busseissa vartioita???

miiktuyi

pitääkö paikkansa, kun juttua mv. lehdessä. herätkää sielläkin ja kertokaa miten asia on--- linjat??? ahdistelua ???

13

305

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • komendanttiU

Ja lisäksi virka-apua saa Upinniemen varuskunnasta, jos vartijat ei riitä.

• ei-ole-ei

MV lehden jorinoita, ei ole mitään vartijoita, ellei ILJA itse siellä väjy.

• gjifhj

Kyllähän täällä kaikenlaista on nähty noiden vokkilaisten toimesta. Pelkään joka päivä teini-ikäisen tyttäreni puolesta.

• suomimatkustaja

Suomi pojat heittelee kiviä K-nummen linja-autoasemalla pysäkki 10 odotettaessa lähtevää vuoroa.

• rkprules

RASSSISSSTIIIIII!!!! Meillä huono kulttuuri, alistutaan barbaariseen islamiin valtiojohdon ohjeistuksella.

• Essi9

Lähes joka päivä menen bussilla Gesterbystä joko keskustaan tai Helsinkiin, enkä yhtään häiriötapausta ole huomannut reissuillani. Kyllä vartiJat pitkästyisivät. (Vrtija-sanassa on muuten j-kirjain!)

• Essiliiannuori

(Essi9 muuten on puhuttu Evitskogin busseista)

• kuljettaja

Miltäs ihmeen busseilla sä matkustat kun ei muka gesterbyläiset aiheuta häiriötä?

• T-Saari

Jos luit MV-lehdestä, niin totta kai pitää paikkansa.

*reps*

• pelkovähenee

Kannattaisi vaihtaa valtamediaan, kun tuntuu menevät löysät pöksyyn noita valemedioita tavaillessa.

• Kiistattanäin

Ymmärrys hoi, äly älä jätä!
        Valtamedia =Valemedia!

• mamutettu_kunta

Ilmeisesti ainakin ollut. Tiedä mikä nykyinen tilanne on. Hommaforumilta löytyi tämä vastaus:

"Hei, muutamilla linjoilla Kirkkonummella on ollut vartijoita ja joskus ylimääräinen kuljettaja. Tilanne on nyt rauhoittunut, eikä vartijoita tai ylimääräistä kuljettajaa katsota tarpeelliseksi. Linjoille on myös vaihdettu uudemmat bussit, joissa on kameravalvonta. Ystävällisin terveisin! Irmeli/PL"

• 1319

Ei ole näkynyt. Tarkotatko vartijoita? Ei ole niitäkään näkynyt.

"Vartio on partiotoiminnan tiettyyn ikäkauteen liittyvä toimintaryhmä, jossa on yleensä 4–8 jäsentä. Vartion jäsenet eli vartiolaiset ovat yleensä 10–13-vuotiaita, ja ryhmän johtaja eli vartionjohtaja (vj) 13–17-vuotias, tai vanhempi."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3043
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2685
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2295
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2178
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1976
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      36
      1803
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1566
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1527
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1360
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1329
    Aihe