Uusi palsta normaalijärkisille sinkuille!!

Ziiiiiiiisus

Vaadin uutta sinkkupalstaa normaalijärkisille ihmisille! Sellaisille joiden ei tarvitse haukkua muita eikä ole "vammautuneet" peräkammareissa niinkuin suurin osa palstan asukeista.

49

499

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ovet.lukossa

      miksi haukut muita ja kuka on vammautunut taidat itse olla vammainen joko näkö kehitys tai aivo vammanen tai kaikkia niitä iltapalan aika hoitaja kutsuu iltapalalle

    • Joka päivä uusi samanlainen aloitus nyt tässä viime aikoina....mahtaako olla sama AP kaikkien takana.... ;P

      • atännä

        Enpä ole huomannut muita aloituksia aiheesta. Mitä sitten vaikka olisikin saman aloittajan? Kyllä teidän huono käytöksenne harmittaa varmasti monia ihmisiä, jotka haluaisivat keskustella asiallisesti.


      • atännä kirjoitti:

        Enpä ole huomannut muita aloituksia aiheesta. Mitä sitten vaikka olisikin saman aloittajan? Kyllä teidän huono käytöksenne harmittaa varmasti monia ihmisiä, jotka haluaisivat keskustella asiallisesti.

        vyh..vyh...itse asiallisuus taas kerjäämässä kippoon suklaapalleroita... ;P

        Totuuden puhuminen on asiallista ja liika diplomatia, sekä kepulikieli asioiden vierestä on turhauttavaa ja ajan haaskausta....

        Tulee mieleen Taru Sormusten Herrasta se kohta, kun Entit pitivät kokousta ja niiden tyyli oli se, että mitään ei kannata sanoa tai keskustella jos se ei vie paljon aikaa.....mutta jopa Entit pystyivät loppujen lopuksi päättämään asioista nopeastikin, kun Totuus lyötiin päin naamaan, niin ettei siitä voinut olla kahta mieltä...

        https://www.youtube.com/watch?v=FnYbsAVdkYw


      • S24.nFemakotRy
        atännä kirjoitti:

        Enpä ole huomannut muita aloituksia aiheesta. Mitä sitten vaikka olisikin saman aloittajan? Kyllä teidän huono käytöksenne harmittaa varmasti monia ihmisiä, jotka haluaisivat keskustella asiallisesti.

        Eihän nyt femakko femakon marmatuksia "huomaa". Korkeintaan sellaiset missä suoraan haukutaan miehiä joihin on helppo toisen samanmoisen lähteä komppaamaan. "Mitä sitten vaikka olisikin saman aloittajan?" Ei hyvää päivää! Monellekohan ätmille sinäkin olet täällä vittuillut että "aina näitä samoja vaihtakaa jo levyä" Mutta kun on kyse miehiin kohdistuvasta vittuilusta niin "en mä vaan mitään oo huomannu et hän laittais samoja avauksia päivittäin"


    • kurpparaivohälytys

      Kumpi olet, kurppa vai aisuri? :D

    • atännä

      Sinkku-naiset palsta? Joo, kannatan! :)
      Mutta eihän noi sielunsyöjät sieltä malttais pysyä poissa.. :/

      • mikä.naisessa.viehättää

        onko sinkku-naiset palsta hieno nimitys lesbo palstalle vai onko se reikä-naisille tarkoitettu ja tänne jäisi kunnon naiset


      • JuurikinNäin
        mikä.naisessa.viehättää kirjoitti:

        onko sinkku-naiset palsta hieno nimitys lesbo palstalle vai onko se reikä-naisille tarkoitettu ja tänne jäisi kunnon naiset

        Miksi pitää heti nimitellä tuntematonta lesboksi, kurpaksi, huoraksi jne?! Koetko itse samanlaista nimittelyä naisten osalta?


      • atännä
        JuurikinNäin kirjoitti:

        Miksi pitää heti nimitellä tuntematonta lesboksi, kurpaksi, huoraksi jne?! Koetko itse samanlaista nimittelyä naisten osalta?

        Siinä on todellakin hyvä esimerkki miksi rauhallisempi ja valvotumpi paikka olisi parempi...


