Kirjoittaja on laittanut aivan selvästi omiaan tuohon kohtaan (ja silloin herää epäilys, että laittoi moneen muuhunkin kohtaan) sillä niin monessa kohtaa Jeesus puhui synnittömiksi itseään tituleeraavia teeskentelijöiksi.
Jeesus ei ole voinut sanoa: "Älä enää syntiä tee".
15
205
Vastaukset
- mnjbhvgcfxz
Niinpä!
Ja Jumala ja Jeesus ei ole rikollisen kristinuskon käsikirjaa raamatuksi asettanut!
Nykyinen raamattun sisällöstä voi poistaa kaikki Jeesuksen evankeliumit kun esimerkiksi uskontunnustuksen kaltaiset ja pappislupauksen herra jumalalle antaneet papitkaan eivät saa väärennettyäkään Jeesuksen evankeliumia saarnata tai opettaa.
VT - on historiaa jonka muutamiin kohtiin Jeesus opeissaan viittaa.
JEESUKSEN EVANKELIUMEISTA väärentämättöminä ei ole paljoa jäljellä ja sitä vähääkään ei pappislupauksen antaneet saa opettaa ja saarnata. Noin 18 Jeesuksen evankeliumeista on vain neljä Paavali ja sen oppikunta ottanut raamattuun, osittain voimakkaasti väärennettynä.
UT - on paavalilais-luterilaisuuden eksytys tulkintoja Jeesuksen evankeliumeista ja mm Jumalan ja Jeesuksen Lain väärennyksellistä tekstiä sisältävä.
Siis todellisuudessa JEESUKSEN EVANKELIUMIT eivät edes kuulu rikollisen kristinuskon raamattuun. Niistä, arviolta 18:sta evankeliumeista neljä osittain rajusti väärentämällä luvatta anastettiin rikollisuuden käyttöön. Sen väärennös työn aloitti Paavali oppikuntineen. Ja ehkä törkein on suomenkielisenä 1992 vuoden saatanallisuuden käsikirja jossa Jumalan ja Jeesuksen Lakiakin väärensivät tosi pahan eksytyksen aikaan saamiseksi.
Joh. Ilm. 22:18, 19 "Minä todistan jokaiselle, joka tämän kirjan profetian sanat kuulee: Jos joku panee niihin jotakin lisää, niin Jumala on paneva hänen päällensä ne vitsaukset, jotka ovat kirjoitetut tähän kirjaan; ja jos joku ottaa pois jotakin tämän profetian kirjan sanoista, niin Jumala on ottava pois sen osan, mikä hänellä on elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kirjoitettu. "- jhtkjhgfd
saatanallisuuden käsikirjasta tietoa ....
http://www.ortodoksi.net/tietopankki/henkilot/pyhat/uuden_testamentin_pyhat/apostolit/apostoli_paavali.htm
#Nykyinen Raamatun tutkimus kiistelee useiden kirjeiden autenttisuudesta. Kirjeestä hebrealaisille kiistellään erityisesti ja siitä on kiistelty jo alkukirkon ajoista asti. Se ei ilmeisesti ole apostoli Paavalin kirjoittama. Kuinka tahansa, kirkon Raamatun kohtia sisältävä luettelo esittelee nämä kaikki Paavalin kirjeinä. Tähdellä merkittyjä kirjeitä pidetään todennäköisesti Paavalin seuraajien kirjoittamina.
Kirje roomalaisille
Ensimmäinen kirje korinttilaisille
Toinen kirje korinttilaisille
Kirje galatalaisille
Kirje efesolaisille *
Kirje filippiläisille
Kirje kolossalaisille *
Ensimmäinen kirje tessalonikalasille
Toinen kirje tessalonikalasille *
Ensimmäinen kirje Timoteukselle *
Toinen kirje Timoteukselle *
Kirje Titukselle *
Kirje Filemonille
Kirje hebrealaisille * #
paavali itse oli rikollinen saatanan palvelija joka ei eroa saatanasta saanut:
1.Korinttolaiskirje:
15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Pyhä_Stefanos
2 Korinttolaiskirje 12:
7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.
