Leikkifantasia on siitä hyvä, ettei sillä ole todellisia rajoja. Siinä voi kuvitella vaikka mitä, mutta jos sellainen alkaisi toteutua realistisesti, moni perääntyisi.
Minulla olisi kutsu mukavaan paikkaan maalla. Pian kuitenkin paljastuisi, että minut onkin houkuteltu sinne vain heidän irstaiden halujensa tyydyttämiseksi. Muutama raavas mies ottaisi minut kiinni ja pakolla ottaisivat vähät kesävaatteeni yltäni. Sitten he raahaisivat minut kaakinpuun luokse. Siihen joutuisin laittamaan pääni ja käteni. Yläpalkki lasketaan alas ja siinä olen. Olen kumartuneena eteen jalat suorina ja rintani alla on tuki eli en voi "tipahtaa" ja loukata niskaani. Sitten yksi miehistä tulee eteeni kyrpä kovana ja käskee ottaa suihin. Kun en ota, alkaa toinen piiskata takamustani. Koskee niin vietävästi. Aikansa piiskattuaan hän lopettaa ja toinen tarjoaa taas kyrpäänsä. Nyt se kelpaa, koska oikeastaan muutakaan vaihtoehtoa ei ole. Sitten toinen voitelee anustani ja alkaa työntyä perseeseeni. Aikansa he leikkivät kanssani, kunnes heiltä loppuu puhti.
Sitten niskapuuta lasketaan alaspäin ja olen nyt muutoin samassa asennossa mutta polvillani. Maatilan iso uroskoira saapuu paikalle ja sen kulli sojottaa kovana. Se hyppää selkääni ja sovittaa kullinsa sisääni ja alkaa nussia nylkyttää. Samalla vasikka tulee siihen ja alkaa imeä kulliani. Se imee ja imee ja kun liemeni ruiskahtaa, se innostuu siitä vain enemmän. Välillä koira lopettaa, mutta jonkin ajan kuluttua se taas innostuu ja astuu minut uudelleen.
Lopulta miehet tulevat paikalle ja ottavat vielä yhdet varvit. Suupieleni ovat puuduksissa, perseeni ja kullini kipeät. Oli melkoista touhua. Sitten he istuttavat minut tukevaan tuoliin ja sitovat minut siihen. Toteavat, että minua täytyy piristää ja kiinnittävät yhden tapsin kulliini ja toisen isovarpaaseeni. Seuraavaksi pyörittävät kampea laatikon kyljessä ja painavat nappia. Sähköiskun tuska iskee läpi ja huudan minkä jaksan. Toistavat pari kertaa ja sitten saan huokaista. Vapauttavat minut ja saatesanoikseni sanovat, että jos valitan jonnekin, tekevät saman uudestaan mutta tehokkaammin.
Ajatusleikkiä vaan
13
409
Vastaukset
- Anti.mennä
Juu. Ei fantsussa kannata säästellä. Kaasu taan täysille ja nupit kaakkoon.
- Pojanfantasia
Siis tämä on mun fantasiani. Tulen kouluun ja opettajani vie heti minut reksin juttusille, he näyttävät videon viime yöstä, eräs poika heitti kiven ikkunasta sisälle ja se poika olen minä. Reksi sanoo sulla on kaksi vaihto ehtoa, koulun jälkeen tulen automaattisesti tänne ja otat itsesi alasti, ja olet tunnin meidän käytössä me piiskataan ja runkataan sinua tarpeeksi. Ja minä järjestän että vakuutus maksaa sen ikkunan. Tai et tule tänne ja minä toimitan tän filmin poliisille kello 16.00 ja lastensuojelu viranomaset tulevat sun luokse ja sinä näet sun vanhempasi seuraavan kerran kun olet 18v poika. Helppo arvata minkä valitsen. SIIS TÄMÄ ON FANTASIA
- sietäisin-saada
Samansuuntaisia fantasioita olen minäkin viljellyt kuin aloittaja ja edellinen ihan koko ikäni. Aina niissä on myös tuo pakotetuksi tuleminen. Yllättäen ja väkisin, mutta kohtuudella ja siististi. Ne saavat kiihottumaan, vaikka vain ajatustasolla niistä fantasioi.
Tässä jokin aika sitten sovin erään miehen kanssa, että saunottaisiin hänen luonaan, juteltaisiin seksistä ja muista päivänpolttavista aiheista. No, niinhän siinä kävikin kuten aiottiinkin, ettei siinä mitään runkailua kummempaa tapahtunutkaan. Mutta fantasioissani kaikki käy toisin. Menen sovitusti miehen kotiin, ja yllätyn heti kun siellä on pari kaveria vieraisilla jo valmiiksi. Kun menen tervehtimään kiikustuolissa istuvaa melko rotevaa kaveria kädestä, niin hän nappaa heti minusta kunnon otteen ja kiepsauttaa minun polviensa päälle mahalleen tukevaan otteeseensa. Sanoo toisille, että nyt annetaan vieraalle sitä mitä se on aina halunnut. Käskee toisia riisumaan minulta väkisin alapään paljaaksi, ja pitelemään rimpuilevista jaloistani kiinni, ja alkaa läiskimään minun paljaita pakaroita oikein isän kädestä.