      • Ikis__M

        Ylläpito tuskin näkee tarppeelliseksi avata palstaa jonne tehtäisiin uusia avauksia n. 1kpl/ 1kk. Voisitte alkaa täällä ensin harjoittelemaan avausten tekemistä ja asiallista keskustelua, jos näyttää että teiltä syntyy asiaa niin voin itse vaikka sitten ylläpidolle ehdottaa että aktiivisille sinkkunaisille olisi hyvä saada oma palsta.


      • lempi.leiskuu.vai

        anteeksi vaan mutta eikö suljettu palsta naisille ja vain naisille niin jotain outoa on kunnon naiset haluaa olla miesten kanssa mutta tuhmat tytöt suljetulla palstalla niin kuin kuntosalien suihkutiloissa


      • reikä.äkkiä.lesbokin
        JuurikinNäin kirjoitti:

        Miksi pitää heti nimitellä tuntematonta lesboksi, kurpaksi, huoraksi jne?! Koetko itse samanlaista nimittelyä naisten osalta?

        no onhan täällä moni nainen sanonut olevansa reikä ja haluaa pysyä reikänä niin eihän niille voi kunnon naisen kohtelua antaa se ansaitaan ja itsekkin kunnon miehiä ei minua haittaa jos miähiä ikäviä haukutaan


      • atännä
        Ikis__M kirjoitti:

        Ylläpito tuskin näkee tarppeelliseksi avata palstaa jonne tehtäisiin uusia avauksia n. 1kpl/ 1kk. Voisitte alkaa täällä ensin harjoittelemaan avausten tekemistä ja asiallista keskustelua, jos näyttää että teiltä syntyy asiaa niin voin itse vaikka sitten ylläpidolle ehdottaa että aktiivisille sinkkunaisille olisi hyvä saada oma palsta.

        Asiallinen keskustelu loppuu aina alkuunsa, koska palsta on täynnä urospuolisia huorittelijoita ja vainoharhaisia väärin ymmärtäjiä.


      • xxxzzzccc
        lempi.leiskuu.vai kirjoitti:

        anteeksi vaan mutta eikö suljettu palsta naisille ja vain naisille niin jotain outoa on kunnon naiset haluaa olla miesten kanssa mutta tuhmat tytöt suljetulla palstalla niin kuin kuntosalien suihkutiloissa

        Anteeksi nyt vaan mutta kunnon naiset on kotona jalat ristissä ja kutoo villasukkia. Näin olen lukenut ja näin sen siis on oltava... nih!


      • Ikis__M
        atännä kirjoitti:

        Asiallinen keskustelu loppuu aina alkuunsa, koska palsta on täynnä urospuolisia huorittelijoita ja vainoharhaisia väärin ymmärtäjiä.

        Niin mutta ne pitääkin ajatella haasteena tai testinä. Jos noista "ansoista" huolimatta kykenette kurpparaivoamatta luomaan edes yhden yli sata kommenttia keräävän ketjun niin kyllä, ,minä ainakin puollan hakemustanne saada oma palsta :)


      • kortsuja.kuluu
        xxxzzzccc kirjoitti:

        Anteeksi nyt vaan mutta kunnon naiset on kotona jalat ristissä ja kutoo villasukkia. Näin olen lukenut ja näin sen siis on oltava... nih!

        ei kunnon naiset sano en etsi suhdetta vaan kerta panoja ja niitä minulla on ollut miljoonia haluan olla reikien reikä niin ei siinä ole mitään väärin ymmärtämistä


      • SielunSyöjät on muuten juuri nappi nimitys SuloistenValheiden Naisille..... ;P


      • 2626
        mikä.naisessa.viehättää kirjoitti:

        onko sinkku-naiset palsta hieno nimitys lesbo palstalle vai onko se reikä-naisille tarkoitettu ja tänne jäisi kunnon naiset

        Aloituksessa toivottiin palstaa normaalijärkisille sinkuille. Aloituksessa ei toivottu palstaa naissinkuille. Luku- ja kirjoitustaito pitäisi olla uuden palstan perusvaatimuksena normaalijärkisyyden lisäksi.


