Näitä on ollu paljo mut en löytäny nyt mitää kohtalaisen uutta. Eli kertokaa omia seksuaalisia fantasioitanne ja niiden yhteydessä vaikka ikä ja sukupuoli. Oon 15v tyttö ja mulla on kaks. Haluisin et joku vähä vanhempi jätkä ottais mut sillei semiväkisin. Ja toinen et voisin kokeilla mun kaverin siskon kans :S kertokaa omia ;)
Kertokaa fantasioita :D
52
3248
Vastaukset
- kunhan_kerron
olisit nelinkontin edessäni , rasvaisin peräukkosi huolella ja antaisit minun hoitaa loput
- ghjnbvf
Täsä hurjin fantaasia...https://www.youtube.com/watch?v=2E2yPmRaSPA&list=PLmb1Thl8L0Njz40pv2mjsuyryJIXYT8ib&index=2
- Hämmennyin
söpöliini_ kirjoitti:
Minun kaikki tietävät.......
Mää en tiiä :D
- Hämmennysss
söpöliini_ kirjoitti:
....
???
- fantasioija
Fantasiana olis saada "orjuuttaa" jotain laihaa pienirintaista tyttöö silleen et se ei itse tekis mitään vaan olis ihan paikallaan ja saisin eka kosketella ihan rauhassa vaatteiden päältä ja alta, sit riisuisin sen ja kun kaikki vaatteet olis poissa niin taluttaisin sen sänkyyn ja pistäisin makaamaan ja tekisin kaikkee kivaa sille ;)
Olis myös tosi kiihottavaa pitää puolin ja toisin sellaista orjuutusleikkiä kikissä tai wapissa et antais aina toiselle jonkun käskyn mikä pitäis toteuttaa ja laittaa kuva todisteeks :) esim jollain ihan yksinkertasilla vois aloittaa et vaikka: "Vedä paita ja rintsikat ylös" ja sit toinen menis vaik peilin eteen ottaa kuvan missä pitää tissei näkyvissä :)
Kolmantena olis saada viedä itseäni nuoremmalta neitsyys- 17vjäbä
Nää kaks ekaa on jotenki sairaita mut kiihottavia
- tyttööö
Täällä ois laiha pirnirintane tyttö ;)
- 17vjäbä
Kerro vaikka kik ;)
- fantasioija
Oi kuulostas hyvälle ;) Tosiaan oisko kikkii ;)
- tyttööö
Ei ole kikkiä :(oisin vaan nyt todella halukas ;)
- fantasioija
Kik on helppo tehdä ;) Ja voithan sä sen poistaa myöhemmin jos tuntuu ettet tarvii sitä :)
- tyttööö
Kerro hieman tarkemmin mitä tekisit mulle ;)
- fantasioija
Haluisin kertoo sen kahden kesken niin olis helpompi jutella ;)
- Hrtz98
tyttööö kirjoitti:
Kerro hieman tarkemmin mitä tekisit mulle ;)
Ite varmaan pakottaisin sen kulkemaan ympäriinsä talossa vähissä vaatteissa tissit paljaana. Sitte panisin tai laittasin sen ottaa suihin ku haluaisin. Välillä saattaisin köyttää sen johonkin kiinni, peittää silmät ja kiusata vibraattorilla sen pieniä tissejä ja pillua enne kuin panisin. Se laittais mulle myös ruokaa. Paras ois ku se ois kokematon niin sais opettaa sille kaikkee. Sit ku en olis sen kans niin laittasin aina viestejä sille et "pistä kuva tisseistä." tms.. Kik nimimerkissä
- kunhan_kyselen
ok. annatko sähköpostis ni ehkä siellä ?
- Erikualoittaja
Mikset kerro täällä?
- Kiihottaa
Oon 17v jätkä ja mulla on aika perus mut haluisin jonku pari vuotta nuoremman tytön jolle sais tehä mitä vaan.
- 17vpjjjju
Itellä ois samanlainen nut sais olla taju samalla
- kiihottunut123
Oon märkä, haluuks joku auttaa?
- Kk__
Ota pyyhe ja kuivaa itsesi.
- Hajosin
Tää vastaus :D
- giantesspoika
Giantess fetissi eli siis jättiläisnainen mut ite tykkään ajatella että oisin ite kutistettu ja tytöt käyttäis mua dildona yms ja lopuks söis mut
oon poika 15v - Kfkfke
Lisää!! :D
haluisin olla kutistettu ja muuttaa naisen pillussa amerikkaan.
