Kuuluuko Ikea poikaystävän velvollisuuksiin?

MirkaA_1993

Seukkaan nyt ekaa kertaa, tai no ainakin jollain tasolla seurustelen, ja mietin, että kuuluuko Ikeassa käyminen poikaystävän velvollisuuksiin (jos näin voi sanoa)? Vaateostoksille olen jo saanut hänet muutaman kerran mukaan mutta hän vihastuu joka kerta kun ehdotan Ikeassa käymistä.

Pelkään, että hän pakkaa pian tavaransa jos painostan häntä asiassa liikaa, siksi en ole vähän aikaan ruinannut. Pelkään myös, että en rumana ätninä löydä toista kertaa miestä joka huolii minut, mietin kuitenkin että käykö naiset seurustelusuhteessa Ikeassa miehensä kanssa?

36

541

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihan perinteisesti poikaystävän velvollisuuksiin on kuulunut koota ne ziljoonan osan palapelit, jota ikeasta roudataan kotiin.

      • Niitä on ihan mukava kasata... ;P


      • MGTOW kirjoitti:

        Niitä on ihan mukava kasata... ;P

        Joo. Kunhan on kasauskaljaa. Ja ne ohjeet kannattaa muuten oikeasti lukea.


      • scrg kirjoitti:

        Joo. Kunhan on kasauskaljaa. Ja ne ohjeet kannattaa muuten oikeasti lukea.

        Jeps, mitä mies ilman olutta voisi tehdä...no ei sitä nyt aina tarvita, mutta kyllä se siihen oman fiiliksen tietenkin tuo... ;P

        Minä katson aina ohjeet läpi, jos on tuntuu vähänkin siltä, että pääsee helpommalta ja/tai ei ole joku juttu, jonka tekee varmasti kerralla oikein ilman ohjeita......kyllähän niille elvistelijöille saa aina välillä naureskella ja hymähdellä, kenen mielestä ohjeilla ei tee ikinä mitään....sitten välillä kaivetaan nolona roskien seasta ohjeita, kun on hakattu tarpeeksi kauan päätä seinään tai syytetään tuotetta jos on rikottu tai kämmätty jotain pahasti.....mutta itsessä on harvemmin suurin vika... ;D


      • MGTOW kirjoitti:

        Jeps, mitä mies ilman olutta voisi tehdä...no ei sitä nyt aina tarvita, mutta kyllä se siihen oman fiiliksen tietenkin tuo... ;P

        Minä katson aina ohjeet läpi, jos on tuntuu vähänkin siltä, että pääsee helpommalta ja/tai ei ole joku juttu, jonka tekee varmasti kerralla oikein ilman ohjeita......kyllähän niille elvistelijöille saa aina välillä naureskella ja hymähdellä, kenen mielestä ohjeilla ei tee ikinä mitään....sitten välillä kaivetaan nolona roskien seasta ohjeita, kun on hakattu tarpeeksi kauan päätä seinään tai syytetään tuotetta jos on rikottu tai kämmätty jotain pahasti.....mutta itsessä on harvemmin suurin vika... ;D

        Ihan sen takia ne ohjeet, ettö IKEAn osissa on sellaisia, että sama palikka on tehty sopimaan eri paikkoihin ja oikeaa kiinnityskohtaa ei voi mitenkään helposti hahmottaa ilman ohjetta.

        Paljon asioita voi tehdä ilman olutta, mutta jos pitää olla polvistuneena matolla ruuvimeisselin ja kuusiokoloavaimen kanssa, niin olut vaan kuuluu siihen.


      • scrg kirjoitti:

        Ihan sen takia ne ohjeet, ettö IKEAn osissa on sellaisia, että sama palikka on tehty sopimaan eri paikkoihin ja oikeaa kiinnityskohtaa ei voi mitenkään helposti hahmottaa ilman ohjetta.

        Paljon asioita voi tehdä ilman olutta, mutta jos pitää olla polvistuneena matolla ruuvimeisselin ja kuusiokoloavaimen kanssa, niin olut vaan kuuluu siihen.

        Jeps, mutta minä puhuin myös kaikista muistakin hommista, kuin vain Ikean kasaamis hommista....


      • Ai että, olen kooonnut omani, ja muidenkin! Eksälle sisustin, shoppasin, kokosin, ja kun äijä tuli duunista, oli vielä pihvit, kylmät oluet ja sauna... Taisin hemmotella ihan liikaa. Kaikenlaisia piirakoitakin tohkeissani värkkäsin. :D


      • syyonselvä
        SikaHelmi kirjoitti:

        Ai että, olen kooonnut omani, ja muidenkin! Eksälle sisustin, shoppasin, kokosin, ja kun äijä tuli duunista, oli vielä pihvit, kylmät oluet ja sauna... Taisin hemmotella ihan liikaa. Kaikenlaisia piirakoitakin tohkeissani värkkäsin. :D

        Ongelma olikin luultavasti se että värkkäsit tuollaisia turhia piirakoita etkä tarjonnut sitä tärkeintä piirakkaa.


      • syyonselvä kirjoitti:

        Ongelma olikin luultavasti se että värkkäsit tuollaisia turhia piirakoita etkä tarjonnut sitä tärkeintä piirakkaa.

        Oli kyllä, vrk/kerta & 1-2 santsausta päälle. Kyllä mies herkuissa pidetään :)


    • kurppataasraivoaa
      • Uskoisin, että tämä on jonkun miehen provo, mutta samasta aiheesta kumpuaa.. ;P


    • Pesänrakennustako

      Kyllä vaatekaupoissa ja ikeassa koko päivän ravaaminen on aika paha rasti...

    • Ikis__M
    • Mies ei ole tajunnut, että etenkin syksyllä Ikea pullistelee nuoria opiskelijanaisia, jotka sisustavat ekaa kämppäänsä :-)

    • Ei ole ihme, että suuttuu. Ei todellakaan ole mikään velvollisuus siis kenenkään miehen Käydä Ikeassa. Ensinnäkin se on tylsää ja toisekseen shoppailua harrastaa miehetkin vaan siksi, että siitä pitäisi nauttia ja sen pitäisi tuntua hyvältä että unohda ne Ikeat tai voit unohtaa koko poikaystävän. Oot katellu liikaa kuvastoja ja kuvittelet että kaikki miehet käy siellä. Olet niin väärässä. Kukaan edes jonkunlaista itsekunnioitusta omaava mies ei sitä halua, piste.

      • Voi Ratikka taas....taas Jantteri määrittämässä asioita joihin rahkeet eivät riitä.... ;P

        Samaa sarjaan menee kuin naisten vastaavat määritelmät, eli roskakoriin.... ;D


      • MGTOW kirjoitti:

        Voi Ratikka taas....taas Jantteri määrittämässä asioita joihin rahkeet eivät riitä.... ;P

        Samaa sarjaan menee kuin naisten vastaavat määritelmät, eli roskakoriin.... ;D

        Häh? Oletko töissä Ikeassa?


      • Ikis__M

        Mikä siinä ikeassa nyt niin mättää? Kyllä minua ainakin kiinnostaa jos olen huonekaluja laittamassa että miltä ne suunilleen näyttää ja vaikkei ikea ykköspaikka hankintaan olekaan niin voihan siellä pyörähtää. Oikeastaan kyllä vaan vahvistat käsitystä juntit ukkomiehet fiksut vs. sinkkumiehet kun olet kasvanut parisuhteen myöt tuollaiseksi mölliksi jolle kaikki tehdään valmiiksi.


      • Ikis__M kirjoitti:

        Mikä siinä ikeassa nyt niin mättää? Kyllä minua ainakin kiinnostaa jos olen huonekaluja laittamassa että miltä ne suunilleen näyttää ja vaikkei ikea ykköspaikka hankintaan olekaan niin voihan siellä pyörähtää. Oikeastaan kyllä vaan vahvistat käsitystä juntit ukkomiehet fiksut vs. sinkkumiehet kun olet kasvanut parisuhteen myöt tuollaiseksi mölliksi jolle kaikki tehdään valmiiksi.

        Öhöm...

        Koska aloitus oli käännös siitä anaaliseksialoituksesta, kopioin vastaukseksi ketjun ensimmäisen vastauksen, jossa anaaliseksin tilalla vain on Ikea.


      • Ikis__M
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Öhöm...

