pitääkö paikkansa, kun juttua mv. lehdessä. herätkää sielläkin ja kertokaa miten asia on--- linjat??? ahdistelua ???
busseissa vartioita???
13
320
Vastaukset
- komendanttiU
Ja lisäksi virka-apua saa Upinniemen varuskunnasta, jos vartijat ei riitä.
- ei-ole-ei
MV lehden jorinoita, ei ole mitään vartijoita, ellei ILJA itse siellä väjy.
- gjifhj
Kyllähän täällä kaikenlaista on nähty noiden vokkilaisten toimesta. Pelkään joka päivä teini-ikäisen tyttäreni puolesta.
- suomimatkustaja
Suomi pojat heittelee kiviä K-nummen linja-autoasemalla pysäkki 10 odotettaessa lähtevää vuoroa.
- rkprules
RASSSISSSTIIIIII!!!! Meillä huono kulttuuri, alistutaan barbaariseen islamiin valtiojohdon ohjeistuksella.
- Essi9
Lähes joka päivä menen bussilla Gesterbystä joko keskustaan tai Helsinkiin, enkä yhtään häiriötapausta ole huomannut reissuillani. Kyllä vartiJat pitkästyisivät. (Vrtija-sanassa on muuten j-kirjain!)
- Essiliiannuori
(Essi9 muuten on puhuttu Evitskogin busseista)
- kuljettaja
Miltäs ihmeen busseilla sä matkustat kun ei muka gesterbyläiset aiheuta häiriötä?
- T-Saari
Jos luit MV-lehdestä, niin totta kai pitää paikkansa.
*reps* - pelkovähenee
Kannattaisi vaihtaa valtamediaan, kun tuntuu menevät löysät pöksyyn noita valemedioita tavaillessa.
- Kiistattanäin
Ymmärrys hoi, äly älä jätä!
Valtamedia =Valemedia!
- mamutettu_kunta
Ilmeisesti ainakin ollut. Tiedä mikä nykyinen tilanne on. Hommaforumilta löytyi tämä vastaus:
"Hei, muutamilla linjoilla Kirkkonummella on ollut vartijoita ja joskus ylimääräinen kuljettaja. Tilanne on nyt rauhoittunut, eikä vartijoita tai ylimääräistä kuljettajaa katsota tarpeelliseksi. Linjoille on myös vaihdettu uudemmat bussit, joissa on kameravalvonta. Ystävällisin terveisin! Irmeli/PL" - 1319
Ei ole näkynyt. Tarkotatko vartijoita? Ei ole niitäkään näkynyt.
"Vartio on partiotoiminnan tiettyyn ikäkauteen liittyvä toimintaryhmä, jossa on yleensä 4–8 jäsentä. Vartion jäsenet eli vartiolaiset ovat yleensä 10–13-vuotiaita, ja ryhmän johtaja eli vartionjohtaja (vj) 13–17-vuotias, tai vanhempi."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1504916- 1883973
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1223639Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia452940- 1381896
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta441697Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.321430Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?631404Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk261309Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi211281