Paavali ei raamatun mukaan saanut eroa saatanasta ja se sama saatana on pääpiru edelleen kristittyjen yli 3500 lahkossa maailmalla kuten historia todistaa.
2. Kor. 10:5
"Me hajotamme maahan järjen päätelmät ja jokaisen varustuksen, joka nostetaan Jumalan tuntemista vastaan, ja vangitsemme jokaisen ajatuksen kuuliaiseksi Kristukselle.
Järki tulee alistaa sanan alle. Järjen päätelmät ovat maahan hajotettava. "
"ME" ovat aivopestyjä eksytettyjä rikollisia....
uskontunnustuksesta ja sen kaltaisuudesta...
koskien myös pappislupauksen antaneita pappeja...
http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
'Meillä ei ole järkeä'
Ymmärtämättömyydenne:
'Meillä ei ole ymmärrystä'
Ihmisyydestänne luopuminen:
'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
'Olemme syntisiä'
Jumalasta ja Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'
=================
Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
10:30 "Minä ja Isä olemme yhtä."
Ilman Pyhää Isää ja ilman Pyhää Poikaa ei ole Pyhää Henkeä!
Luopumalla Heistä "YHDESTÄ" loupuu "HEISTÄ"
Pilkkaamalla Heistä YHTÄ, pilkaa HEITÄ.
=================
ero JUMALASTA; herra saatanasta uusi jumala:
http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'
Kristitty ei ole Jumalaa ja Jeesusta palveleva kristillinen.
http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'
SE, ETTÄ KRISTITTY ON TUOLLAINEN EI TARKOITA, ETTÄ JUMALAA JA JEESUSTA PALVELEVAT OVAT TUOLLAISIA!!!
Kristityt = Paavalin perustamien seurakuntien uskontunnustuksensa kaltaisia uskovaisia apostoleineen ja herra jumalineen joilla ei ole Jeesuksen perustamia seurakuntia eikä Jeesuksen opetuslapsia opettajina.
Kristilliset = Jeesuksen perustamien seurakuntien Jumalan ja Jeesuksen Lain ja oppein ymmärtäväisiä järkeviä seurakuntalaisia Jeesuksen opetuslapsineen.
Ilm. 2:1-29
Näistä, Jeesuksen perustamista seurakunnista ei ole yhtään kristittyjen seurakuntia vaan ne ovat kristillisten IHMISTEN seurakuntia:
Pergamos
Tyatira
Sardes
Smyrna
Filadelfia
Efeso
Laodikea - samaa.paskaa
IDIOOTTI.
- ÄläEnäänTee
Kun aviorikoksesta kinniotettu nainen tuotiin Jeesuksen eteen, sanoi hän naisen syyttäjille: "Joka teistä on synnitön heittäköön häntä ensimmäisenä kivellä." Pikku hiljaa kaikki syyttäjät poistuivat ja nainen jäi yksin Jeesuksen eteen. Jeesus sanoi naiselle: "En minäkään sinua tuomitse, mene äläkä enään syntiä tee."
Mooseksen lain mukaan nainen olisi pitänyt kivittää.Jeesus ei esittänyt ketään kivitettäväksi, vaikka mitä olisivat tehneet montakin kertaa. Eli ei ollut tuomiohenkinen syntisille.
Mutta onko Jeesus todella sanonut sitäkään, että hänen seuraajansa voivat juoda kuolettavaa juomaa: siinä taisi sitten Markus panna vähän omiaan.Ja siinä menee vähän uusiksi fundiksien hokema ettei pienintäkään piirtoa laista mukamas muutettu.
- luterilainen
Heipparallaa!
