Aikaisemmin olen ostanut Edenredin lounaskortilla kaupasta ruokaa noiden rajojen puitteissa (6.20-10,70). Nyt on kuitenkin asiaan tullut muutos, eli ainakaan lidl ei tätä korttia enää salli maksutapana. Onko vastaavia kokemuksia muualla vai onko korttini poikkeus?
Vastaukset 4
- Tiivispaketti
Max veloitussumma 2016 on 10,30€ (Verottaja).
2016 Kortilta menee vähintään 6,30, vaikka ostos olisi esim. 5€.
Ostospaikassa pitää olla sopimus Edenredin kanssa
http://www.edenred.fi/fi/palvelut/kayttokohdehaku
Lisäksi pitää ostaa esim. lounassalaatti ja maksupäätteessä pitää olla oikea toimialakoodi. Esim. einesrasiaa ja limpsa tölkkiä ei voi maksaa kortilla.- Toimivakortti
Tähän asti ei ole ollut mitään merkitystä ostoksen sisällön kanssa. On sitten kauppa kuin kauppa lego paketista valmisruokiin. Aina on siis toiminut kunhan summa täsmää.
- Lounaskortti
Ihmettelinkin kun tänään Edenred kortti ei toiminut Lidlissä, mutta vielä muutama viikko sitten toimi.
- Ärsyttävää
Ei toimi Lidlissä minullakaan. S- ja K-ryhmän kaupoissa se käy. Ei ole kukaan kiinnittänyt huomioo siihen, mitä olen ostanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51863
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63633- 54619
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43552Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik29507Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk4492En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.27426- 33415
- 66409
- 32405