Irakkilaiset pakolaiset pahoittaneet mielensä....

Heihin kohdistuneiden raiskaus epäilyjen vuoksi. No miksi ne ei pistä omaa sakkiaan kuriin, jo kerran osa porukasta ei ymmärrä käyttäytyä ihmisten lailla Suomessa ?
Että silleen. Yle TV1 klo 18:00 uutiset.

11

120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kukakäskyttää

Olet oikeassa,mitä varten omasta maastaan pakoon juokseet ei laita ruotuun omaa väkeään,jos on lähdetty etsimään parempaa elämää,niin alunperin siinäkin joukossa täytyy olla virallepanija ja ohjeistaa toiseen kulttuuriin..

• Ai samalla tavalla kuin me suomalaiset olemme pistäneet sakkimme kuriin eikä meillä siten esiinny lainkaan raiskauksia, lasten hyväksikäyttöjä, pahoinpitelyitä jne?

• intelLetkuElli

Sorruit juuri suvakin perushuttuun tyyliin " raiskaahan ne suomalaisetkin "

• intelLetkuElli kirjoitti:

Sorruit juuri suvakin perushuttuun tyyliin " raiskaahan ne suomalaisetkin "

Itse asiassa en. Kyse oli siitä, laitetaanko ne omat kuriin, ettei rikoksia tapahdu. Jos olemme itse laittaneet, voimme ilman muuta vaatia sitä muiltakin.

• Takavarikkoonvehkeet
        TheUrbanLegends kirjoitti:

Itse asiassa en. Kyse oli siitä, laitetaanko ne omat kuriin, ettei rikoksia tapahdu. Jos olemme itse laittaneet, voimme ilman muuta vaatia sitä muiltakin.

Aika vaikeaa se omien kuriin laittaminen on koska meillä harvemmin esiintyy noita puskaraiskauksia omasta takaa. Useimmat raiskaukset tehdään neljän seinän sisällä eivätkä varmaankaan kaikki tule edes ilmi. Kyllähän ilmoitetuista raiskauksista jonkun pikkuriikkisen rangaistuksen saa...Eikä varmaan tule kovempia tuomioita niin kauan kuin päättäjätkin puhuvat lakitekstiin tukeutuen siitä, että raiskaus ei ole törkeä rikos. On se.

• Takavarikkoonvehkeet kirjoitti:

Aika vaikeaa se omien kuriin laittaminen on koska meillä harvemmin esiintyy noita puskaraiskauksia omasta takaa. Useimmat raiskaukset tehdään neljän seinän sisällä eivätkä varmaankaan kaikki tule edes ilmi. Kyllähän ilmoitetuista raiskauksista jonkun pikkuriikkisen rangaistuksen saa...Eikä varmaan tule kovempia tuomioita niin kauan kuin päättäjätkin puhuvat lakitekstiin tukeutuen siitä, että raiskaus ei ole törkeä rikos. On se.

Ahaa, eli irakilaisten tarvitsee laittaa kuriin vain puskaraiskaajat, ja me emme oikein voi, kun niitä on niin vähän. Meille vaikeaa, heille helppoa. Muiden raiskausten osalta ei siis tarvitse omiaan laittaa kuriin, saati muiden rikosten. Näin sitä alkaa löytyä syitä, jos pitäisi itse tehdä jotakin.

Raiskauksista tosiaan saa minunkin mielestäni liian lievän rangaistuksen - samoin kuin muistakin henkeen ja terveyteen kohdistuvista rikoksista. Raiskaukset ovat toki omaa luokkaansa mm. siksi, että aiemmin ne kiinnostivat vain pientä osaa, mutta nyt yhtäkkiä naisten turvallisuus (ulkomaalaisia raiskaajia vastaan) on alkanut kiinnostaa. Ehkä tämän siivin saadaan jotain muutosta lakeihinkin.

• sgfdgh

Jos tietäisin jonkun suomalaisen raiskanneen, ja poliisin etsiessä häntä aivan takuuvarmasti ilmiantaisin sen poliisille. Niin pitäisi irakilaistenkin tehdä, ne eivät nimittäin vokeissa jätä kehumatta noita tekosiaan.

• Se on juuri kulttuurien ero, ne kehuvat niillä raiskauksillaan ovat olevinaan miehiä.
        Että silleen.

• Raukkiksianeoneimiehiä
        höpöhöpö kirjoitti:

Se on juuri kulttuurien ero, ne kehuvat niillä raiskauksillaan ovat olevinaan miehiä.
        Että silleen.

Vaan eivät ole.

• No Lenitahan sanoi suorat sanat raiskaajista ja niiden suojelijoista . Että silleen.

• fatah

UIMARANNALLA yöllä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      63
      4906
    2. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      73
      3992
    3. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      255
      3604
    4. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      118
      3148
    5. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      48
      2954
    6. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2618
    7. Ero 68-vuotiaana

Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi
      Suhteet
      273
      2298
    8. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      19
      2246
    9. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      38
      1943
    10. Mistä olet eniten

Pahoittanut mielesi?
      Ikävä
      108