Nicola raskaana?

sohvatarkkailija

Onkohan Nicolan näytteiljä raskaan? Ollut vähän aikaa jotenkin eri näköinen: pyöreämmät kasvot jne ja lähes joka kohtauksessa takki päällä ja iso löysä huivi roikkumassa juuri tuossa edessä ettei vatsa näy. Eilisessä jaksossa mielestäni näytti siltä että vatsa olisi vilahtanut kun hän nousi sohvalta.
Poistuukohan Nicola mammalomalle siksi aikaa kun on Dubaissa.

10

353

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onrastaana
    • kxft

      Näin on, ja juuri siihen tämä Dubain matka on tarkoitettu. Nicola palaa sen jälkeen sarjaan.

    • Jdvdvznzl

      Nicola on ollut viime aikoina tavallista kauniimpi!

      • Dhjkkllöö

        Ja paksumpi..


    • Vähäntaustatietoa

      Nytkö vasta huomasit Nicolan raskauden kuukausien kuluttua? Huomasitteko kun Charity oli raskaana? Ja sen takia vankilareissu nyt. Emma Atkins Näyttelijä on äitiyslomalla maaliskuun jaksoihin 2016 asti mutta tekee välillä lyhyitä kohtatauksia vankilasta. Kesäkuun alun jaksossa 2015 Charity nähdään meillä kesäkuussa. Seuraava äitiysloma on sitten Debbie loppuvuodesta.

      • batmani

        Eli onko Debbie Suomen aikaa vai Englannin aikaa raskaana?
        On nimittäin jotenkin pehmennyt, ihan niin kuin Charity ja Nicolakin. Ja minä kirjoitan Suomen ajasta
        Liian kauan annettiin Charityn ja Nicolan piilotella isoja vatsojaan, toivottavasti ei käy Deppiellekin samalla tavalla


      • Josjotainkiinnostaa

        Meidän aikaa,ollaan nyt aivan maaliskuun lopun jaksoissa v.2015 ja Debbie on mukana tämän kuluvan vuoden loppuun asti,jaksot on kuvattu marraskuussa, ja lähtee sitten pois kylästä lapsineen uutena vuonna Ranskaan. Debbien paluusta ei Englannin ajassa ole vielä tietoa. Sarjassaan ei piiloteta täysin näyttelijän raskautta mutta ei viitata siihen,katsojat tietää ja koska tässä tapauksessa pari kertoi lehdissä hyvin ajoissa asiasta. Debbien vatsaa ei piilotella paljon,vaatteet kauniita mitä käyttää.


    • Tosifani

      Sekä Charityn että Nicolan näyttelijät olisivat saaneet jäädä aikaisemmin mammalomille, häiritsevää ollut nuo selkeät isot mahat ja kaapuihin verhoutumiset kun hahmo ei normaalisti näytä moiselta.

      • Mussukka313

        Mua ei häiritse moinen pukeutuminen, mutta juurikin näiden Charity ja Nicola hahmojen kohdalla se kiinni huomiota. Ykskaks on huivia, on pontsoa, on viittaa, mitkä eivät näille rooleille sovi ollenkaan ilman selitystä.
        Kiva kuitenkin saada Nicola takaisin. Mä olen alkanut tykkäämään hänestä nimenomaan Jimmyn kanssa. Jimmy taas on aina ollut yksi mun lemppareista. :)


      • Mammaloma
        Mussukka313 kirjoitti:

        Mua ei häiritse moinen pukeutuminen, mutta juurikin näiden Charity ja Nicola hahmojen kohdalla se kiinni huomiota. Ykskaks on huivia, on pontsoa, on viittaa, mitkä eivät näille rooleille sovi ollenkaan ilman selitystä.
        Kiva kuitenkin saada Nicola takaisin. Mä olen alkanut tykkäämään hänestä nimenomaan Jimmyn kanssa. Jimmy taas on aina ollut yksi mun lemppareista. :)

        Sama juttu oli Chasi kohdalla, kun näyttelijän maha alkoi kasvamaan. Oli röyhelöpaitaa yms., jolla peitettiin kasvava maha.
        Toisaalta ymmärtää, että näyttelijä haluaa tienata mahdollisimman paljon. Briteissä on Euroopan pisin äitiysloma, mutta vastaavasti siitä korvataan heikosti.
        http://www.iltalehti.fi/nainen/2012111016312934_na.shtml


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      647
      18481
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      68
      15753
    3. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      394
      9469
    4. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      72
      6391
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      19
      4854
    6. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      203
      3773
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      124
      2116
    8. Mitä hänellä oli päällään kun viimeksi näit hänet?

      Avoimia vastauksia saa kirjoitella... Ehkä joku saattaa tunnistaa itsensä kommenttien joukosta :)
      Ikävä
      62
      1455
    9. Meidän tarinako on ohi?

      Ootko niin päättänyt?
      Ikävä
      106
      1403
    10. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      41
      1267
    Aihe