Jumala . . . ilmoittaa itsensä . . . !

Taivaat julistavat Jumalan kunniaa, taivaankansi kertoo hänen teoistaan. Päivä ilmoittaa ne päivälle, yö julistaa yölle. Ei se ole puhetta, ei sanoja, ei ääntä jonka voisi korvin kuulla.

Kuitenkin se kaikuu kaikkialla, maanpiirin yli merten ääriin . . .

. . . Hän on tehnyt sinne majan auringolle.

Ja aurinko nousee kuin sulhanen hääteltastaan, kuin sankari riemukkaana juoksemaan rataansa. Taivaan äärestä se lähtee ja kaartaa taivaan toiseen ääreen, eikä mikään jää sen paisteelta piiloon.

- PSALMI 19:2-7 ---> Jumala ilmoittaa itsensä

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Monet haluavat nähdä sinut Kristus puhtaaseen ja hohtavaan vaippaan puettuna, kasvosi ja kätesi puhtaana, silmäsi viisautta säteillen käyskentelemässä opetuslastesi keskellä kuin jalo Sokrates, kuin viisas Buddha ja sanat putoilemassa helmien tavoin suustasi: "Autuaat ovat ne ja ne."

Monet haluavat nähdä sinut Kristus kansanjoukon keskellä parantamassa sairaita ja ajamassa riivaajia ulos. Kuulemassa ihastuksen huutoja, kun kuuro alkaa kuulla ja mykkä puhua ja mielenvikainen istua ymmärryksessään jalkojesi juuressa.

Monet haluavat nähdä sinut Kristus kävelemässä Galilean järven päällä, muuttamassa veden viiniksi, ruokkimassa kansanjoukkoa muutamalla leivällä ja kalalla tai saarnaamassa Kapernaumin synagoogassa Herran otollista vuotta.

- Tapio Nousiainen

Ote tekstistä - "Kristus ristillä"

---------------------------------------------------------------

Tapio Nousiainen oli - Jumalan Profeetta - kirjailija, jonka tehtävänä oli valmistella HERÄTYS kirjallisuudella . . . JEESUS KRISTUKSEN TOISTA TULEMISTA.

Hän TÄYTTI - Jumalan TAHDON - kirjoittamalla SUOMEN KANSALLE sen kirjallisen perinnön, jonka meidän . . . UUDESTISYNTYNYT SUKUPOLVEMME TARVITSEE TEHTÄVÄMME SUORITTAMISEKSI LOPPUUN.

---------------------------------------------------------------

Tapio Nousiainen ---> Esittely ja tuotanto

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14202360/kristus-ristilla

---------------------------------------------------------------

Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

Siunausta ja Herran rauhaa !

14

337

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *** Kristus ristillä ***

      Näin sinut ristillä, Kristus.

      Kasvosi olivat veriset, haavoilla ja kärpästen peittämät. Lihaksesi ja jänteesi olivat pingoitetut kuin teräsjouset. Kätesi ja jalkasi olivat nauloilla lävistetyt ja kyljessäsi oli vertavuotava haava.

      Minä näin, kuinka veri pisarteli käsiesi ja jalkojesi ja kylkesi haavoista, se pisarteli punaisena juomuna pitkin vartaloasi ja jalkojasi ja sitten pitkin ristin paalua.

      Minä kuulin sinun tuskasta raskaan ja huohottavan hengityksesi, silmissäsi oli etäälläoleva ja tyhjä katse. Partasi ja tukkasi olivat takkuiset ja likaiset, veren ja hien paakkuisiksi liimaamat.

      Kuinka luotaantyöntävä näky, kuinka kolkko tunnelma.

      Tällaisenako sinut on nähtävä, Kristus ?

      Monet haluavat nähdä sinut Kristus puhtaaseen ja hohtavaan vaippaan puettuna, kasvosi ja kätesi puhtaana, silmäsi viisautta säteillen käyskentelemässä opetuslastesi keskellä kuin jalo Sokrates, kuin viisas Buddha ja sanat putoilemassa helmien tavoin suustasi: "Autuaat ovat ne ja ne."