      • atännä
        Ikis__M kirjoitti:

        Niin mutta ne pitääkin ajatella haasteena tai testinä. Jos noista "ansoista" huolimatta kykenette kurpparaivoamatta luomaan edes yhden yli sata kommenttia keräävän ketjun niin kyllä, ,minä ainakin puollan hakemustanne saada oma palsta :)

        Jatkuva burgeri-jankkaaminen tai mörköjen esiin manaaminen sieltä missä niitä ei ole ei oikein mene niihin haasteisiin, joista kokisin olevan mitään hyötyä. Pahuus ja negatiivisuus eivät tee hyvää kenellekään.


      • atännä
        MGTOW kirjoitti:

        SielunSyöjät on muuten juuri nappi nimitys SuloistenValheiden Naisille..... ;P

        Voi sua. Eikö mikään auta tuohon? :(


      • vihatipunen
        atännä kirjoitti:

        Asiallinen keskustelu loppuu aina alkuunsa, koska palsta on täynnä urospuolisia huorittelijoita ja vainoharhaisia väärin ymmärtäjiä.

        Totta viserrät.


      • mutta.suulas.osaa.olla
        2626 kirjoitti:

        Aloituksessa toivottiin palstaa normaalijärkisille sinkuille. Aloituksessa ei toivottu palstaa naissinkuille. Luku- ja kirjoitustaito pitäisi olla uuden palstan perusvaatimuksena normaalijärkisyyden lisäksi.

        niin lukutaidosta ja sen ymmärtämisestä kysyisin niin miten ja mitä ätännä aloitti keskustelun lukeeko siinä sinkku-naiset palsta vai normaalijärkisille sinkuille niin lue tavaten väliviivoja käyttäen tai kirjain kerrallaan kuten aapisessa


      • Ziiiiiiiisus
        2626 kirjoitti:

        Aloituksessa toivottiin palstaa normaalijärkisille sinkuille. Aloituksessa ei toivottu palstaa naissinkuille. Luku- ja kirjoitustaito pitäisi olla uuden palstan perusvaatimuksena normaalijärkisyyden lisäksi.

        Juuri näin, kiitos.


      • MGTOW.peikko

      • ätännä.ja.ap.eri

      • atännä
        ätännä.ja.ap.eri kirjoitti:

        niin aloittaja aloitti mutta nyt puhutaan ätännän kanssa ja sen aloituksesta niin mitä ätännä sanoi ja ätännälle vastasin

        Sinkkunaiset -palsta oli todellakin minun ehdotukseni. Onhan siinä vastauksessa nimimerkkini. Nyt lähden muihin hommiin, joten tästä lähin mun nikilläni feikkaa taas joku muu, jos sitä kirjoituksissa näkyy.


      • lempi.leiskuu.vai kirjoitti:

        anteeksi vaan mutta eikö suljettu palsta naisille ja vain naisille niin jotain outoa on kunnon naiset haluaa olla miesten kanssa mutta tuhmat tytöt suljetulla palstalla niin kuin kuntosalien suihkutiloissa

        Eihän täällä voi mitään suljettuja palstoja olla kun on anonyymikirjoittajat aina kuitenkin.


    • kurpparaivohälytys

      Henkilöhyökkäyksiä tekevien kurppien rinkidildoiluketju. :D

      • VienoVainoharhaSielläkö

        En ole ikinä nähnyt täällä "kurppien" tekemiä "raivoisia" aloituksia. Enkä näe sitä juuri muuallakaan, jos joku puolustautuu epäasiallista kohtelua kohtaan asiallisesti, se ei ole raivoa. Pikkasen hukassa nyt sulla tunteiden tunnistaminen.


      • kurpparaivohälytys
        VienoVainoharhaSielläkö kirjoitti:

        En ole ikinä nähnyt täällä "kurppien" tekemiä "raivoisia" aloituksia. Enkä näe sitä juuri muuallakaan, jos joku puolustautuu epäasiallista kohtelua kohtaan asiallisesti, se ei ole raivoa. Pikkasen hukassa nyt sulla tunteiden tunnistaminen.