Eikä sitten lopeta läiskimistä sitten millään, vaikka kuinka valitan käsitellystä jo parkumalla. Pakarat kuumottaa ja muuttuu jo helakan punaisiksi, ja käsi vaan tanssii pakaroillani. Viimein mies lopettaa ja käskee toisia rasvaamaan hehkuvat pakarat, ja samalla tulee rasvattua myös peräreikäni liukkaaksi. Sitten porukka asettaa minut mahalleen tukevalle pirtinpöydälle poikittain, niin että molemmat reikäni on käytettävissä yhtäaikaa. Yksi istuu hajareisin selkääni, ja toiset alkavat nussimaan reikiäni kyrvillään. Tuollainen tervetulotoivotus on fantasioissa aika kiihottavaa, vaikkei varmaa oikeasti milloinkaan voi toteutuakkaan.- Millaistahan-olisi
Myös aika tavallisia fantasioitani.
Kävelen kuumana kesäpäivänä ja tuuli lennättää jonkin paperin aidan takaa. Otan sen ja vilkaisemalla katson, ettei se ole tyhjänpäiväinen mainos. Vien sen tontille ha huutelen, että tämmönen lensi tuulessa. Siellä on kolme uhkeaa naista vähissä vaatteissa. Tulevat hakemaan paperin ja yllättäen yksi naisista kiertää takaa kädet ympärilleni ja toinen edestä sujauttaa kätensä housuihini ja ottaa kiinni palleistani ja puristaa hieman ja toteaa, että jos vastustelen, niin sitten munissa rutisee. En vastustele ja he kiskovat vaatteeni pois ja painavat minut nurmikolle, yksi tuo narua, neljä puutappia ja puunuija. Puutapit isketään maahan ja raajani sidotaan niihin.
Sitten he alkava leikin. Yksi istahtaa kasvoilleni ja käskee nuolla. Toinen aloittaa ratsastuksen kyrvälläni. Kolmas muuten vaan silittelee. Kun yksi laukeaa, toinen astuu heti paikalle. Ja tuo jatkuu ja jatkuu. Lopuksi yksi naisista sitaisee strapin uumalleen, minut vapautetaan ja painetaan mahalleni puutarhapöydälle, takamukselleni roiskaistaan jotain märkää ja sitten strappi painuu sisääni. Kun yksi on saanut kyllikseen, vaihtuu strappi toiselle ja sitten kolmannelle.
Lopuksi he heittävät minulle vaatteeni ja kiittävät paperin tuonnista.
Minun fantasiat ei koske tuo miehen välinen seksi,minä fanatsioidaan että minulla on kaksi ankarat vanhemmat joka alistaa ja nöyrytää minua kaikenlaista piiskaa,kaikenlaisia piiskausvälineitä ja käsken minua olla alasti koko se piiskauspäivä ja tehdä kaikenlaista kotitöyt kotona ja kesällä ehkä leikkaa nurmikko alasti piiskausraidat näkyville kaikkia,naapurit ja liikenne tien pitkiin!Paljo tuo että joudun seisoa polvella ja kiittää rangaistuksestani ja suudella se käsi joka on piiskanut minua ja lupaa olla kiltti ja tottelevainen tulevaisuudessani!
- Piiskattupoika
Minä olen runkannut itseäni monta kertaa enkä ole jäänyt kiinni siintä. Minun kuvitelmani on että paikalle tulee joku ja se näkee mut itse teossa pilini kanssa, ja vie mut muiden eteen täysin alasti, ja kertoo mitä olen tehnyt. Pika oikeuden käynnin jälkeen mut piiskataan hyvin kovaan ja runkataan pili tyhjäksi sekä komennetaan pihaa haravoimaan. Jokainen joka pysähtyy katsomaan piiskattua itkevää poikaa saa myöskin antaa pojalle selkään, ja poika joutuu olemaan alasti seuraavaan aamuun asti. SIIS TÄMÄ ON MUN HAAVE JOKA EI OLE TOTEUTUN, siis FANTASIANI.
- Kylpytakkia-ostamassa
Minulla paljon vaatimattomampia fantasioita.