- Krlfkek
Mitä...?
- Canceroussomments
Joskus elämässä tulee vastaan tilanteita joissa tekis vaan mieli juoda lasi astianpesuainetta, viiltä kurkku auki ja tukehtua omaan vereen. This would be one of them.
- Jjjgh
Mitä...? O_O
- Märkänäää
Lisää
- STynkkynen
Maahanmuutto kiihottaa oudosti?
oon perSupoika. - aijaaha
päivi ottaa teiät kaikki ja loput työttömäx
Suurin fantasiani on että kaikki nuoret osaisivat yhdys_sanat. MISSÄ MUKA PUHUTTIIN ETTÄ PITÄÄ OLLA SEKSIFANTASIA??
Oikeastaan aloittaja kyllä sanoi nimenomaan "kertokaa omia seksuaalisia fantasioitanne"....
Mutta itselläni kyllä sama kuin sinulla.jokutyyppi19 kirjoitti:
Oikeastaan aloittaja kyllä sanoi nimenomaan "kertokaa omia seksuaalisia fantasioitanne"....
Mutta itselläni kyllä sama kuin sinulla.Entä jos itse fantasia on seksuaalisen? Ja jos fantasialla on myös fantasia?
Mielenkiintoinen ajatus. Olisiko muillakin ajatuksilla, abstraktioilla ja vastaavilla ajatuksia?
jokutyyppi19 kirjoitti:
Mielenkiintoinen ajatus. Olisiko muillakin ajatuksilla, abstraktioilla ja vastaavilla ajatuksia?
Mistä sitä tietää
Toivottavasti tämä ei nyt johda siihen helvetin ideataivaaseen, jonka Platon aikoinaan sekoili....
- Hajakh
No tässä muutama
Olisin jonkun miehen kotiapulainen. Siivoilisin ja laittaisin ruokaa värkit paljaana ja isäntä sitten välillä päättäisi haluavansa suihinoton tai panon.
Olla seksiorja mökillä, jossa useampi mies. Minun pitäisi myös aukottomasti totella jokaista ja jokaisesta tottelemattomuudesta tulisi rangaistus. Vaatteita minä en saisi käyttää (toki kylmällä peitto kävisi) ja minulla olisi koko ajan kaulapanta ja remmi.
Asuisin jossain pienessä omassa kämpässä ja olisin masturboimassa. Murtovaras murtautuu sisään ja huomaa minut, vaan en minä häntä. Murtovaras ensin katselee minun masturbointiani ja itse tumputtaa. Kun minä saan orgasmin, murtovaras päättää, että hän saa minulta. Hän saapuu esiin ja sanoo jotain, millä vihjaa haluavansa panna. Minä en halua. Siispä hän päättää, että hän ottaa minut väkisin. Ja hän ottaa minut väkisin. Ja kun hän on tulossa, hän vetää kyrpänsä ulos minusta ja ruiskii spermansa hiuksilleni. Hän sitoo minut ja jättää sängylle. Hän käy syömässä jääkaapillani ja soittaa muutamalle kaverilleen. Hänen pari kaveriaan saapuu paikalle. Hekin haluavat panna minua. He sanovat, että jos minäkin olen leikissä mukana, minuun ei satu. Ja hekin ottavat minut väkisin ja asentoa vaihtaessa retuuttavat minua hiuksista ja lopulta ruiskivat spermansa perseelleni ja rinnoilleni. Siinä kohtaa ovikelloni soi. Murtovaras käy avaamassa ja pyytää ovella olevan peremmälle. Ovella oli hyvä ystäväni. Ja sitten miehet ottavat hänetkin väkisin. Lopulta he jättävät hänetkin sidottuna minun asuntooni ja lähtevät.
Palaan omaan kämppääni illalla. Lasken takin naulaan ja menen makuuhuoneeseeni. Lasken loputkin vaatteeni pois ja menen suihkuun. Sillä välin poikaystäväni saapuu kotiini, mutten kuule hänen tuloaan. Kun poistun suihkusta, menen omaan huoneeseeni. Poikaystäväni tarttuu minuun kiinni takaa kädet rinnoillani ja kysyy "arvaa kuka". Minä arvaan ja hän alkaa hyvällä rintojani ja pian ottaa minut hellästi takaa. - youngandinnocent
Mulla näitä riittää. Kerrottakoon siis vielä aluksi että olen juuri kuustoista vuotta täyttänyt tyttö.
