Yhdeksän syytä mennä naimisiin!

nettirabbi

Raamatusta nousevat hyvät syyt:

1. Parempi kuin palaminen.-----------1. Kor. 7:9
2. Avioliitto ei ole synti-----------1. Kor. 7:36
3. Halu mennä naimisiin-----------1. Kor. 7:39
4. Jumalan asettama suhde---------Matt. 19:4-6
5. Hyväksi ihmiselle--------------1. Moos. 18-24
6. Ihmiskunnnan säilymiseksi---------1. Moos. 9:7
7. Lasten hyväksi-----------------5. Moos. 6:1-9
8. Avioliitto pidettävä kunniassa-----Hebr. 13:4
9. Normaalit halut----------------1 Tim. 5:11,13-15

On ikävää vaikka haluaisi ja ei ole ketään kenenkä kanssa voisi mennä onnellisesti naimisiin! :(

7

438

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matias

en menisi naimisiin yhdenkään tuossa luettelossa esitetn "syyn" perusteella. Ainut mikä johtaa avioliittoon on rakkaus..."tuuli puhaltaa mistä tahtoo, sinä kuulet sen huminan, mutta et tiedä mistä se tulee ja minne menee.." Avioliitto on lahja, se on käsittämätön suuri lahja.

• Juhani-Aito

Asiaa kirjoitat, avoliittolaiset elävät haureudessa.

Veljeni, en tiedä ketään uskovaa joka olisi halunnut naimisiin, eikä olisi puolisoa löytänyt.
      Sinun vuoro tulee, mutta odottaminen ei ole mukavaa.
      Voimia ja siunausta!

• matias

näin, kun se kaikki tietävä oma minä on mielestään tehnyt oikean valinnan, niin sen pönkittämiseksi on syyllistettävä avoliitossa asuvat. Näinhän hyvät veljet ei saa olla.

• NAIMISIIN
        matias kirjoitti:

näin, kun se kaikki tietävä oma minä on mielestään tehnyt oikean valinnan, niin sen pönkittämiseksi on syyllistettävä avoliitossa asuvat. Näinhän hyvät veljet ei saa olla.

RAKKAUS EI ETSI OMAANSA.LIHALLINEN RAKKAUS ON HALUA SITOUTUA LIHAAN.HENGELLINEN RAKKAUS SITOUTUMISTA HENKEEN(JUMALAN).NAIMISIIN HALUAVA JOUTUU KÄRSIMÄÄN LIHASSA,HIMOA NÄTIMMIN SANOTTUNA HALUA TOISTA KOHTAAN,HUOLTA KUN TULEE LAPSIA,HUOLTA PUOLISON PUOLESTA,YM YM

PAAVALI ELI JUMALAN RAKKAUDESSA JA HALUSI ETTÄ MUUTKIN ELÄISI KUTEN HÄN.

KYLLÄHÄN USKOVAINEN VOI MENNÄ USKOVAISEN KANSSA NAIMISIIN JA OLLA SITEN MYÖS HENGESSÄ YHTÄ.MUTTA USKOMATTOMAN KANSSA EI KANNATA MENNÄ NAIMISIIN.SANON KOKEMUKSESTA.

TUTUSTUIN KIVAAN NAISIHMISEEN USKONI ALKUTAIPALEELLA.(SANOI RUKOILEVANSA JA USKOVANSA JUMALAAN)MUTTA...JEESUS EI MERKINNYT MITÄÄN.
        SE SELVISI AVIOLIITOSSA JA SIINÄ KARISI MYÖS LUULOT ETTÄ ITSE VOISI JOHDATTAA USKOON JONKUN JOKA EI SILLÄLAILLA USKO...

ERIHENKISTEN ON TODELLA VAIKEA ELÄÄ YHDESSÄ VAIKKA KUMPIKIN TEKISI KUINKA PALJON KOMPROMISSIA TAHANSA,JA YRITTÄISI AJATELLA TOISTENSA PARASTA.ITSE MELKEIN LUOVUIN USKOSTA.MUUTA VAIHTOEHTOA EI OLLUT KUIN EROTA.

ITSE OLISIN EHKÄ KESTÄNYT MUTTA KUN KATSOI MITEN TOINEN KÄRSI,EI MUUTA RATKAISUA LÖYTYNYT.
        PIENEKSI NEUVOKSI

TOISTA OHJAA TOINEN HENKI TOISTA TOINEN.KAIKISSA ASIOISSA.AIVAN KAIKISSA.

ERI ASIA JOS TULEE USKOON KUN ON JO NAIMISISSA JA TOINEN EI USKO.SIITÄ VOI VIELÄ JOTAIN TULLAKIN.

• Masa

Tarkoitti varmasti yleisesti niitä jotka eivät ole!

• tsunami

naimisii on hyvä mennä mut sit toisaalta ei siin on omat hyvät puolet ja omat huonot puolet...mä "yritän" mennä naimisii mut se on viel auki...

• minäkään menisi naimisiin mistään noista syistä. Vain rakkaus olisi se syy...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1700
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1326
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1275
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1018
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      916
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      913
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      872
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      840
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe