Onko sinulla malttia rikastua? Nyt olisi myynnissä edullisesti tohtori Ruja Ignatovan luoma koulutuskirjallisuus edullisesti hintaan 3€ Level tai sitten paketissa kaikki Level 1-5 yht.hintaan 10€.
Oikea hinta koulutukselle on hieman korkeampi
LEVEL1 - STARTER -100€
LEVEL2 - TRADER - 500€
LEVEL3 - PRO TRADER -1000€
LEVEL4 - EXCECUTIVE TRADER 3000€
LEVEL5 - TYCOON TRADER- 5000€
Kaupan päälle saa vielä kuvan jossa näyn itsekkin samassa kuvassa tohtori Rujan ja Juhan kanssa.
Kiinnostunut ostaja saa tilinumeron sähköpostilla [email protected]
Kun kyseessä on alkuperäinen koulutustiedosto niin valitet. en voi myydä sen muuta kuin nopeimmalle kiinnostuneelle.
Lisäksi myynnissä on tohtori Ruja Ignatovan kuva nimikirjoituksella varustettuna. Sen myyn tarjousten perusteela.
Myydään Onecoin koulus paketti
14
466
Vastaukset
- SenkinHuijari
Ei kai sinulla vain ole plagioitua koulutusta myynnissä?
- Teosto
Taitaa kuitenkin myydä useampaan kertaan. Niitähän ei ole suojattu c merkillä
- KalleTappinenCoinLovers
Hmmmm - hieman kalliinpuoleiselta kuulostaa, mietin vielä.
KAIKILLE KYSELIÖILLE TIEDOKSI ETTÄ TARJOUKSET TULEE JÄTTÄÄ EUROVALUUTASSA EIKÄ ONECOIN KOLIKKOINA!!!JA LEVEL1 JA LEVEL2 OVAT SAMANHINTAISIA!
- Plagiointiosasto
Ruja tekee rikosilmoituksen kopioinnista. Katso vaan.
Kopisto käy kimppuun. Karhuryhmä iskee.
Kyllä huijareille lyödään kolikko persiiseen poikittain. Siis 2 kolikkoa..one kolikko voi tuntua hyvältä.
- Pavlet
Liian kallista! Fesessä myytiin juuri Tycoon-paketti tokeneineen päivineen viidellä (5) eurolla...
- Jagetsi
Joo,huomasin saman. Ei voinu olla nauramatta.
- HiemanHidasäly
Mä oon ostanut jo huutonetistä tycooneita 5 kpl. Kohta alkaa opiskely TYCOON !!
Ei ole tullut yhtään tarjousta vielä koulutus-paketeista.
Tarkistetaan hieman hintaa Vapun kunniaksi!
Nyt olisi myynnissä edullisesti tohtori Ruja Ignatovan luoma koulutuskirjallisuus edullisesti hintaan 1€ Level tai sitten paketissa kaikki Level 1-5 yht.hintaan 6€.
Oikea hinta koulutukselle on hieman korkeampi
LEVEL1 - STARTER -100€
LEVEL2 - TRADER - 500€
LEVEL3 - PRO TRADER -1000€
LEVEL4 - EXCECUTIVE TRADER 3000€
LEVEL5 - TYCOON TRADER- 5000€- tunggi
Heh! Hyvin hinnoitelu. Euron kappale ja kaikki viisi kappaletta kuudella eurolla.
- Asko_kysyy
Onko haju ja Rujan karvoja mukana?
- Kirjoituskonna
http://aijaa.com/K8C8S1
Tästä voi tulostaa kuvan seinällen, enemmän tämä kuva antaa kuin plagioidut "kusetuspaketit" - Wc-osku
Hieno. Olenkin miettinyt,että Ruja on varmasti kova kone.
- Pupujussinen
Wc-osku kirjoitti:
Hieno. Olenkin miettinyt,että Ruja on varmasti kova kone.
Selkään vaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133768Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja283078Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2782891Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin71961- 2321600
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk61360- 751281
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2021235Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_41071Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi321055