Mies Pääkaupunkiseutu tänään treffeille

rouskismaiskis

Chiao miehet!
Treffit tarjolla tänään kivan naisen kanssa, älä kävele onneksi ohi :)

Jotain reunaehtoja, että treffeillämme olisi mahdollisuus onnistua:
Minä olen iältäni noin 30 vuotta, sinä voit olla mitä vain väliltä 25-45 v.
Minä olen noin 170cm pitkä ja normaalivartaloinen, sinä olet noin 180 cm ja suurin piirtein normaalivartaloinen.
Olet työssä tai elätät itsesi, omaat aktiiviset ja liikunnalliset elämäntavat ja passisi on aina voimassa ja usein käytössä.
Olet normi luonteenlaadun omaava ja et pode kovin suuria angsteja tai muita psyykeprobleemia.
Eronnut käy oikein hyvin, mutta karanneena voit mennä takaisin.

Täällä on nainen, joka on kaikkea tuota ja paljon muuta. Olisi kiva tavata sinut vaikka tänään. Laita parit rivit itsestäsi ja s-posti-os, niin sovitaan tarkemmin.
Olethan myös valmis lähettämään kuvan itsestäsi, minäkin olen.

40

413

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harmi kun olen niin lyhyt alle 170 cm ja työtön joten ei naisia kiinnosta. Nainen haluaa aina sellaisen 180 cm miehen ja isotuloisen joka ajelee mersulla.

      • rouskismaiskis

        Halusit tämän kertoa? Mersua ei tarvita ja normitulot riittää.


      • No saan normaalisti kelasta rahaa joka kuukausi työttömyystuen ja asumistuen joten ne ovat normaalituloja. Passia en omista enkä ole edes matkusetellut missään.


    • Tämä.asia.ensin.selväksi

      Monenko miehen käyttämä olet?

      • vetinensunnuntai

        Monen.


    • Taas?

      • kjdhksdhgd

        Ihan sun kiusalla! ;D


    • 876

      ...kävele onneksi ohi.... no niin kävelen. Kuinka läski ja pieni pippeli sinulla olikaan?

    • Mikä tekee susta kivan?

    • rouskismaiskis

      Taasko päivystät täällä vara-yp? No jos huvisi on sabotoida toisten keskusteluja, niin ei kai sille sitten mitään voi, jokaisen täytyy päteä jossakin.
      Any normal on line?

    • passiharja

      Passi on mennyt vanhaksi joten se siitä :(

    • Stub

      Mitä jos rekisteröit nimimerkkisi niin lähetän viestin.

      • rouskismaiskis

        Pahoittelen, mutten viitsi nähdä tuota vaivaa. En ole kiinnostunut muuten keskustelemaan mitään roskaa tällaisilla saiteilla.


    • huhheijaa

      Voisitteko kuvitella vastaavanlaista ilmoitusta miehen tekemänä?
      Jos mies lähtisi noin vaativanoloisesti "sinä olet x, sinulla on x" kirjoittamaan asiasta niin nainen ajattelisi vain että "kuka tuo idiootti luulee olevansa, minulla on 1000 muutakin miestä jonossa"

    • joonvaateet

      eikö enää kello kahdeksan stokkan kellon alla ole treffejä? nettitreffipalastoilla on näitä setätätejä myös moderaattoreina.periaatteessa voisin minä antaa jonkun saturaisen ns.yhärikorvausta tai opiskelutukea mikäli tyttö olisi hyvä ns. siivoamaan...

    • rouskismaiskis

      Pillua annan jos tuutte treffaa!
      tästä syystä kannattais rekisteröidä--

      • rouskismaiskis

        Saatan antaakin, ei ole ollenkaan poissuljettu. Riippuu ihan siitä toisesta osapuolesta. Mutta vahvasti tuntuu siltä, että sinulle en anna, olen pahoillani puolestasi. Yksinäinen iltasi siis jatkuu.


    • saman30ikäinen

      Täällä!

      183 senttiä pitkä, paino kiepahtelee 80 kilon alla riippuen päivistä. Lenkkeily, ulkoilu, sali, uiminen, lukeminen noin suunnilleen harrastuksina. Seuraan ajankohtaisaiheita sekä jotain muuta roskaa telkusta. Passi voimassa, mutta lumesta en tykkää. Jos kohteesta löytyy ranta, aurinko, luontoa, silmäniloa ja hyviä ruokapisteitä niin olen valmis.

      Voitais tehdä ruokaa yhdes tai leipoa. Käydä kesällä terassilla tai kävelyllä luonnossa. Juoda viiniä ja katsella leffaa. Suudella, rakastella (sekä naida ja olla vähän tuhmia) ja rakastaa. Halaisin ja pussaisin, katselisin kun sä nukut ja silittäisin sun kylkeä. Oltaisiin onnellisia yhdessä.

      Ainiin, muistin juuri etten ole PK-seudulta :(

    • rouskismaiskis

      saman30ikäinen

      uuh, kuulostaa aika hurjalta grrr
      en tässä kehtaa edes kertoa kuinka hyvä olen käsittelemään taikinaa ja saamaan sen kovettumaan ;)

      • saman30ikäinen

        Tekstisi näyttää hieman erilaista aikasempiin verrattuna...

