
Ajjabajja...... - sapeli.simonen
" joutuu pakolaisten, mustalaisten tai muslimien toimesta hyökkäyksen tai väkivallan kohteeksi"
Aloittaja on todella typerys. Hän antaa kaikkien muiden kyllä raiskata tytärtään, mutta odottaa ja toivookin, että joku edellä mainituista raiskaisi hänen pikku tyttärensä. Todella sairas tyyppi.
Kaikkien ei tarvitsisi kuluttaa niukkoja luonnonvarojamme, osa voitaisiin enemmistön tahdosta ja järkevyyden nimissä poistaa keskuudestamme, eli niinsanotusti likvidoida.
Aloittaja kuuluu näihin elinkelvottomiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 604823
- 683915
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2383482- 1143121
- 482934
- 232608
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192246Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2562162- 381933
- 1081892