Siis oon poika ja oon vitosel. Oon ihastunu yhtee meän luokan tyttöön. Mutta... Sitten yks tyttö joka on vaa kaveri niin sano et tykkää musta. Ja vielä toinen tyttö tuijottaa mua. Yhestä asiasta mikä liittyy tähän ei oo haittaa. Meän luokan ärsyttävin poika on kans ihastunu siihen ja kertonu sen. Se poika on iha sairaan väkivaltanen ku vertaa muuhun kouluun. Muut tuskin alkaa tappelee iha nyrkit pystyssä. Se poika on saanu selville että oon ihastunu siihen samaan tyttöön. En tiedä onko se kertonu sille. Mulla tuli nelosella sellanen aika iso huomio sen mun ihastuksen käyttäytymiseen. Se yhtäkkiä halus mennä yhtämatkaa mun kans ku se asuu aika lähellä mua. Onko se merkki ihsdtumisesta? Miten kerron niille muille että mulla on toinen kohde? Apua. Tää saatto näyttää sekavalta mutta se on totta... (-: Kiitos kaikille jotka osaavat auttaa.
aika monimutkanen ongelma...
3
102
Vastaukset
- kokenutl
muista laittaa reilusti sokeria vappusiman joukkoon kun laitat sen käymään ;)
- Since89
Vanha kikka käytössä edelleen ;)
Unohda suhteet ja pysyttele tyttöjen kanssa vaan kavereina voielä monta vuotta. Säästät itsesi monelta sydänsurulta.
Sinun iässä aloitettu "suhde" ei kestä. Parisuhteen tavoite pitäisi olla se, että loppujen lopuksi muutetaan yhteen ja jaetaan elämä toisen kanssa, eli perustetaan perhe. Jos tavoite ei ole tuo, niin se on vaan jotain "säätöö" tai suhteen leikkimistä tai kuvittelua.
Ihastuminen on normaalia ja ihan okei, mutta sen kanssa kannattaa olla realisti. Käytännön mahdollisuus siihen, että pysyisitte yhdessä edes yläluokille saakka, on käytännössä NOLLA. Se on vielä pienempi, jos ajatellaan, että olisitte yhdessä vielä esimerkiksi kotoa pois muuttaessanne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan313099- 1582118
- 1371693
Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71248Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.351030Venäjältä tullut jo 2 noottia. Kolmatta ei tule, silloin jo hyökätään
Suomi on saanut itänaapurilta muutaman päivän sisään jo kaksi tiukkasanaista noottia. Venäjä ilmoittaa paheksuvansa sit258947Hämeenlinna määrättiin maksamaan sakot - maahanmuuttaja lapsi oli kuullut koulussa maininnan Jeesus
Hämeenlinna joutuu maksamaan 1 500 euroa korvauksia koska lapsi oli kuullut koulussa laulun jossa oli mainittu Jeesus. Y192852Ranta-Kosulassa riitaisaa!!
Siellä Kosulassa on ny isot jytinät käynnissä. Kaksi peräkamaripoikaa kaivaavat haudatun sotakirveen esille. Kumpiko on54835- 77831
- 96788