Naiset ja luomet

Ihmettelenvain

Oletteko huomannu niin naisilla kasvaa aina luomi jos niitä muuten ei kasvoissa ole niin aina ja hyvin yleisesti huulen yläpuolelle hieman sivuun niin että se ei koskaan kasva esim suoraan huulen ja nenän väliin vaan aina noin 3-4 senttiä huulen ja nenän keskiosasta sivulle. Yleensä vasemmalle puolelle mutta joskus myös samalle tasolle oikealle puolen. Mistä tää johtuu? Onko naisilla joku huuliluomi geeni mikä miehiltä puuttuu ja jos on niin miksi tuota kauneusvirhettä ei koskaan poisteta? Terveydenhuolto poistaa vaivatta häiritsevät luomet ja ottavat mieluusti myös kokeita niistä ihosyövän varalta. Kiinnitin asiaan taas huomiota kun selailin nettitreffeillä naisten kuvia niin todella monilla luomi oli samalla kohdalla. Itseäni ainakin häiritsisi naisena luomi keskellä muuten puhtoista naamaa koska luomet usein kasvavat myös karvaa tavallista ihoaluetta enemmän ja ovat todella härskin näköisiä.

16

1570

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luomet.on.persoonallisia

      Uudet luomet ja läiskät ovat niitä riskitekijöitä ja harvemmin olemassa olevasta luomesta on terveyshaittaa ja suurin osa luomi tyypeistä on sellaisia, ettei niistä tule olemaan ikinä mitään vaaraa, varsinkaan syöpää.

      Näin sanoi minulle ihotautien erikoislääkäri, joku tohtori tjms.

      Aurinko on se josta on vaaraa ei luomista, eikä myöskään luomi ole auringolle sen alttiimpi, kuin ihokaan.

      • Ihmettelenvain

        Tuo nyt ei varsinaisesti vastannu kysymykseen miksi luomi kasvaa aina naisille huulen yläpuolelle joko oikealle tai vasemmalle puolelle.


      • kysyit.monta.asiaa

        Vastasihan se niiltä osin, kuin se vastasi.

        "niin miksi tuota kauneusvirhettä ei koskaan poisteta? Terveydenhuolto poistaa vaivatta häiritsevät luomet ja ottavat mieluusti myös kokeita niistä ihosyövän varalta."

        Ilmoitin nimimerkissä, että mielestäni ei ole kauneusvirhe, vaan persoonallinen, eikä se ole välttämättä häiritsevä kantajalleen, vaikka se sinusta sitä olisi ja luulosi ihosyövästä ei pidä paikkaansa.


      • Ihmettelenvain
        kysyit.monta.asiaa kirjoitti:

        Vastasihan se niiltä osin, kuin se vastasi.

        "niin miksi tuota kauneusvirhettä ei koskaan poisteta? Terveydenhuolto poistaa vaivatta häiritsevät luomet ja ottavat mieluusti myös kokeita niistä ihosyövän varalta."

        Ilmoitin nimimerkissä, että mielestäni ei ole kauneusvirhe, vaan persoonallinen, eikä se ole välttämättä häiritsevä kantajalleen, vaikka se sinusta sitä olisi ja luulosi ihosyövästä ei pidä paikkaansa.

        Missä vitun kohdassa luuloni oli ihosyövässä itse aiheen tiimoilla!!! Kaikki luomet eivät ole syöpää ja kaikki syövät eivät ole luomia. Sanoin että lääkärit mielellään tutkivat luomia myös ihosyövän poissulkien. Se asia mihin et vastaa on se että MIKSI NAISILLA TULEE KASVOIHIN AINA LUOMI SAMAAN PAIKKAAN? Se on aina huulen yläpuolella mutta ei keskellä nenän alla. Ei myöskään poskessa yms vaan käytännössä aina samassa paikassa. Miksi???? Joko tajuat kysymyksen?


      • silmä.puinen
        Ihmettelenvain kirjoitti:

        Missä vitun kohdassa luuloni oli ihosyövässä itse aiheen tiimoilla!!! Kaikki luomet eivät ole syöpää ja kaikki syövät eivät ole luomia. Sanoin että lääkärit mielellään tutkivat luomia myös ihosyövän poissulkien. Se asia mihin et vastaa on se että MIKSI NAISILLA TULEE KASVOIHIN AINA LUOMI SAMAAN PAIKKAAN? Se on aina huulen yläpuolella mutta ei keskellä nenän alla. Ei myöskään poskessa yms vaan käytännössä aina samassa paikassa. Miksi???? Joko tajuat kysymyksen?

        "ja ottavat mieluusti myös kokeita niistä ihosyövän varalta."

        Tässä!!!..näetkö nyt? ;D.. sekä aloituksessa, sekä edellisessä viestissäni johon olin sen myös lainannut aloituksesta, eli ihan omia kirjoituksiasi.. ;D

        Ja lääkäreitä ei edelleenkään kiinosta normaalit luomet vaikka ne kasvaisikin, kunhan ne eivät ala vuotamaan tai muuttumaan ihan erillaisiksi luomiksi, kuin ne ovat alunperin olleet ja edelleenkin perusluomissa ei ole mitään syöpä/kasvain vaaraa sen enempää kuin muuallakaan ihossa.

