Olen seitsemättä luokkaa käyvä 13-vuotias poika, ja olen ollut ihastunut erääseen luokkalaiseeni kolmannelta luokalta saakka. Hän oli paras ja ainoa ystäväni viidennen ja kuudennen luokan ajan, mutten tavannut häntä tai viestitellyt hänen kanssaan paljoa kuudennen luokan loputtua. Olen häneen edelleen syvästi ihastunut, mutten uskalla tätä hänelle tunnustaa. Hänen kropastaan on tullut murrosiän myötä paljon puoleensavetävämpi, jonka takia minua pelottaa että joku muu ihastuu häneen, uskaltaa tunnustaa hänelle ja niin sanotusti varastaisi hänet minulta. Suurin peloistani on se, että joku pääsisi hänen kanssaan suhteeseen ja satuttaisi häntä henkisesti tai jopa fyysisesti. :( tulin kyselemään neuvoja jos kellään niitä on.
Pelottaa että joku vie hänet pois
1
62
Vastaukset
Ensiksikin: kukaan EI voi häntä sinulta varastaa, koska hän EI ole sinun omaisuuttasi, eikä hän muutoinkaan kuulu sinulle. Hän ei kuuluisi sinulle edes siinä tapauksessa, että olisit uskaltanut kertoa tunteistasi hänelle. Ihminen ei koskaan voi sanan varsinaisessa merkityksessä olla toisen "oma".
Olen pahoillani siiitä, mitä nyt joudun sanomaan. On erittäin harvinaista - siis erittäin ERITTÄIN harvinaista - että sinun iässäsi aloitettu parisuhde kestäisi aikuisiälle saakka. Todennäköisesti se ei selviä edes yläasteen läpi. Nuorten elämät vaan muuttuvat niin hurjaa tahtia ja elämäntilanteet vaihtelee. Persoonallisuudetkin ovat vielä muutosten kourissa. Koulujen vaihtuminen, muutot opiskelemaan toiselle paikkakunnalle ym. nuoren arkeen liittyvät asiat kasaavat lisää haasteita, eikä toivoa siitä vakaasta parisuhteesta juurikaan ole.
Todennäköisesti tästä tytöstä tulee se nuoruuden ihastus, jota aikuisena muistelet itseksesi hymyillen. Todennäköisesti hänestä ei kuitenkaan tule elämänkumppaniasi.
Toki aina on mahdollisuus, vaikka se olisi häviävän pienikin. Se edellyttää kuitenkin sitä, että uskallat kertoa niistä tunteistasi jossain vaiheessa. Älä kuitenkaan hajoa palasiksi, jos tyttö ei tunnekaan samoin tai suhde myöhemmin päättyy.
Jos lähestyt häntä, niin se tulee tehdä sillä asenteella, että haluat viettää loppuelämäsi hänen kanssaan. Oletko todellakin valmis tuollaiseen jo nyt?
Joka tapauksessa onnea ja menestystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan313099- 1582118
- 1371693
Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71248Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.351030Venäjältä tullut jo 2 noottia. Kolmatta ei tule, silloin jo hyökätään
Suomi on saanut itänaapurilta muutaman päivän sisään jo kaksi tiukkasanaista noottia. Venäjä ilmoittaa paheksuvansa sit258947Hämeenlinna määrättiin maksamaan sakot - maahanmuuttaja lapsi oli kuullut koulussa maininnan Jeesus
Hämeenlinna joutuu maksamaan 1 500 euroa korvauksia koska lapsi oli kuullut koulussa laulun jossa oli mainittu Jeesus. Y192852Ranta-Kosulassa riitaisaa!!
Siellä Kosulassa on ny isot jytinät käynnissä. Kaksi peräkamaripoikaa kaivaavat haudatun sotakirveen esille. Kumpiko on54835- 77831
- 96788