Olenko muka niin erinlainen nuori??

Ron11

Olen yläasteella oleva poika ja kavereiden mielestä olen erittäin outo, koska en kiroile, kuuntele musiikkia ja saan hyviä koenumeroita (9-10). Monta kertaa olen saannut kuulla: Miks sää et ikinä kiroile, Mää en oo kuullu Ronin (minä, nimi muutettu) kiroilevan, saitko kokeesta kympin?, Miten säät et kuuntele yhtään musiikkia, etkö edes radiosta?

Onko muilla samaa ongelmaa ja olenko ihan outo??

5

86

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poikayykaakoo

Ite en myöskään kiroile, koska perheessä ei ole tapana, mutta musiikkia kuuntelen melko usein. Koearvosanat vähän vaihtelee aineen mukaan, mutta kyllä lukioon on päästy. En sanoisi, että olet outo mitenkään.

• EtOoOuto

Et ole outo. Kaverisi varmaan sekoittuvat massaan, mutta sinä et

• Ron11

Ja se ihmetyttää kaikista eniten että olen ainoa perheestäni kuka kiroilee äiti, isä kiroilee, pikkusisaret kiroilee.

Onko tuo outoa

• Kyllä sinä ihan hyvältä kuulostat.

Ei se massa tosiaankaan ole aina se, jonka mukana kannattaisi mennä.

• deygrt

Ihan outo? Verrattuna kehen?
      Jokaisella meillä on omat eroavuutemme. Ne on ihan yksilöllisiä piirteitä, miksi pitäisi pitää itseään outona vaan siksi että mitä tekee.

. Itsekään en juuri kuuntele musiikkia. Lähes kaikki muut kuuntelevat. En vaan ole oppinut kuuntelemaan.
      Hyvät koenumerot vie elämässä pitkälle, tai siis se että jaksaa opetella asioita. Kyllä se sitten aikanaan näkyy palkassa ja asemissa kuka on opiskellut. Jossain koulun porukassa sitä voidaan pitää outona, mutta lukiossa jo yleensä ihaillaan.
      Kiroilu, Ongelmallisempaa on jop ei osaa olla kiroilematta tietyissä paikoissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe