Kuulin juuri, että Tapanilan erän karate koulutukset sponssaa Kesport Intersport Suomenoja. Mika Juvonen.
Intersport menee boikottiin
16
404
Vastaukset
- Heikkoelantoinen
Minä boikotoin elantoa, kun se on niin heikko.
- jakematti
Kiitti tiedosta. Osallistun.
- kikkelileikit
Myös minä boikotoin Interssporttii. Vien sieltä koko liikunnallisen perheenkin pois. Musujen rakastajia kyllä tulee muutenkin riittämään.
- jusapertti
Minäkin vastaan omaan postaukseeni.
Ai elanto vai ? - masajusahannu
Liityn mukaan boikottiin
- elsusu
Mukana Boikotissa
- liikunnanmaikka
Minä myös.
- Sporttimies2
Mä oon mukana
- Murheilija
Mukana ollaan
- rahapelit-vapaaksi
veikkaus kanssa! Paskat suomalaisista työttömistä välittää, muutenkin "voittojenjako" epäilyttää...
- Lerpin
Tuun mukaan
- Buahhhh123
Miten persaukiset voivat mennä boikottiin, ei Intersport jakele mitään ilmaisia ämpäreitä. Voi teitä ressukoita.
- mikä.mikä.maa
Outo ketju. Yksi ihminen varmaan kirjoittanut monta kertaa, että boikotoi tjsp.
- suvakitperseestä
Luonnollista panna boikottiin. Suvakit keppihevosineen vastaavasti laukkaa paikalle, buahhahahhahaaa....
- röyhkeätns.pakolaiset
Täällä menee myös Intersport boikottiin! Käsittämätöntä tämä "turvapaikanhakijoiden" karatekoulutus, kun ne ovat arvaamattomia/agressiivisia/vääräuskoisia vihaavia niin niille karatekoulutusta!
Kesällä saadaan raiskauksen jälkiruokana kurkipotku silmään tms. - rafuksi
Stuppelon sanoin: vi##u mitä pas###
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 123179
- 181811
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit191672En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m321565- 731553
- 231511
- 281360
Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91344Hyvää Huomenta Rakas Neiti
Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies111284Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui341262