        Ei kurpat täällä muuta teekään, kuin vastaavat totuusketjuihin henkilöhyökkäyksillä ja muilla defensseillä. :D
        Kurpparaivo tekee asiallisen keskustelun täällä mahdottomaksi, ja itseäni asiakirjoittajana se harmittaa. 8/


      • VienoVainoharhakoSiellä
        kurpparaivohälytys kirjoitti:

        Ei kurpat täällä muuta teekään, kuin vastaavat totuusketjuihin henkilöhyökkäyksillä ja muilla defensseillä. :D
        Kurpparaivo tekee asiallisen keskustelun täällä mahdottomaksi, ja itseäni asiakirjoittajana se harmittaa. 8/

        Niin, olen kyllä huomannut, että et kykene tunnistamaan tunteita. Onko se asbergerille netissä vielä vaikeampaa kuin livenä? Eikö teille opeteta asiaa millään tavoin? Vai oletko yksi leikkauksien lopputulos?


      • kurpparaivohälytys
        VienoVainoharhakoSiellä kirjoitti:

        Niin, olen kyllä huomannut, että et kykene tunnistamaan tunteita. Onko se asbergerille netissä vielä vaikeampaa kuin livenä? Eikö teille opeteta asiaa millään tavoin? Vai oletko yksi leikkauksien lopputulos?

        Ja henkilöhyökkäys jälleen kerran. :D


    • Mene facebookin sinkkuryhmiin. Siellä ei voi haukkua kun ollaan omana itsenä ja on paikalla olevat ylläpitäjät.

      Sen sijaan täällä S24 se on mielestäni niin, että myös tällainen anonyymifoorumi tarvitaan jossa voivat olla myös ne jotka haukkuvat.
      Ikäänkuin että jossain pitää mielestäni olla sallittua myös se käytös joka ei muualla ole sallittu.

      • AnniAnomyymi

        Onko anonyymiteetti mielestäsi siksi, että voi raivota?
        Mielestäni anonyyminä voi keskustella vaikeista asioista, kuka mistäkin, mutta se ei ole syy unohtaa käytöstapoja, vaan syy keskittyä rakentavuuteen. Ei ole vaikea asia?


      • kurpparaivohälytys
        AnniAnomyymi kirjoitti:

        Onko anonyymiteetti mielestäsi siksi, että voi raivota?
        Mielestäni anonyyminä voi keskustella vaikeista asioista, kuka mistäkin, mutta se ei ole syy unohtaa käytöstapoja, vaan syy keskittyä rakentavuuteen. Ei ole vaikea asia?

        Aivan, eli kurpat voisivat alkaa vastata asiallisesti avauksiin, jossa kerrotaan ihan asiallisesti totuuksia naisten käyttäytymisestä nyky-yhteiskunnassa. Olen asiallisen keskustelun suuri ystävä, toivoisin että sitä olisi täällä enemmän.


    • ei.voi.mitään

      No tämän palstan nyt on valitettavasti vallanneet nämä ääliöt. Suomi24 ylläpito ei ole tehnyt asialle missään vaiheessa mitään joten täällä ei sit enää muut käy kuin ne onnettomat peräkammarin pojat ja muut mielisairaat jotka ei normaalielämää ole koskaan eläneet.

      Ylläpidon olis pitäny jo aikaa sitten siivota tää ketju mutta nyt se taitaa olla myöhäistä. Tee sinä kuten muutkin tervejärkiset täällä eli et käy tällä palstalla. Toki harmi kun joku normijärkinen tänne eksyy ekaa kertaa voi olla melkoinen shokki varsinkin jos on joku nuori mies. Voi vaan toivoa, että olis niin terve henkisesti että näkee mitä hulluja täällä pyörii ja unohtaa palstan samoin tein. Muualtakin löytää sinkuille tarkoitettuja yhteisöjä missä voi kirjoitella eikä ole vaaraa näistä hörhöistä.

      • 11plus18

        Kaikki jotka eivät ole samaa mieltä kanssasi ovat hulluja ja mielenvikaisia. Tyypillinen narsistin kommentti. Muista että myös itse pyörit täällä joten sopii katsoa peiliin.


      • kurpparaivohälytys

        "Toki harmi kun joku normijärkinen tänne eksyy ekaa kertaa voi olla melkoinen shokki varsinkin jos on joku nuori mies. Voi vaan toivoa, että olis niin terve henkisesti että näkee mitä hulluja täällä pyörii ja unohtaa palstan samoin tein."
        Niin, onhan se harmi... kurppien kannalta, koska saattavat menettää yhden potentiaalisen aisurin, kun se tajuaa, miten paska diili aisurius on. Ei sitä totuutta muualla kuule. :D


      • MelkoNoloa

        Ihmettelen sitäkin, miksi palstan monet miehet miehet niin auliisti seuraavat jotakuta, joka on itsekin tunnustanut olevansa asburger, ts. henkilöä, jolla todellisuuden tunnistaminen huomattavan rajoittunutta. Melko noloa.


      • Jack.Sparrow
        kurpparaivohälytys kirjoitti:

        "Toki harmi kun joku normijärkinen tänne eksyy ekaa kertaa voi olla melkoinen shokki varsinkin jos on joku nuori mies. Voi vaan toivoa, että olis niin terve henkisesti että näkee mitä hulluja täällä pyörii ja unohtaa palstan samoin tein."
        Niin, onhan se harmi... kurppien kannalta, koska saattavat menettää yhden potentiaalisen aisurin, kun se tajuaa, miten paska diili aisurius on. Ei sitä totuutta muualla kuule. :D

        Minulle tuli sama mieleen =D Seireenit haluaisivat laulaa täällä laulujaan ja saada tästä palstasta tehtyä ansan. =D

        https://www.youtube.com/watch?v=hC8gpeDgZG8

        Taitaa seireenejä ottaa hippasen pannuun kun ansa on pilalla. Kiukku on käsin kosketeltavaa. ;D


    • Ikis__M

      Minulla on parempi ehdotus koska eihän täällä normaalijärkisyys yleensä erimielsyyksiä aiheuta vaan naisen käyttöaste, eikös niin?

      Pidetään siis tämä palsta jossa me normaalit, tervejärkiset kiltit & kunnolliset voidaan keskustella ja perustetaan lisäksi yli sataa panneet sinkut -palsta jonne voisivat sitten tuommoiset Amandan kaltaiset kokoontua keskustelemaan paneskeluistaan ja niiden tuottamasta mielihyvästä:

      http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016042021446224_uu.shtml

      Tuollainen sadan merkkipaalun rikkoneiden oma juttu olisi varmaan hyvä niin siellä voisi sitten palstalaisnaisetkin ilman häpeää elvistellä panoillaan ja vertailla kokemuksiaan, ehkä sieltä löytyisi paneskelukumppaneitakin jotka osaisivat arvostaa kokeneisuutta iha eri tavalla kuin täällä. Lisäksi palstan aisurit varmaan siellä mielellään lipittäisivät kokeneita, estottomaan seksiin valmiita naisia kohottaen niiden itsetuntoa ja lisäten niiden arvostusta ihan yleisestikin.

      • Onhan tuol jo toi seksi palsta...


      • Kannatettu

        Kannatan.


      • salli.mun.nauraa

        Normaalit ja tervejärkiset :D


      • Nauretaan.Yhdessä
        salli.mun.nauraa kirjoitti:

        Normaalit ja tervejärkiset :D

        Joo me nauretaan sulle. Ai säkin naurat itselles? :D


    • lkjljljklj

      Tän vois kyllä jakaa kahdeksi palstaksi -"sinkut" ja "sinkkuseksi". Kaikki "sperma valuu pillusta" -jutut siirrettäis sinkkuseksiin. En haluis naisille ja miehille eri palstoja. On miehissä kaikkien sönkkääjien joukossa muutama helmikin.

      • Kannatettu

        No ne voitaisiin kyllä sinne siirtää eli olen samaa mieltä. Mutta voitaisiin sinne kyllä siirtää myös noi ikiksen mainitsematkin.


      • kurpparaivohälytys

        Niin, onhan täällä muutama aisurikin. :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      179
      4009
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2606
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2214
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2175
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      49
      1879
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1495
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      107
      1361
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1332
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1051
    Aihe