Koska nyt on käynyt ilmi, että Breivikiä kohdellaan epäinhimillisesti vankilassa, olisi syytä järjestää konsertti tämän aatteensa takia vainotun raukan puolesta ja vedota päättäjiimme, että he tarjoaisivat hänelle turvapaikan Suomesta.
Toki Breivikin saapuminen Suomeen herättäisi aluksi pelkoa, että hän voisi olla turvallisuusriski maallemme. Pitäisin kuitenkin epätodennäköisenä, että Breivik tulisi Suomeen tekemään terrori-iskuja. Ei pidä antaa ennakkoluuloille valtaa ja leimata Breivikiä terroristiksi vain siksi, että hän syyllistyi vuosia sitten yksittäiseen tekoon.
Breivikistä puhuminen terroristina itse asiassa pelaa juuri Breivikin pussiin. Breivik hyötyy tietysti, että pelon ilmapiiri Euroopassa pysyy. Tahot, jotka levittävät tätä propagandaa, tekevät palveluksen Breivikille itselleen.
Breivik turvapaikanhakijaksi Suomeen!!
Mulla_on_unelma
5
89
Vastaukset
Vanki tuskin voi ylittää rajoja anoakseen turvapaikkaa. Lakiemme mukaan hänelle ei sellaista myöskään voitaisi myöntää.
- Kapekumumatut
Suvakit haluavat vain karvapersmatuja Suomeen.
Pohjoismaiset kansallissankarit eivät kuulu heidän repertuaareihinsa ja hoivaviettiensä kohteisiin. - kannatetaan
Breivik ei ole minulle vaarallinen.
- ainiinkö
Saat siitä uuden morsiamen.
- Breivikki
Tietäisi vastauksen muslimiongelmaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 634906
- 733992
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2553604- 1183148
- 482954
- 232618
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2732298Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192246- 381943
- 1081902