Kahlannut tässä hauskoja viestejä ja tuo tunnus pisti silmään.
Kuka on yuggis ?
23
310
Vastaukset
Joku luuseri jolle ei oikein kannata vastata mitään,,, siis voi ohittaa duden olankohautuksella ja hymähdyksellä,,, :)
Onko se liian omahyväistä vastata itseä käsittelevään ketjuun?
Ei ole omahyväistä ja toivoinkin, että vastaisit. Paljasta nyt edes se, missä kaupungissa asut? Saattaa olla sattumaa, mutta olet muutaman kerran sanonut sellaista, joka sai pohtimaan, että tunnenko sinut IRL.
- hauka.lumipyryssä
Kauhava vai oliko kauhajoki. Tästä puhuttiin palstalla.
Tuliko sinne ouluun yhtään lunta? - Kk__
hauka.lumipyryssä kirjoitti:
Kauhava vai oliko kauhajoki. Tästä puhuttiin palstalla.
Tuliko sinne ouluun yhtään lunta?Alaviiva-potilaat ovat yleensä feikkejä, ellei itse ole joutunut feikki-rekisteröintien uhriksi. Onko tämä alkuperäinen yuggis?
http://www.suomi24.fi/profiili/yuggis Kk__ kirjoitti:
Alaviiva-potilaat ovat yleensä feikkejä, ellei itse ole joutunut feikki-rekisteröintien uhriksi. Onko tämä alkuperäinen yuggis?
http://www.suomi24.fi/profiili/yuggisEn ole kyllä ikinä tuosta yuggigsesta koskaan kuullutkaan. Näkyykö jostain koska tunnus on rekisteröity?
- tietäjä__
Tissu/hauka.
- extissuxxx
en ole homo
- homo___
En ole tissu.
Tälle palstalle ei kirjoita kukaan muu kuin Tissu, KylmätKädet tai Santtu. Eli yuggis on joku noista kolmesta.
- TissuThePaskanaama
Yuggis on tissu.
- hauka.sadepisarassa
Oletko vaahtokassi?
- Syö.homo.paskaa
yuggis_ kirjoitti:
En ole tissu enkä hauka
Olet valehteleva tissu.
- rweertr
Ilmestyi samaan aikaan kuin hauka, tissu sekin?
Olin seurannut alkopalstaa jo jonkin aikaa (1-2kk) ennenkö päätin rekisteröidä tunnuksen. Eli kehtaisin väittää etten ole hauka tai tissu
- Kk__
yuggis_ kirjoitti:
Olin seurannut alkopalstaa jo jonkin aikaa (1-2kk) ennenkö päätin rekisteröidä tunnuksen. Eli kehtaisin väittää etten ole hauka tai tissu
Tunnen sinut IRL.
- hauka1995mm
yuggis_ kirjoitti:
Ennenkö? Minkä maan murretta tuo on?
hauka1995mm kirjoitti:
Ennenkö? Minkä maan murretta tuo on?
Portugalin pääkaupungin eteläpuolella olevan kylän länsipuolen slangia.
- Hauca
Minä olen aito hauca. Niin sekaisin, ettei minua kukaan feikkaa, siitä ei pääse puusta pitkään.
- Yuggis.Sivupersoona
Yuggis on mt-ongelmainen koprofiili joka runkkaa lasten nähe.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1493233- 1092644
- 512601
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402268Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4902159- 1111930
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2531913Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91754Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1121702Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151657