        Mut joo, mun taikinat kyllä kohoaa ja paisuu hyvin. Pitää vain kosteuttaa hyvin ennen uuniin laittoa ;)


    • ellunkukkonen

      Miks ei koskaan tuu miestä joka etsii pääkaupunkiseudun naista treffeille! On se niin väärin.

      • meeri.yh

        KAKS sulhoo jo rivissä, ellu, valkkaa ny vittu äkkiä tai mä alan etuilla!


    • nominäettin

      ilta on vielä nuori,jtn...ihan hetikohtako?

    • treffimies22

      No kuules ellu, lähe treffeille.

    • liis33

      ellukukko

      ei kukaan lähde :(

    • Sargasm

      Onko tää muka joku treffipalsta? Haaahaaaaa haaaaaa!!!

    • nominäettiin

      eräs senseittermänpäivää staili silaribimbo vaati ennen kun heruu,hetimiten ekatreffeillä vähintään espoossa sijaitsevaa kivistä okt-taloa ja pihaan farkkuvolvoa siis ennenkuin lohkeaa lovee..
      no mutta voi,täytyy siis tyytyä puutaloon ja v6 farkkumeseen nämäkin siis espoossa.

      aina ei voi voittaa,täytynee viettää vielä hetki yksin metsästellen kesäkisua tai pitkäaikaista puumaa..
      taidankin tässä vetäistä jotkut tavisreleet niskaan ja lähteä tartsanin luo "yökalaan" siellä tyhjän saa pyytämättäkin :)

    • Vedätystä

      Aloituksen "nainen" metsästää valokuvia jotta voi tehdä miesten feikkiprofiileja.

      • rouskismaiskis

        Joo, näin teen ja tämä on ehdottomasti paras tapa saada miesten kuvia. Kuka hullu niitä netistä etsisi?


    • tölikantappi

      Ei saa kiusata!

    • Ikis__M

      "passisi on aina voimassa ja usein käytössä." kertoo paljon, kyseessä lienee persaukinen reissunainen joka nyt tarvitsee rahoittajaa elämysreissuilleen kun omat rahat on loppu. Kaikki tiedämme millainen on menneisyys tuollaisella paljon reissanneella naisella, ei jatkoon.

    • Melkeinharmittaa

      " passisi on aina voimassa ja usein käytössä."

      Tähän kosahti. Ei ole varaa matkustella nykyisen työni turvin, rahat menevät muuhun elämiseen ja elämyksiin.

      • Melkeinharmittaa

        Niin ja kuvaan kosahtaisi koska olen vain tällainen ok näköinen normi vaalea perseposki.


    • aikuistenihqusti

      hieho on feikki. löydät minut osoitteesta: PL 347, 33101 T:re 10
      t.Elmeri-Eno

    • eionnaatäältä

      Näyttävästi vastaisin kriteereitäsi, mutta luultavasti et itse täyttäisi minun vaatimuksiani :)

      - Olen 30-vuotias
      - Olen yli 180cm
      - Kroppa on sporttisen ja normaalin kropan välimuoto. Riippuu hieman keneltä kysyy
      - Olen hyväpalkkaisessa työssä, kuntoilen paljon ja matkustelen ulkomaille vähintään kerran vuodessa (eli ehkä se ei ole "usein" kuitenkaan)
      - Ei ole henkisiä ongelmia

    • tarralenkkari666

      Todella outoa kirjoittaa mittoja treffihakemukseen...

      • ihannormia

        Mitä outoa siinä on? Yleensä naiset haluavat kumppanin joka on häntä pidempi


      • Bobeda
        ihannormia kirjoitti:

        Mitä outoa siinä on? Yleensä naiset haluavat kumppanin joka on häntä pidempi

        Mites 20 cm taskussa vain....?


      • tarralenkkari666
        ihannormia kirjoitti:

        Mitä outoa siinä on? Yleensä naiset haluavat kumppanin joka on häntä pidempi

        Juuri se että asettaa pituuden ja painon kriteereiksi kumppanille. Ketä jaksaa kiinnostaa?


    • aina.kannattaako.yrittää

      "Jotain reunaehtoja, että treffeillämme olisi mahdollisuus onnistua:"

      -Ikä: 40-kympin well-done puolella
      -Mitat: pituus 178, paino ~80
      -Työ: osa-aika ja freelancer mutta elätän itseni
      -Aktiivisuus: älyttömän tasapainoinen norjalaisrunkoinen mummonpyörä sekä jalat on, myös intohimoisesti kunnostettu ranskalainen auto, musisoin kitaralla harrastukseksi, passi joka pitäisi uusia on
      -Terveys: viime tarkastuksessa arvot olivat "kuin oppikirjasta", mielen puolella olen saanut psykiatrilta diagnoosin F60.6
      -Aviotila: laiton sinkku
      -Paikkatieto: ei-Helsinki, länsi-rannikko
      -Yhteystieto: [email protected]
      -Kuva: on

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      179
      4009
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2606
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2214
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2175
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      49
      1879
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1495
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      107
      1361
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1332
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1051
    Aihe