        Koska aloitus oli käännös siitä anaaliseksialoituksesta, kopioin vastaukseksi ketjun ensimmäisen vastauksen, jossa anaaliseksin tilalla vain on Ikea.

        Jaa, oli vähän liian nokkela niin ei tullut tuo mieleen :D


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Öhöm...

        Koska aloitus oli käännös siitä anaaliseksialoituksesta, kopioin vastaukseksi ketjun ensimmäisen vastauksen, jossa anaaliseksin tilalla vain on Ikea.

        =DDD...Voi persus...minäkin kompastuin ratikan nokkeluuteen ja TrolliProvoon... ;P

        DarN....pisteet sulle... ;D


      • Ikis__M kirjoitti:

        Jaa, oli vähän liian nokkela niin ei tullut tuo mieleen :D

        Joskus minäkin yllätän. :-)

        Eikä minulla mitään Ikeaa vastaan ole. Ikean kalliimmat tuotteet on ihan hyviä. Meilläkin on Ikean sänky ja patja.


      • helevetinesikartano

        Mä oon samaa mieltä sun kanssa. Ikea on helvetin esikartano. Ja tämä on naisen mielipide. Jos ukko haluis mut mukaansa sinne niin taatusti en lähtisi. Multa puuttuu shoppailugeeni kokonaan. Vaatteet ja kengätkin tilaan netistä ettei tarvitse lähteä kauppoihin hikoilemaan.
        Ap: poikaystävälläsi ei ole mitään velvollisuutta lähteä Ikeaan. Lähtee jos haluaa. Ruikuttamalla ei parisuhteessa pärjää. Loppuu ennenkuin on alkanutkaan.


      • helevetinesikartano kirjoitti:

        Mä oon samaa mieltä sun kanssa. Ikea on helvetin esikartano. Ja tämä on naisen mielipide. Jos ukko haluis mut mukaansa sinne niin taatusti en lähtisi. Multa puuttuu shoppailugeeni kokonaan. Vaatteet ja kengätkin tilaan netistä ettei tarvitse lähteä kauppoihin hikoilemaan.
        Ap: poikaystävälläsi ei ole mitään velvollisuutta lähteä Ikeaan. Lähtee jos haluaa. Ruikuttamalla ei parisuhteessa pärjää. Loppuu ennenkuin on alkanutkaan.

        No ei kai sinne turhaan täydykään mennä, vaan vain silloin kun oikeasti jotain tarvitsee....ihan hyvä paikka ja hinnat ovat selkeämmät, kuin ns. huonekalu liikkeissä, kun ovh hinnatkin ovat yleensä ihan mitä sattuu ja sama tavara on 10 vuotta putkeen samassa alennuksessa....

        Siellä saa kyllä kaiken maailman ideoitakin silloin harvoin, kun siellä tulee käännyttyä, kun kaiken maailman roinaa ja tavaraa on sen verran, ettei edes ole välttis tiennyt, että sellaisia on olemassakaan......

        Pikkuroinat on kyllä siinä paikassa kirous, jos niihin lankeaa, kun on vaan hakemassa juuri jotain tiettyä juttua olevinaan... ;P


    • Palstan naisilla ei näemmä ole tähän juuri sanottavaa. Taisivat tuntea piston sydämessään. :-/

      • helevetinesikartano

        Minä sanoin. Helvetin esikartano se on eikä kenenkään sinne pidä velvollisuudesta menemän.


    • hyiyökenhalua

      Ikea on helvetin esikartano, jonne menemme vain pakosta ja sittenkin niin, että ensin tutkimme koneelta millaisen tuotteen haluamme, vasta sen jälkeen ajamme paikan päälle ja suoritamme ostokset armeijamaisen tiukalla aikataululla. Sen jälkeen onnittelemme toisiamme siitä, että selvisimme koettelemuksesta. Shoppailu yleensäkin on niin syvältä, että siitä selviää parhaiten seurassa.

    • Ikeassa käyntiä voi vaikka kokeilla unessa. Mä kokeilin kerran ja sen jälkeen ei oo kiinnostanu.

    • Palstan naisten hiljaisuus on edelleen korviahuumaava. Ilmeisesti pyllypillujutut kiinnostavat heitä enemmän!

    • parisuhteessa--m

      Jos mun tyttöystävä sanois tollasta, nii se akka lentäs aika nopeesti ulos.

