Olin tuossa helmikuussa "sukulaispojan" konfirmaatiossa kirkossa, vaikka ateisti olenkin. Olin jo ottanut lompakostani pari kolikkoa, kun tuli kolehdin keruun aika. Ensin ajattelin, että raha saattaisi mennä hyvään tarkoitukseen, kuten aikaisemminkin Kirkollisilla avustuksilla on ollut tapana ja kohteena olisi esim. Afrikan nälkäänäkevät lapset.
Kirkon puhujapönttöön tuli mies, joka kertoi että kolehti menisi sillä kertaa siihen, että saataisi Suomen jokaiseen Hotellin huoneeseen Raamattu. Ne kolikot menivät vähin äänin oitis takaisin lompakkoon. En siedä moista toimintaa ollenkaan. Jos Hotellissa on Raamattu, joka ois englannin kielinen niin veisin sen oitis Hotellin "Respaan", ettei me tarvita moista että ollaan tultu ihan vaan lomareissulle, enkä pidä että moinen Raamattu/Biblia on hotellihuoneessa, jossa nukun yöni ja josta herään aamulla.
Kirkonkolehti kerätään nykyisin ihan turhuuteen!
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222271Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1052221- 522147
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2251492- 301406
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361382- 951161
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201096- 261096