En siis ole ikinä harrastanut seksiä mutta mua kiihottaa ajatus siitä että joku mua vanhempi kouluttaisi mua kovallakouraisella otteella esim. piiskaamalla tai lyömällä. Musta olis kiva et siinä olis sellanen pakottamisen meininki ettei mulle jätettäisi minkäänlaisia vaihtoehtoja. Musta myös sitominen vaikuttaa tosi kivalta. - rewtwyy
Oon poika 15v ja fantasioin että mun mantsanmaikka, kuuskymppinen eukko jonka päässä kasvaa naavaa, tunkis karttakeppiä pilluunsa tunneilla.
- Taas-myöhässä
Olen ysillä oleva poika ja minulla on tosi pimeä fantasia. Haluaisin, että jonkun lukion riskein poika ottaisi minut holhoukseensa ja pakottaisi nostamaan toikkarin keskiarvoa yhdellä numerolla. Joka kerta, kun kounumero ei lupaa toikkarin nousua saisin risulla piiskaa paljaalle pyllylle. Jos otetaan jonkin lukion sata poikaa, niin siinä porukassa varmaan on yksi sellainen, joka pystyisi minut piiskaamaan.
- unelmaaa
Fantasioin usein meidän luokan "kiltistä" tytöstä, joka on aktiivinen tunneilla ja saa erinomaisia arvosanoja. Kuvittelen että sillä on aina stringit ja vain esittää kilttiä tyttöä. Sillä on myös upeat C-kupin rinnat, joita aina jään katsomaan. Näen usein unta jossa harrastan seksiä sen kanssa ja se on todella villi ja äänekäs sängyssä. Ja uskon että on vielä neitsyt.
- Anonyymi
Mulla on fantasia että naistaikuri sahaa minut kahtia tai pistää miekkoja lävitseni
- Anonyymi
Itsellä sen verran vilkas seksielämä että ei pahemmin tarvitse fantasioida, aika paljon jo koettu.
- Anonyymi
Minä haluaisin kusta naisen paalle ja nainen joisi mun kuset eiklöät (Kusi on muuten terveellinen juoma kannattaa jokaisen sitä juoda) sitten haluan paskantaa lattialla ja nussip naisia perseeseen kun paska haisee. Sitten haluan näyttää mulkkua kirkonmäellä naisille, sitten haluan kusta uimahallissa altaaseen ja paskantas suihussa lattialla, sitten menen naisten puolelle heiluttelee mulokku, minä olen ollut yhteydessä myös henkimaailman puolesta paskalle. Siskoni pitaa miehista jotka osaa tapella ja pierskellä, että perse on ihan hyvä. Jos haluat käyttää kondomia niin paljon kuin mahdollista käytä sitä kirkasta viinaa. Meillä miehet haisee paskalle ja hielle, ne paskoo housuihinsa
- Anonyymi
Tämä teksti on luotu tekoälyllä
- Anonyymi
Haluisko joku kiva poika panna 14-vuotiasta oululaista tyttöä muutaman euron eestä? On rahat nyt kyl iha loppu.. tarttisin vähä lisää ;)
Annan sit vain 12-16 vuotialle, ja muista käyttäytyä asiallisesti. Ja jos huijaat ikääsi tai jotai nii teen heti ilmotuksen! Ja vain Oulussa.- Anonyymi
Okei no mulla on vasm 50snt mut kai riittää oon 14
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei no mulla on vasm 50snt mut kai riittää oon 14
Missä päin asut?
- Anonyymi
Minun fantasiani on tämä, siihen ei liity varsinaisesti sekssiä. Olisin taikuri ja pyytäisin kaunista naista yleisön joukosta astumaan näyttämölle, sahaisin hänet sitten kahtia, ylä osa jäisi ryömimään näyttämölle ja alaosa lähtisi omille teille lopuksi korjaisin naisen ja hän palaisi paikalleen katsomaan esitystä. Tai sitten pistelisin naisen lävitse miekkoja. Haluan tyttöystäväni tai vaimoni pukeutumaan zatanna nakisi, lievetakki ja korkealle nousevat bikinit housut, silinterihattu, korkokengät ja taikasauva, haluaisin panna häntä tässä asussa bikini housut vain pois. Sairaanhoitaja, poliisi, opettaja olisi myös kivoja
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1212418Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2162046Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j611523Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1771347- 551258
Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä751056Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa66991Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36917- 52894
- 31885