Vai kuka täältä poistattaa.
Ylläpito heräsi?
14
189
Vastaukset
Se oon mä,,, pääsin jälleen luotsiksi,,,
- gfdgffdgdfsgdfg
Ei feikkitissu voi päästä luotsiksi.
- TissuThePaskahousu
gfdgffdgdfsgdfg kirjoitti:
Ei feikkitissu voi päästä luotsiksi.
Ei kukaan pääse luotsiksi tissu-nimimerkillä. Ei millään muullakaan nimimerkillä, sillä YP tietää, että kaikki, jotka hakevat luotsiksi , ovat homoilevan paskatissun nimimerkkejä.
- haukalla.auto.meni.läpi
Hyvä, että poistavat. Olihan tämä palsta hetken siisti kunnes... Niin ja taas syytetään haukaa :(
ps.auto heittämällä läpi leiman! - 68545895654196895641
haukalla.auto.meni.läpi kirjoitti:
Hyvä, että poistavat. Olihan tämä palsta hetken siisti kunnes... Niin ja taas syytetään haukaa :(
ps.auto heittämällä läpi leiman!Hauka mikä mun autossa on, kun se alkaa tärisemään 80km/h vauhdissa. Renkaat on tasapainossa eli missä vika? Tärinä loppuu tuon nopeuden jälkeen.
- buahhahahaa
68545895654196895641 kirjoitti:
Hauka mikä mun autossa on, kun se alkaa tärisemään 80km/h vauhdissa. Renkaat on tasapainossa eli missä vika? Tärinä loppuu tuon nopeuden jälkeen.
Siellä on hauka sun dildos penkin alla, joka käynnistyy 80 nopeudessa.
- hauka.autosentajana
68545895654196895641 kirjoitti:
Hauka mikä mun autossa on, kun se alkaa tärisemään 80km/h vauhdissa. Renkaat on tasapainossa eli missä vika? Tärinä loppuu tuon nopeuden jälkeen.
Pakoputken pää saattaa olla kiero. ilmavirrasta alkaa pakoputken alapuoli väpättämään ja runkovärinänä tuntuu ihan ratissa saakka.
yuggis_ kirjoitti:
Älä kuseta. Todista se poistamalla tämä kommentti.
Eipä ole hintti poistanut.
- estetty_
Kirjoittamisesi on estetty
- onkoestetty
Mites mulla?
- hauka.yllättyi
Siis on s24 ylläpito töissä illallakin? Mites perhe ja lapset? Harrastuksia?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭1134364Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa693254"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1043134Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma392581Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.282282- 1071533
- 491046
Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin
Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta295981- 49802
Mitä luulet mies
Olisko tämä mun mustasukkaisuus iso ongelma meidän suhteessa? Tiedän, että se ei ole hyvä asia, mutta tykkään susta niin53637