        Tuohon hatusta heitettyyn olettamukseesi en voi vastata, koska se on vain ja ainoastaan sinun hatusta heitetty olettamus..


      • Ihmettelenvain
        silmä.puinen kirjoitti:

        "ja ottavat mieluusti myös kokeita niistä ihosyövän varalta."

        Tässä!!!..näetkö nyt? ;D.. sekä aloituksessa, sekä edellisessä viestissäni johon olin sen myös lainannut aloituksesta, eli ihan omia kirjoituksiasi.. ;D

        Ja lääkäreitä ei edelleenkään kiinosta normaalit luomet vaikka ne kasvaisikin, kunhan ne eivät ala vuotamaan tai muuttumaan ihan erillaisiksi luomiksi, kuin ne ovat alunperin olleet ja edelleenkin perusluomissa ei ole mitään syöpä/kasvain vaaraa sen enempää kuin muuallakaan ihossa.

        Tuohon hatusta heitettyyn olettamukseesi en voi vastata, koska se on vain ja ainoastaan sinun hatusta heitetty olettamus..

        Jos mä silmillä näen asioita niin miten voit perustella ne hatusta heitetyiksi? Samalla kaavalla voisin väittää että heität tuon lääkäri asiankin vain hatusta.


    • Viivilei

      Mulla ei ole tuollaista luomea, eikä kellään naispuolisella perheessä, suvussa tai ystäväpiirissä.

    • Ei kai tuommosia kauneuspilkkuja kukaan mee poistaa? Jotkut laittaa sellasia keinotekoisesti...

      • 1plus3

        Laittaa keinotekoisesti???? Kaikenlaista sakkia sitä onkin.


      • oiaikojaa
        1plus3 kirjoitti:

        Laittaa keinotekoisesti???? Kaikenlaista sakkia sitä onkin.

        Ennen niitä sanottiin kauneuspilkuiksi ja ne tehtiin jollain silmänrausvärillä,
        nykykäytäntöä en tiedä kun ne taitaa olla noita metellinäppyjä.


    • ÄrsyttääköSeSua

      En osaa vastata tuohon huuliluomigeenikysymykseen, mutta itse en poista luomeani, koska pidän siitä. Varmaan se häiritsee enemmän muita ihmisiä kuin itseäni. Lapsesta asti on ollut ja se on osa minua, olisi outo olo ilman sitä.

      Ihotautilääkärillä olen näyttänyt ja hän sanoi, että on vain "kosmeettinen haitta", ei vaarallinen. Terv.keskuksessa poistetaan veitsellä ja siitä jää arpi ja pahemmassa tapauksessa arpi on vielä "härskimpi" kuin se luomi oli (kts. keloidi googlesta). Enkä antaisi tk-lääkärin viillellä kasvojani, vain plastiikkakirurgi saisi veitsellä poistaa. Laserointi olisi parempi, mutta se maksaa useita satasia. Kaikkien mielestä luomi ei ole kauneusvirhe!

      • xxxzzzccc

        Mulla oli myös, itse poistatin sen koska siitä kasvoi sellainen koholuomi. Nuorempana oli ihan jees. Terkkulassa eivät edes suostuneet poistamaan. Oli mentävä plastiikkakirurgille. Maksoihan se jonkin verran, mutta arpea ei oikeastaan edes huomaa. Olisin itsekkin antanut sen jäädä, ellei olisi kasvanut koholuomeksi. Ei ollut mikään iso, mutta häiritsi minua niin sai lähteä.


    • Luolamadonna

      Mjoo

      Siis nää luomet on tosi raskaat näin rankan vknlopun jälkeen pitää auki.

      (Reps)

      • Luolamadonna

        Voikohan olla mahdollista saada vedestä yliannostus?

        (Hihitystä)


    • sopii.naiselle

      kauneus pilkku kyllä se sopii naiselle ei saa poistaa kyllä luonto äiti tietää mikä naiselle sopii ja mistä miehet tykkää ja naiset tykkäättekö te jos miehellä on sellainen

    • Onko naisilla joku huuliluomi geeni mikä miehiltä puuttuu ja jos on niin miksi tuota kauneusvirhettä ei koskaan poisteta?

      Ei ole, mullakaan ei ole huuliluomia. Leukaperässä on pienen pieni piste, jota itse en edes näe ellen temppuja tee peilin kanssa. Ei ole koholla, eikä eroa kynällä tökkäisy jäljestä. En ole kovinkaan monella nähyt huuliluomia. Muuten kyllä kasvoissa toisilla on paljonkin luomia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      179
      4009
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2606
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2214
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2175
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      49
      1879
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1495
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      107
      1361
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1332
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1051
    Aihe