    • Joo, olisihan se mukavaa käydä miehen kanssa Ikeassa.. MUTTA kokemus on opettanut, että mies ei (välttämättä) nauti Ikea-reissusta, tai muistakaan shoppailureissuista ja tilanteesta muodostuu jonkilainen kaikille osapuolille piinallinen amok-juoksu. Ihmettelen, että olet saanut, ja halunnut, miehen kanssasi vaatekauppaan.. Itse en edes huolisi tuskailevaa tuhisijaa sovituskopin liepeille norkoilemaan. Mutta miestä ei siis todellakaan kannata painostaa Ikea-reissulle, tai muutenkaan shoppailemaan. Ylipäätään ketään ei kannata painostaa parisuhteessa mihinkään, ei kumpikaan nauti, jos toinen on pakosta ja painostettuna mukana, oli asia mikä hyvänsä. Ehdotan, että pyydät miestä mukaan Ikeaan vain, jos teillä on jotain isompaa mitä ihan oikeasti pitää hankkia, mutta ilman painostusta siis. Muussa tapauksessa sinne kannattaa sitten mennä jonkun sellaisen ystävän kanssa, joka haluaa siellä myös käydä, jos kaipaat ostosseuraa.

      • Näinhän tämä menee molempiin suuntiin ja on ihan itsestään selvä asia....tai ainakin pitäisi olla... ;P


      • MGTOW kirjoitti:

        Näinhän tämä menee molempiin suuntiin ja on ihan itsestään selvä asia....tai ainakin pitäisi olla... ;P

        Kyllä.. mutta alan tässä pikku hiljaa oppimaan, että oikeastaan mitään ei kannata ennen asiasta keskustelemista pitää itsestäänselvyytenä.. Ihmisillä voi olla hyvinkin erilaiset käsitykset jutuista, mitä itse pitää juurikin itsestäänselvyyksinä. ;)


      • PikkuLikka kirjoitti:

        Kyllä.. mutta alan tässä pikku hiljaa oppimaan, että oikeastaan mitään ei kannata ennen asiasta keskustelemista pitää itsestäänselvyytenä.. Ihmisillä voi olla hyvinkin erilaiset käsitykset jutuista, mitä itse pitää juurikin itsestäänselvyyksinä. ;)

        Sama juttu....helpointa onkin olla niiden ihmisten lähellä, joilla on edes suunnilleen samat asiat itsestäänselviä....silloin asiat menevät luontaisesti omalla painollaan.. ;P

        Toki tämä on vain minun mielipide ja ehkä vain minulle sopiva mantra... ;D


      • MGTOW kirjoitti:

        Sama juttu....helpointa onkin olla niiden ihmisten lähellä, joilla on edes suunnilleen samat asiat itsestäänselviä....silloin asiat menevät luontaisesti omalla painollaan.. ;P

        Toki tämä on vain minun mielipide ja ehkä vain minulle sopiva mantra... ;D

        Juuri näin.. Onneksi seuraansa on mahdollista jossain määrin valita ja maailmasta löytyy myös ihmisiä, joille ei kaikkia omia ajatuksia tarvii vääntää rautalangasta.. jotkut ymmärtää sanomattakin. Sellaisista ihmisistä on syytä olla kiitollinen, jos niitä omassa elämässä on. :)


      • PikkuLikka kirjoitti:

        Juuri näin.. Onneksi seuraansa on mahdollista jossain määrin valita ja maailmasta löytyy myös ihmisiä, joille ei kaikkia omia ajatuksia tarvii vääntää rautalangasta.. jotkut ymmärtää sanomattakin. Sellaisista ihmisistä on syytä olla kiitollinen, jos niitä omassa elämässä on. :)

        Olen kokeillut tuota rautalankaa monesti ja siinä käy usein niin, että toinen ehkä näyttelee tajuavansa, mutta loppujen lopuksi ei oikeasti tajuakaan, eikä usein edes välitä, koska on itse erillainen....syitä näyttelemiseen on monia, mutta syyt siihen ovat pääsääntöisesti enemmän tai vähemmän arveluttavia... ;P


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      179
      4009
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2606
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2214
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2175
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      49
      1879
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1495
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      107
      1361
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1332
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1051
    Aihe