Minusta tuntuu että Jeesus olisi hyvinkin voinut sanoa niin. On eri asia sanoa "Älä enää syntiä tee" kuin toteuttaa tämä käsky käytännössä. Laista tulee Paavalia lainatakseni synnin tunto. Mitä Jeesus on todella sanonut, sitä emme kuitenkaan tiedä.
Yllättävin on: "En minäkään sinua tuomitse". Tuomitsijat jättävät sen aina lukematta:) Jeesuksen sanojen tulkitaan käsittääkseni varsin yleisesti tarkoittavan: "älä enää elä synnissä", joka on aivan eri asia kuin syntiin lankeaminen, jota ei yksikään ihminen voi välttää.
- ewdvw
Mikäs ihmeen ateistinen (ts. typerä) tuo tuollainen ajatus taas on. Tottakai Jeesus on sekä voinut sanoa että myös sanonut noin. Hän on tarkoittanut sen sekä kyseiselle yksilölle että kaikille ihmisille yleisestikin. Kehotuksen tarkoituksena on muistuttaa, että Jumalan tahdon vastaisten tekojen tekemisestä ei hyvää seuraa, ja että se, että Jumala on antanut ihmisen synnit anteeksi EI MERKITSE sitä, että niitä olisi sen jälkeen LUPA TEHDÄ.
Täytyy oikein ihmetellä, minkälaisen koulutuksen te "vapaat" "ajattelijat" siellä indoktrinointileireillänne saatte, että osaattekin lukea ja ajatella kaiken Raamatussa kirjoitetun noin käsittämättömän omituisesti. - vai.niin
Et näköjään ymmärrä, mitä Jeesus tarkoittaa sanoessaan;"Mene äläkä enää syntiä tee".tuo lause on toiveen muodossa, ei siis tarkoita synnittömäksi julistamista.
Raamattu on jo kirjoitettu ja säilynyt mahdollisemman alkuperäisenä, sitä on yritetty kumota nämä reilut 2000vuotta, siinä kuitenkaan onnistumatta, joten voit unohtaa sen uudelleen kirjoittamisen.
Et pysty edes hahmottamaan lauseita, puhumattakaan, että ymmärrät mitä ne pitää sisällään, joten teet vain itsesi naurettavaksi.
Tässä synnistä Raamatussa; http://www.evl.fi/raamattu/1933,38/hae/Sin.htmlKuka ei ymmärrä ja miksi? Syyttelet vaan summittaisesti ja korotat itseäsi "ymmärtäjien" joukkoon. Oletko OO kun jälleen siltä tuntuu?
Tuota voi ajatella niinkin, että sanommehan mekin lapsillemme "älä enää koskaan tee tuota", mutta emme silti lakkaa rakastamasta lastamme, vaikka hän sen saman (tai jonkin muun) typeryyden taas tekisikin. Noita Jeesuksen sanoja tulee ehkä ajateltua liian kovina, vaikka ne onkin luultavasti annettu rakastavan isän tavoin.
- Risti-riita
Joh.8:11. Biblia (1776). Hän sanoi: Herra, ei kenkään. Niin Jesus sanoi: en minä sinua tuomitse: mene, ja älä silleen syntiä tee. Joh.8:16. Ja vaikka minä tuomitsenkin......
- luterilainen
Kyllä Jeesus myös tuomitsi kovinkin sanoin. Hänen tuomionsa kohteita olivat tekopyhät uskovat jotka kuvittelivat olevansa synnittömiä.
luterilainen kirjoitti:
Kyllä Jeesus myös tuomitsi kovinkin sanoin. Hänen tuomionsa kohteita olivat tekopyhät uskovat jotka kuvittelivat olevansa synnittömiä.
Nimenomaan Jeesus tuomitsi teeskentelijöitä - fariseuksia - mutta publikaaneja joita pidettiin syntisinä ja jotka sen itsekin myönsivät, heidät Jeesus monesti mainitsi esimerkinomaisesti ihmisinä joista piti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1207604- 545708
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa763222Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72763Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101658Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2081533Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2601155Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931149Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3321146Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321031