Onko sinulla malttia rikastua? Nyt olisi myynnissä edullisesti tohtori Ruja Ignatovan luoma koulutuskirjallisuus edullisesti hintaan 3€ Level tai sitten paketissa kaikki Level 1-5 yht.hintaan 10€.
Oikea hinta koulutukselle on hieman korkeampi
LEVEL1 - STARTER -100€
LEVEL2 - TRADER - 500€
LEVEL3 - PRO TRADER -1000€
LEVEL4 - EXCECUTIVE TRADER 3000€
LEVEL5 - TYCOON TRADER- 5000€
Kaupan päälle saa vielä kuvan jossa näyn itsekkin samassa kuvassa tohtori Rujan ja Juhan kanssa.
Kiinnostunut ostaja saa tilinumeron sähköpostilla [email protected]
Kun kyseessä on alkuperäinen koulutustiedosto niin valitet. en voi myydä sen muuta kuin nopeimmalle kiinnostuneelle.
Lisäksi myynnissä on tohtori Ruja Ignatovan kuva nimikirjoituksella varustettuna. Sen myyn tarjousten perusteela.
Myydään Onecoin koulus paketti
14
469
Vastaukset
- SenkinHuijari
Ei kai sinulla vain ole plagioitua koulutusta myynnissä?
- Teosto
Taitaa kuitenkin myydä useampaan kertaan. Niitähän ei ole suojattu c merkillä
- KalleTappinenCoinLovers
Hmmmm - hieman kalliinpuoleiselta kuulostaa, mietin vielä.
KAIKILLE KYSELIÖILLE TIEDOKSI ETTÄ TARJOUKSET TULEE JÄTTÄÄ EUROVALUUTASSA EIKÄ ONECOIN KOLIKKOINA!!!JA LEVEL1 JA LEVEL2 OVAT SAMANHINTAISIA!
- Plagiointiosasto
Ruja tekee rikosilmoituksen kopioinnista. Katso vaan.
Kopisto käy kimppuun. Karhuryhmä iskee.
Kyllä huijareille lyödään kolikko persiiseen poikittain. Siis 2 kolikkoa..one kolikko voi tuntua hyvältä.
- Pavlet
Liian kallista! Fesessä myytiin juuri Tycoon-paketti tokeneineen päivineen viidellä (5) eurolla...
- Jagetsi
Joo,huomasin saman. Ei voinu olla nauramatta.
- HiemanHidasäly
Mä oon ostanut jo huutonetistä tycooneita 5 kpl. Kohta alkaa opiskely TYCOON !!
Ei ole tullut yhtään tarjousta vielä koulutus-paketeista.
Tarkistetaan hieman hintaa Vapun kunniaksi!
Nyt olisi myynnissä edullisesti tohtori Ruja Ignatovan luoma koulutuskirjallisuus edullisesti hintaan 1€ Level tai sitten paketissa kaikki Level 1-5 yht.hintaan 6€.
Oikea hinta koulutukselle on hieman korkeampi
LEVEL1 - STARTER -100€
LEVEL2 - TRADER - 500€
LEVEL3 - PRO TRADER -1000€
LEVEL4 - EXCECUTIVE TRADER 3000€
LEVEL5 - TYCOON TRADER- 5000€- tunggi
Heh! Hyvin hinnoitelu. Euron kappale ja kaikki viisi kappaletta kuudella eurolla.
- Asko_kysyy
Onko haju ja Rujan karvoja mukana?
- Kirjoituskonna
http://aijaa.com/K8C8S1
Tästä voi tulostaa kuvan seinällen, enemmän tämä kuva antaa kuin plagioidut "kusetuspaketit" - Wc-osku
Hieno. Olenkin miettinyt,että Ruja on varmasti kova kone.
- Pupujussinen
Wc-osku kirjoitti:
Hieno. Olenkin miettinyt,että Ruja on varmasti kova kone.
Selkään vaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363787- 122556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371995Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211741Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311526- 1251511
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101321- 141266
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4881265- 801235