tere vaan kaikille tasapuoliseseti.
Aloitin näin... Olen myöntänyt itselleni olevani alkoholisti äiti!! Joka ilta rukoilen ja päivisin myös. Tiedän että rukouksiini on vastattu. Mutta kuningas alkoholi-siitä tahdon kokonaan EROON! Juon suruun ja yksinäisyyteen päivittäin. Kuitenkin jaksan vielä hoitaa lapset ym. minulla kun ei ole ketään olen aivan yksin! Eli tarkoitan.että 6v.olen yksin kasvattanut lapsia. Lasteni isä ei ota heitä kun vaan silloin kun on se ns. pakollinen viikonloppu. Silloinkaan hän ei vie lapsiansa minnekkään.
No tämä poikkesi aiheesta.
Olen lukenut ikäni raamattua,käynyt lapsena pyhäkoulut,lasteni kanssa kokouksissa,lapseni ovat kristillisessä koulussa. Jostain kumman syystä minä en saa apua mistään!!! Kaikki ystävät ym. ovat kääntyneet minua vastaan,syyttä. Oon monasti miettinyt johtuuko siitä,että olen avoimesti kertonut uskon asioista ja lapseni ovat kristillisessä koulussa.
No nyt asiaan.
Aasian katastrofi on järkyttänyt minut suuresti! Siellä on edelleen kadoksissa tietämiäni ja tuntemiani ihmisiä. Onnettomuuden jälkeen olen joka ikinen yö nähnyt unta katastrofista mm. lähdin itse auttamaan yksityiskoneella paikan päälle ahvenanmaalta.
Nimiä joita KRP:n listassa on edelleen,unessani parista perheestä on poistettu muutama nimi.
En tiiä tarkoittaako ne unet,että muutama löytyy perheestä ja loput ei. Kauheeta kirjoittaa tällaisista. Tavallaan oma tapani purkaa surua ja tuskaa joka sisälläni on! Ei tätä tuskaa ymmärrä kukaan muu kuin minä.
Olen lukenut raamatun lopun ajoista. Tänään luin joh. ilmestyskirjan,etenkin luvut 15-18,siinä on hyvin ennustettu ja tosiaan asiaa. Samoin Matteuksen evankeliumi 24 luku.
Uskoni Jumalaan on aina ollut,välillä heikompi... Toivon että rukoilette puolestani,että pääsisin tupakasta ja alkoholista lopullisesti eroon!!
[email protected]
saa laittaa viestiä,mutta vain asiallista.
maailman lopun alkua
10
592
Vastaukset
- toinen samanlainen
Tuntui niin lohduttavalta lukea viestiäsi. Kamppailen tuon saman riippuvuuden kanssa ja elämä on yhtä tuskaa oman surkeuteni kanssa.Mutta Jeesuksesta en halua luopua.
Mitä enemmän yritän,sitä pikemmin taas löydän itseni baarista. Mutta ei anneta periksi. Roikutaan Herran helmanliepeissä, kunnes Hän meidät vapauttaa.
Sulla on rakkautta sydämessäsi ja myötätuntoa muita kohtaan. Ole turvallisella mielellä.Jeesus auttaa sinua.- rukoukset
Herra kyllä kuulee kaikki rukoukset. Hän, joka on korvan luonut, Hänkö ei kuulisi. Herra kuulee hiljaisemmankin huokauksen.
Asia voi olla joskus kuitenkin sellainen ja niin vaikea (alkoholiriippuvuus), että olisi hyvä huutaa se Herralle oikein konkreettisesti huutaen sopivassa paikassa vaikka luonnon keskellä.
"Ja avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua." Ps.50:15 - äiti33
rukoukset kirjoitti:
Herra kyllä kuulee kaikki rukoukset. Hän, joka on korvan luonut, Hänkö ei kuulisi. Herra kuulee hiljaisemmankin huokauksen.
Asia voi olla joskus kuitenkin sellainen ja niin vaikea (alkoholiriippuvuus), että olisi hyvä huutaa se Herralle oikein konkreettisesti huutaen sopivassa paikassa vaikka luonnon keskellä.
"Ja avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua." Ps.50:15monesti... Keväällä siis melkein vuosi sitten kirjoitin tälle palstalle auto-onnettomuudesta jossa olin,jäin henkiin,mutta mielessäni on päivittäin. Varsinkin kun perjantaina Tuusulan moottoritiellä illalla ajaessani autoni lähti käsistä rekan tullessa eteen. En keksinyt muuta kun laittaa hätä vilkut samantien päälle ja yritin saada auton hallintaan. Onneksi sain ja pääsin vauhtia hidastamalla tien sivuun. Muuten olisin muualla jo,koska takaa tuli autoja ja keli oli todella liukas n. 21:n aikaan. Aivan vastaavanlainen tilanne kun vuosi sitten. Silloin en pystynyt mitään tekemään. Kyllä rekka-kuorma-auto kuskit ovat vaarallisia liikeenteessä. Eivät paljoa kattele,kenen eteen tulevat ja vilkun käyttöä eivät osaa!
- raimo
Olemme kaikki synnin orjua...Mutta jeesus on todellinen vapahtaja...Jeesus sanoi itse, että jonka Poika tekee vapaaksi..se tulee todella vapaaksi...Jeesus armahtakoon sinua..olet jo kasteessa saanut kaiken mitä Jumala sinulle antaa..se on: Koko Jeesuksen..hänen Pyhästä Hengestä sikiämisen...pyhän ja tahrattoman kehittymisen äitinsä kohdussa...puhtaan ja synnittömän syntymisen..lapsuuden...nuoruuden ja
aikuisuuden...Pyhän veren sovittavan ja uudistavan voiman...Pyhän Hengen uudistavan,,uuden elämän, jos vain kadut kaikkia syntejäsi...pyydät niitä anteeksi ja silloin myös saat anteeksi...kasteessa sait myös pyhityksen eli synnin vallasta vapaan elämän, joka toimii joka päivä kun uskot, että vanha ihmisesi...synnin asunto eli ruumiisi on jo Jeesuksessa ristiinnaulittu ja kuollut,,,haudattu ja myös noussut voittajana ylös haudasta...siinä sinulle täydellinen vapaus..Jeesuksen veren ja Hengen voitelu...Jeesuksen Hengen uudistava voima..Jeesuksen veren varjeleva suoja kaikkea pahaa vastaan...
Jotkut ovat sanoneet, että Pyhä Henki "polttaa" pois viinanhimon...itse voit uskoa, että niin käy...kiusauksissamme voimme sitten rukoilla ja jumala on uskollinen...langenneita kohtaan!
Siunausta Herran Jeesuksen nimessä äiti 33!
minullekin voi kirjoitella [email protected] - raimo
vielä, vaan menee suuren ahdistuksen kautta uuteen aikakauteen, jolloin Jeesus Messias hallitsee:
On tuleva suuri ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut maailman perustamisesta asti eikä milloinkaan tule
Siinä uudestisyntymisessä, jossa te näette Ihmisen Pojan istuvan kirkkautensa valtaistuimelle saatte tekin, jotka olette minua seuranneet hallita...
Olen teidän kanssanne "maailman" loppuun on suomalisen kirkkoraamatun käännösvirhe
alkuteksti "aioonos kronos" on "aikakauden"
siis aikakauden loppuun,
Jeesus on nyt näkymätön...Hengessä...mutta uuden aikakauden jälkeen hän tulee näkyvänä uudestaan,,,samassa ruumiissa, jossa täältä lähti...ja sellaisen ylösnousemusruumiin sinäkin saat, jos olet uskossa Häneen hänen tullessaan tai uskossa kuollut ja niin hän sinut herättää ja muuttaa kirkkautensa ruumiin kaltaiseksi!! - pääsee
tupakasta pääsee nigoretilla ja viinasta antabuksella,autolla ei ole pakko ajaa voipi kulkea julkisilla,rukoillaan kuitenkin
- yhdessä
Kannattaa lukea Raamatusta kylläkin ihan muita kohtia enimmäkseen kuin maailmanlopun ennustuksia ja kansojen kirouksia. Soppaa täydentää lukuisat ennustelijat ja ylöstempauspäivien määrittelijät ja muut alan sammakkomiehet. Sen tyyppiset ennustuskirjat kannattaa hävittää roskikseen.
Kannattaa lukea Jumalan lupauksia ja tarttua niihin kiinni. Lue siunauksista, aloita uudestaan Johanneksen evankeliumin alusta, se alkaakin niin kauniista. Alussa oli Sana....kannattaa palata alkuun...
Lue paljon psalmeja, lue uudelleen ja uudelleen psalmi 23 ja 91.
Jumalan siunausta! - David
Tärkeintä on se että olet tunnustanut alkoholismin ja sinulla on vankka halu päästä siitä eroon.
On olemassa kristillisiä järjestöjä ( KAN-koti ja Helsingissä Perjantai koti ) jossa voit saada apua ongelmaasi. En ole tämän alan asiantuntija, mutta olen nähnyt monien vapautuvan lopullisesti alkoholista. Muistan sinua rukouksin. Jeesus vapauttakoot sinut kaikesta joka sinua hallitsee ja antakoon sinulle raittiin ja hyvän elämän jossa Jeesus on keskipisteenä.
Mene seurakuntaan - etenkin helluntaiseurakunta on hyvä paikka josta myös voit saada apua. sinut oikealle tielle.
Raamatussa puhutaan myös uskovien keskenäisestä yhteydestä.
7. Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hänkin valkeudessa on, niin meillä on osallisuus keskenämme, ja Jesuksen Kristuksen, hänen Poikansa veri puhdistaa meitä kaikesta synnistä.
Mä olen vanhoillislestadiolainen, jos haluat kirjoittee, ja maijän usko kiinnostaa, niin maili: [email protected]- Nelli
Mene AA:han. Se sopisi sulle varmaan. Tervehtyminen kestää ehkä koko loppuelämän. voimia !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1491777
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu121641Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va301232Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1931161- 911113
- 741001
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta351951- 62839
- 49811
- 50796