Tämmöne case valaiskaa tietämätöntä jos osaatte sanoa asiaan järkevää;
Otin ifiltä maaliskuussa 192.9 e koti-, matka-ja tapaturmavakuutuksen. Sain tapiolalta kkn päästä 70 e halvemmalla (ilman matkavakuutusta) ja irtisanoin ifiltä, tapiola hoiti homman.
Mul on tapana maksaa aina vuosi kerrallaan, palauttaahan vakuutusyhtiö ylimenevän osan jos kilpailuttaa ja halvempaa löytää.. palautti nytkin mutta.
Vakuutukseni oli voimassa noin kuukauden ja tilille ilmestyi; 146,32, kun maksoin vuoden eteenpäin 192,9e?
192,9 - 146,32 = 46,58 mihinhä tuo summa häviää? 192.9/12kk = 16e/ kk
Kyllä ne kusettaa osaa ja varmaan hyvin perustelevat tämän, eikä ole paljosta kysymys vaan periaatteesta - mutta osaako joku kertoa voiko tuo mennä oikein noin?
Jos oisin maksanu erissä niin en ois noin paljon ilmeisesti menettänyt..
Ei voi suositella kellekään. Mainostaa luotettavuutta vaa ei siltä tunnu. Surkuhupasaa. Aiemmin oon saanu ylimenevät osat aivan oikein kun näitä vekslannut..
If kusettaa vakuutusmaksun palautuksessa
6
247
Vastaukset
- 345345
Niin mikä mahtoikaan olla se vakuutussopimuksen mukainen irtisanomisaika - ei välttämättä 0-päivää....
- Ihmettelijä-
Noniimpä tietty. Eipä osaa nuori ihminen tietää.. vmäistä mut eipäsesit auta
- 9-6
Ne ehdot kannattaa selvittää ja hinnat kilpailuttaa jo ennen kuin ottaa vakuutusta,
- hmmmmn
Ehdoissa voi olla ns. minimilaskutus, jonka veloittavat jokatapauksessa. Siis vakuutus olisi kai kannattanut pitää kauemmin voimassa...
- Lukutaitoinen
Mikäli jatkuvan matkustajavakuutuksen irtisanoo ensimmäisen vakuutuskauden aikana, peritään vähintään 30 euron minimimaksu, kuitenkin enintään vakuutuksen vuosimaksu... kannattaisko lukea ehdot?
- ihmettelijäkusetti
Ketjussa on väärä otsikko. Aloittaja kusetti meitä lukemaan ja kommentoimaan tätä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145895Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324007- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182966Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2502017Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881984- 1421771
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421743Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881549