niin etelänrantaruotsalaiset, pitävät lännenrantaruotsalaisia juntteina.
Eli siis pk-seudun surut, pitävät Pohjanmaan suruja punaniskoina.
Surujen 5% sakissa on siis suuria eroja. Jotkut heistä kokevat oikeasti olevansa suomalaisia, toiset taas pitävät itseään enemmän ruotsalaisina.
Mikäli olen ymmärtänyt oikein
18
194
Vastaukset
- Huomautan
Oikeastaan jako menee helsinkiläisen rusueliitin ja muiden rusujen välillä. Hesinkiläisrusut pitävät jo sipoolaisrusuja juntteina.
Toki Espoon ja Kauniaisten rusueliitti on mukana. Ja myös Turussa löytyy rusuelitismiä.- öööhhhhh
Voi olla juu.
- fenno_y
Kun ylläpito on poistanut viestini, niin kerrottakoon vielä että suruja yhdistää vahvimmin suomalaisuuden vastustaminen. Tämä on totuus!
- fenno_y
Ankdam kirjoitti:
Höpö höpö!
Höpö itsellesi pakkoruotsiankka!
- 8384858
Samaa mieltä.
Kehäpäätelmä. Katso sanakirjasta.
- väärin_meni
Ei avauksessa ollut mitään kehäpäätelmää. Hyvin suoraa tekstiä ja logiikkaa.
Mutta muuten sinä olet edistynyt, kun vastaat samalla kielellä. väärin_meni kirjoitti:
Ei avauksessa ollut mitään kehäpäätelmää. Hyvin suoraa tekstiä ja logiikkaa.
Mutta muuten sinä olet edistynyt, kun vastaat samalla kielellä.Katsotaan:
”Mikäli olen ymmärtänyt oikein
niin etelänrantaruotsalaiset, pitävät lännenrantaruotsalaisia juntteina.”
- Se on henkilökohtainen oletus
”Eli siis pk-seudun surut, pitävät Pohjanmaan suruja punaniskoina.”
- Jo toinen lause päättyy kehäpäätelmään, mutta tosiaan, pyydä jotakuta selittämään asian sinulle.
”Surujen 5% sakissa on siis suuria eroja. Jotkut heistä kokevat oikeasti olevansa suomalaisia, toiset taas pitävät itseään enemmän ruotsalaisina.”
- Kolmas lause ei perustu kumpaankaan yllä olevaan, eikä mihinkään muuhunkaan.
Tällaiseen ihmisen ei pitäisi kyetä. Mikä tekstin kirjoitti?- huomautan
Peppu-Reino kirjoitti:
Katsotaan:
”Mikäli olen ymmärtänyt oikein
niin etelänrantaruotsalaiset, pitävät lännenrantaruotsalaisia juntteina.”
- Se on henkilökohtainen oletus
”Eli siis pk-seudun surut, pitävät Pohjanmaan suruja punaniskoina.”
- Jo toinen lause päättyy kehäpäätelmään, mutta tosiaan, pyydä jotakuta selittämään asian sinulle.
”Surujen 5% sakissa on siis suuria eroja. Jotkut heistä kokevat oikeasti olevansa suomalaisia, toiset taas pitävät itseään enemmän ruotsalaisina.”
- Kolmas lause ei perustu kumpaankaan yllä olevaan, eikä mihinkään muuhunkaan.
Tällaiseen ihmisen ei pitäisi kyetä. Mikä tekstin kirjoitti?Esität siis OMIA oletuksiasi totuuksina ja kutsut vastustajan oletuksia kehäpäätelmäksi!? Katso ITSE sanakirjasta kehäpäätelmä-termin merkitys.
Pohjanmaan rusut ovat monesti valittaneet PK-seudun rusueliitin vallasta eri rusuorganisaatioissa. huomautan kirjoitti:
Esität siis OMIA oletuksiasi totuuksina ja kutsut vastustajan oletuksia kehäpäätelmäksi!? Katso ITSE sanakirjasta kehäpäätelmä-termin merkitys.