Olen huutanut huuto.netissä kylpytakkia ja voitin huudon. Käyn noutamassa. Verevä nainen avaa oven ja kutsuu sisään. Antaa kylpytakin ja kehottaa kokeilemaan, sillä sitenhän varmistetaan vaatteen sopivuus. Heitän takin tuolin karmille ja kietaisen kylpytakin päälleni. Nainen toteaa, että et sinä kai kylpytakkia noin käytä. Kestää hetken ja sitten tajuan. Riisun vaatteeni ja koetan uudestaan. Nainen katselee ja sanoo, että tules kun minä katson tarkemmin. Hän kokeilee, avaa vyötä, levittelee helmoja ja toteaa, että kyllähän tämä istuu hyvin. Hänen kätensä tarttuu kulliini, vetää pari kertaa edestakaisin ja sitten vetää minit kiinni itseensä ja ahmaisee kullini suuhunsa. Se on sitten menoa. - Piiskattupoikafantasia
Olen runkulla kotonani ja äitini tulee siskonsa kanssa paikalle, ja näkevät mut (13v pojan) itse teossa, Multa lentää satsi heidän jaloilleen. Äitini sekä hänen siskonsa saavat helvetellisen raivarin, he repivät multa vaatteet pois ja raahaavat pihalle kaikkien naapureiden nähtäväksi. Ja sitovat pojalta kädet yhteen ja laittavat puuhun roikkumaan, ja kumpainenkin hakevat vitsan, Ja alkavat pojan piiskauksen, ja kutsuvat myöskin naapurit piiskaamaan poikaa. Tämä on mun fantasiani, ja toivon että EI koskaan toteudu.
- Alastonpoika
Mun ajatus leikkini on melkein saman lainen. olen runkulla ja paikalle tulee joku, ja antaa mulle selkään ja häpäsee mua. pitää pojan alasti seuraavaan aamuun ja näyttää jokaselle joka tulee paikalle alastoman pojan.
- Ihan-kauheaa
Minulla on välillä päässäni sllainen kielletty leikki, jollaista en kyllä haluaisi. Mutta kyllähän moinen on leikkimaailmassa sallittua.
Olen sopinut jonkun parin kanssa sm-henkisestä tapaamisesta. Menen heidän luokseen, alkujuttelut, sitten huoneeseen, missä on gynen pöytä ja siihen sitovat minut selälleni jalat koholle jalkatukiin. Sitten heillä soi puhelin, jotain tärkeää, ja he toteavat, että kai pysyt siinä odottelemassa tunnin verran. Mihinkäs minä siitä pääsisin.
Kun he ovat lähteneet, sisään tulee joukko lapsia, ikä 10-15. He tietenkin innostuvat nähdessään minut ja alkavat tutkinnan. Sitten alkaa seksittely, missä he pitävät minua lelunaan. Pikkuinen pippeli työntyy peppuuni, toinen suuhuni. Välillä joku isommista tytöistä ratsastaa kullillani ja toinen kasvoillani. Sitä jatkuu, kunnes auto kuuluu pihatiellä. Lapset poistuvat ja muutaman minuutin kuluttua tulee pari jatkamaan alkuunsa keskeytynyttä leikkiä. - Piiskapoika
Minun fantasiani on: Olen työn antajan luona pyytämässä palkka ennakkoa, En anna mutta sinä voisit tuurata poikaa, se kelvoton ei tullut vaikka lupasi tulla tänne piiskaa saamaan. Ja mun työanjani lupaa mulle hyvän korvauksen ja minä suostun olemaan piiskapoikana. Sen jälkeen vaatteet pois ja pöydälle vatsalleen, ja kun tullut ihmisiä paikalle kaikki saavat piiskata ja runkata poikaa, Olen tunnin pöydällä heidän käytettävänä, en pyydä lopettamaan vaan kestän kaiken. Ja lopuksi mut päästetään irti ja pestään. Sekä työnantajani on hyvin tyytyväinen minuun. Sinä saat nyt 500mk. Ja huomennä minä näytän sinut toiselle ryhmälle. Ja jos hoidat sen yhtä hyvin niin minä siirrän sinut toisiin tehtäviiin. Piiska/runkku pojaksi. Siis tämä on mun fantasiani, mun työ antajani ei ikinä suostuis piiskaamaan alasiaan. (luulen minä)
- Isäntyttökusessa
Mun fantasiani: Olen isäni kanssa kävelemässä ja aina kun on tilaisuus kiusaan poikia (olen 14v tyttö), Ja mun isäni kieltää minua, mutta en usko isääni, ja kun tapaamme pojan johon olen ihastunut, Isäni hermostuu minuun ja saan selkään pojan silmien edessä. Siis isäni, pikkuveljeni sekä tämä mun ihastukseni näkevät mun pilluni kun isäni antaa mulle avokämmentä pyllylleni. Ehkä joskus myöskin toteutuu, on mun unelmani, haluan että mun isäni näyttää mun pilluni mun ihastukselini, ja opettasi meille seksin alkeet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod213711- 162665
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3792066Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391899- 271731
- 311647
- 321609
- 141277
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671202- 121131