Puljujärvi miesten mm - kisoihin??

mmkisat

Mitä mieltä olette pitäisikö Pulju valita kevään miesten mm - joukkueeseen? Tämän yöllisessä u18 suomi - ruotsi finaalissa iski 3 maalia.

12

216

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eiei

ei ei ei

• ArtturiLehkonen

Pelaako Artturi Lehkonen Leijonissa keväällä 2016???:)

• 3Ketju

Pelaako Laine-Aho-Puljujärvi Leijonien 3 ketjussa???:)

• voittajatyyppi

Pärjäämisen puolesta voi osallistua jos ottavat ja itse haluaa.

• fbfbffb

Pitäisi!

• Valitsija

Pitää päästää eli valita. Neloseen Pulju-Aho-Laine.
        Muut pelaajat täyttyvät lähinnä NHL-miehistä, Barkov, Teräväinen, Jokinen, Koivu ja Granlund. Muutama paikka muille hyökkääjille. Kristian Kuusela aika vahvoilla.

• Puolisivistynyt

Ilman muuta kun sillä ei ole mitään merkitystä miesten mm kisoissa. B sarjan kisat ja suomi ei nytkultaa vuole. Nämä junnuturnaukset on turnauksia ja eletään kovassa harhamaailmassa.

• Höntsi

Nyt oli taas B-sarjatuntijan kommenttia täs.

• Teinit

Voitti teinien jääkiekko ottelussa mm kultaa. siitä on vielä matkaa aikuisten peleihin. Huvittaa seurata miten hehkutetaan lapsien kiekkokultaa. Kohta varmaan media hehkuttaa päiväkoti ikäisten urheilu saavutuksia.

• Dijonin.ihme

Surullisinta tässä on vain se, että Suomen jalkapallomaajoukkueen ihmetappioita ei hehkuteta lainkaan.

Tietysti pitäisi Puljun olla kisoissa. Ei vaan meinaa mahtua. Mitä jos valitaan viis hyökkäysketjua ja otetaan vähän vähemmän noita pakkeja ja nelosmaalivahteja?

• 18-3

Puljulla on kiire kyntää tyttöystäväänsä!

• Nallura

Ne teinien kisat sattuvat olemaan tasollisesti aivan huipputurnauksia, monet miesten mm:t ihan sekundaturnauksia niihin nähden. Pulju vaan kisoihin. Ramstedt olisi ansainnut näytön paikkaa: Jotkut Salliset pääsevät sinne ihan semi-kauden jälkeen, Ramu olis huippuvireessä antamaan passeja Laineelle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      3255
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      118
      1302
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1235
    4. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      1011
    5. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      71
      1008
    6. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      183
      972
    7. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      947
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      911
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      66
      890
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      77
      827
    Aihe