Olen aikas nuori neitonen ja olen seurustellut jo muutaman vuoden. Kondomilla ollaan ehkäisy hoidettu.
Olen miettinyt jo hetken aikaa pillereitä, mutta olen jo muutenkin aika kiivas luoneteinen, joten ehkä nuo pillerit eivät ainakaan tämän palstan mukaan minulle sopisi...
Laitetaanko kierukkaa synnyttämättömälle nuorelle naiselle? Millainen se on?
kierukka?!?!! e-pillerit pelottaa
5
705
Vastaukset
- yasmin
Kyllä kuparikierukkakin voidaan nykyisin synnyttämättömällekin laittaa, mutta vain erikoistapauksissa. Itsellä yksi 25v lapseton tuttu jolle ko. kierukka laitettiin, koska hormonivalmisteet ei sopineet. joten kyllä sun varmaan ensin kannattaa niitä e-pillereitä ainakin kokeilla, ennen kuin alat kierukkaa miettimään... ei ne pillerit läheskään kaikille mitään ongelmia aiheuta. Kokeilemalla se selviää.
- sh..
molemmat,niin kupari kuin myöskin hormoonikierukkka voidaan asentaa myöskin ei-synnyttäneelle!On voitu aina asettaa."voidaan nykyisin synnyttämättömällekn,mutta vain erikoistapauksissa".
Urbaania kaupunkilegendaa!
Tuo lause ei pidä alkuunkaan paikkaansa,siihen ei mitään erityissyitä tarvita!
Tämä aihe on lähellä ammattiani,joten....
- nipsu
Noh,itse olen syönyt pillereitä vasta alle vuoden mutta ei mulla mitään sivuvaikutuksia ole ollut.Ei ne kaikille aiheuta mitään.Kannatan pillereitä.
- tarjasusanna
kannattaa puhua asiasta gynelle..voisitko ajatella ehkäisyrengasta--olen kuullut sen olevan erinomainen..vastaa vaikutuksiltaan minipillereitä,mutta on joillekin parempi vaihtoehto
- ........
Ehkäisyrengas ei vastaa mitenkään minipillereitä, vaan on ihan samanlainen yhdistelmäehkäisyvalmiste kuin e-pilleritkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937728
- 403712
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241130
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28963Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703