Olen yläasteella oleva poika ja kavereiden mielestä olen erittäin outo, koska en kiroile, kuuntele musiikkia ja saan hyviä koenumeroita (9-10). Monta kertaa olen saannut kuulla: Miks sää et ikinä kiroile, Mää en oo kuullu Ronin (minä, nimi muutettu) kiroilevan, saitko kokeesta kympin?, Miten säät et kuuntele yhtään musiikkia, etkö edes radiosta?
Onko muilla samaa ongelmaa ja olenko ihan outo??
Olenko muka niin erinlainen nuori??
5
74
Vastaukset
- poikayykaakoo
Ite en myöskään kiroile, koska perheessä ei ole tapana, mutta musiikkia kuuntelen melko usein. Koearvosanat vähän vaihtelee aineen mukaan, mutta kyllä lukioon on päästy. En sanoisi, että olet outo mitenkään.
- EtOoOuto
Et ole outo. Kaverisi varmaan sekoittuvat massaan, mutta sinä et
- Ron11
Ja se ihmetyttää kaikista eniten että olen ainoa perheestäni kuka kiroilee äiti, isä kiroilee, pikkusisaret kiroilee.
Onko tuo outoa Kyllä sinä ihan hyvältä kuulostat.
Ei se massa tosiaankaan ole aina se, jonka mukana kannattaisi mennä.- deygrt
Ihan outo? Verrattuna kehen?
Jokaisella meillä on omat eroavuutemme. Ne on ihan yksilöllisiä piirteitä, miksi pitäisi pitää itseään outona vaan siksi että mitä tekee.
. Itsekään en juuri kuuntele musiikkia. Lähes kaikki muut kuuntelevat. En vaan ole oppinut kuuntelemaan.
Hyvät koenumerot vie elämässä pitkälle, tai siis se että jaksaa opetella asioita. Kyllä se sitten aikanaan näkyy palkassa ja asemissa kuka on opiskellut. Jossain koulun porukassa sitä voidaan pitää outona, mutta lukiossa jo yleensä ihaillaan.
Kiroilu, Ongelmallisempaa on jop ei osaa olla kiroilematta tietyissä paikoissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan313099- 1582118
- 1371693
Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71248Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.351030Venäjältä tullut jo 2 noottia. Kolmatta ei tule, silloin jo hyökätään
Suomi on saanut itänaapurilta muutaman päivän sisään jo kaksi tiukkasanaista noottia. Venäjä ilmoittaa paheksuvansa sit258947Hämeenlinna määrättiin maksamaan sakot - maahanmuuttaja lapsi oli kuullut koulussa maininnan Jeesus
Hämeenlinna joutuu maksamaan 1 500 euroa korvauksia koska lapsi oli kuullut koulussa laulun jossa oli mainittu Jeesus. Y192852Ranta-Kosulassa riitaisaa!!
Siellä Kosulassa on ny isot jytinät käynnissä. Kaksi peräkamaripoikaa kaivaavat haudatun sotakirveen esille. Kumpiko on54835- 77831
- 96788