voisiko joku kertoa mikä on RAAMATUN mukaan profeetan tehtävä (viransaanut profeetta)??????
mikä on profeetan tehtävä?
12
170
Vastaukset
- SekoitusKäynnissä
Kukaan ei ehdi vastaamaan nyt kuten huomaatkin.
- InhottavaRealisti
Kukaan järkevä ihminen ei usko näihin nykypäivän "profeettoihin". Mitä suurempaa melua "profeetta" itsestään pitää, sen todennäköisemmin hän on täynnä itseään.
- Tiedoksesi
Ateismi osio vas. valikko.
- Kirjakääröt
Luuk.16:16. Biblia. Laki ja prophetat ovat Johannekseen asti, ja siitä ajasta ilmoitetaan Jumalan valtakunta, ja jokainen siihen itsensä väellä tunkee.
- Siellätotuus
Amen.
- Oikeanvastauksen
Kuka tietää?
- sekatyomies
eikö kukaan osaa sanoa?
Jeesus_valitsi_tekstin kirjoitti:
Jumalan oma MÄÄRITELMÄ TULOSSA myöhemmin TÄNÄÄN.
OMA KESKUSTELU.Jumalan OMA MÄÄRITELMÄ - Profeetan PROFIILI
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14263654/jumala-------ilmoittaa-itsensa-------!#comment-84450390
- Aamupalaksi
Jumala on puhunut.
- Välipalaksi
Jumalan puhetta viime yöltä.
- sekatyomies
miten kukaan voi sanoa, että joku on väärä profeetta, kun ei tiedetä mikä on oikean profeetan tehtävä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272213
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h282146- 1582044
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue181492- 241206
- 511027
- 86985
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24902- 114894
Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon34853