Pohjanmaan rusut ovat monesti valittaneet PK-seudun rusueliitin vallasta eri rusuorganisaatioissa.Joku fakta olisi kiva ylläri.
Onko pohjanmaalaisten ruotsinsuomalaisten olot jotenkin lähellä sydäntäsi? Oletko kenties itse yksi heistä? Tule rohkeasti ulos kaapista ja kerro miten tunnet itsesi kiusatuksi. Katso samalla se kehäpäätelmä. Myös se taitaa olla vaikea vain sinulle.- huomautan
Peppu-Reino kirjoitti:
Joku fakta olisi kiva ylläri.
Onko pohjanmaalaisten ruotsinsuomalaisten olot jotenkin lähellä sydäntäsi? Oletko kenties itse yksi heistä? Tule rohkeasti ulos kaapista ja kerro miten tunnet itsesi kiusatuksi. Katso samalla se kehäpäätelmä. Myös se taitaa olla vaikea vain sinulle.Minä olen vanha kieliaktiivi ja siten TIEDÄN tuon asian. Pohjanmaan ja Uudenmaan ja vielä erikseen PK-seudun rusuilla on kauan ollut erimielisyyksiä ja valtataisteluita.
Etuilevien rusujen olot eivät ole erityisesti lähellä sydäntäni, vaan enemmän sorrettujen susujen olot. Mutta kieliaktiivina pitää tuntea "vihollisen" asiat.
Ps. Pohjanmaalla ei asu kuin korkeintaan muutama sata suomenruotsalaista. Loput ovat ruotsinkielisiä suomalaisia. huomautan kirjoitti:
Minä olen vanha kieliaktiivi ja siten TIEDÄN tuon asian. Pohjanmaan ja Uudenmaan ja vielä erikseen PK-seudun rusuilla on kauan ollut erimielisyyksiä ja valtataisteluita.
Etuilevien rusujen olot eivät ole erityisesti lähellä sydäntäni, vaan enemmän sorrettujen susujen olot. Mutta kieliaktiivina pitää tuntea "vihollisen" asiat.
Ps. Pohjanmaalla ei asu kuin korkeintaan muutama sata suomenruotsalaista. Loput ovat ruotsinkielisiä suomalaisia."Minä olen vanha kieliaktiivi ja siten TIEDÄN tuon asian"
Tack, men just så brukar det vara. Fakta 0. Källor 0. Till råga på eländet framgår det utan undantag, att skribenterna har det väldigt stökigt ovanför adamsäpplet.- nedrevåningen
Peppu-Reino kirjoitti:
"Minä olen vanha kieliaktiivi ja siten TIEDÄN tuon asian"
Tack, men just så brukar det vara. Fakta 0. Källor 0. Till råga på eländet framgår det utan undantag, att skribenterna har det väldigt stökigt ovanför adamsäpplet.Många verkar nog ha det stökigt i byxorna också.
- Itse666
Mikäli olen oikein ymmärtänyt, ruotsalaiset nauravat huutonaurua kun kuulevat suomenruotsalaisten mongerrusta. Tuskin siitä edes mitään ymmärtävät. Asiakaspalvelijat saattavat Ruotsissa pystyä nauruaan pidättelemään, mutta silti kannattanee pitäytyä englannin puhumisessa.
- egona35
Som vanligt har du fått det helt om bakfoten.
- Tosi_Juttu
Eräs ruosu kertoi, kuinka joutui toimimaan TULKKINA rusun ja riikin välisessä keskustelussa! ;-)
- sagorochlegender
Tosi_Juttu kirjoitti:
Eräs ruosu kertoi, kuinka joutui toimimaan TULKKINA rusun ja riikin välisessä keskustelussa! ;-)
Jag trodde också på julgubben när jag var barn.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762191Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2601808Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi57802- 70798
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48777- 68759
- 54744
- 65737
- 71725
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss176710