Aikaisemmin olen ostanut Edenredin lounaskortilla kaupasta ruokaa noiden rajojen puitteissa (6.20-10,70). Nyt on kuitenkin asiaan tullut muutos, eli ainakaan lidl ei tätä korttia enää salli maksutapana. Onko vastaavia kokemuksia muualla vai onko korttini poikkeus?
Edenred lounas kortilla maksaminen kaupassa
4
8901
Vastaukset
- Tiivispaketti
Max veloitussumma 2016 on 10,30€ (Verottaja).
2016 Kortilta menee vähintään 6,30, vaikka ostos olisi esim. 5€.
Ostospaikassa pitää olla sopimus Edenredin kanssa
http://www.edenred.fi/fi/palvelut/kayttokohdehaku
Lisäksi pitää ostaa esim. lounassalaatti ja maksupäätteessä pitää olla oikea toimialakoodi. Esim. einesrasiaa ja limpsa tölkkiä ei voi maksaa kortilla.- Toimivakortti
Tähän asti ei ole ollut mitään merkitystä ostoksen sisällön kanssa. On sitten kauppa kuin kauppa lego paketista valmisruokiin. Aina on siis toiminut kunhan summa täsmää.
- Lounaskortti
Ihmettelinkin kun tänään Edenred kortti ei toiminut Lidlissä, mutta vielä muutama viikko sitten toimi.
- Ärsyttävää
Ei toimi Lidlissä minullakaan. S- ja K-ryhmän kaupoissa se käy. Ei ole kukaan kiinnittänyt huomioo siihen, mitä olen ostanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682630
- 622582
- 681762
- 241597
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096