      Monet haluavat nähdä sinut Kristus kansanjoukon keskellä parantamassa sairaita ja ajamassa riivaajia ulos. Kuulemassa ihastuksen huutoja, kun kuuro alkaa kuulla ja mykkä puhua ja mielenvikainen istua ymmärryksessään jalkojesi juuressa.

      Monet haluavat nähdä sinut Kristus kävelemässä Galilean järven päällä, muuttamassa veden viiniksi, ruokkimassa kansanjoukkoa muutamalla leivällä ja kalalla tai saarnaamassa Kapernaumin synagoogassa Herran otollista vuotta.

      Mutta minä haluan nähdä sinut, Kristus, ristillä, haluan kuulla pilkkahuutoja ympärilläsi, nähdä taivaan pimenevän ja kuulla sinun huutavan sydämesi tuskassa: "Jumalani, Jumalani, miksi minut hylkäsit ?"

      Tällaisena minä heikko syntinen haluan nähdä sinut Kristus; kuolevana soturina ja kuoleman voittajana. Sillä sinun pyhän veresi pisaroidessa Golgatan kummulla, sinun sanoessasi: "Se on täytetty" kaikki helvetin vallat väistyvät Golgatalta, saatana väistyi, demonit väistyivät ja kuolema väistyi.

      Jumalallinen rauha laskeutui ristin ylle ja kuului Isän ääni: "Tämä on minun rakas Poikani , johon minä olen mielistynyt."

      Sen vuoksi minä rakastan sinua Kristus ristillä, sen vuoksi viihdyn ristin juurella ja rakastan kärsivää muotoasi Kristus.

      Minä tulen yhä lähemmäksi ristiä, niin lähelle, että tuo punainen verijuomu paalusta pisartelee ylleni. Siinä minä tiedän voittavani saatanan, synnin, oman turmeltuneen lihani ja kuoleman vallan, siinä ristin juurella, kun verijuomu pisartelee ylitseni.

      Sen vuoksi minä rakastan sinun muotoasi, Kristus, ristillä.

      - Tapio Nousiainen

      "Kristus ristillä" - teksti on ote kirjasta . . .

      . . . LEIPÄÄ JA SUOLAA - Kolme psalmien kirjaa, v. 1973

      • *** Jumalan Henki ***

        Ihmeellinen olet sinä Jumalan Henki, Pyhä Henki. Sinä olet Jumalan todellisuus, Jumala paikan päällä.

        Kun sinä tartuit elämääni, en tiennyt vielä Jumalasta ja Jeesuksesta yhtään mitään, sillä minä olin jumalaton ja omasta mielestäni ateisti. Sinä itse olit minulle mitäänsanomaton sana, yhtä etäinen ja vaikeatajuinen kuin Einsteinin suhteellisuusteoria.

        Kun kuulin puhuttavan sinusta uskontunnustuksessa, pidin sinua vain vanhojen kirkkoisien kauniina ja kiemuraisena fraasina, samanlaisena kuin rokokoopöydän jalan koristeleikkaukset.

        Sinä tartuit elämääni ensi kerran vienona tuulenhyminänä, kun istuin jumalattomana miehenä jouluaterialle. Sinä panit minut kaivelemaan nurkasta esille pölyttyneen Raamatun ja lukemaan siitä jouluevankeliumin Luukkaan mukaan; silloin sinä ensimmäisen kerran mursit ääneni vapisemaan liikutuksesta, enkä minä ymmärtänyt mitä se oli.

        Sitten sinä tartuit elämääni rajuna ukkosmyrskynä, joka särki kallioita ja kaatoi sankat tukkimetsät. Sinä ilmestyit yliluonnollisella tavalla rajan takaa ja sait minut vakuuttuneeksi näkymättömästä henkimaailmasta, Jumalan ja saatanan olemassaolosta.

        Sinä sait minut tuossa herätyksen tilassa öisin hikoamaan niin, että elinnesteeni kuivui kuin Daavidilla ja lanteeni olivat polttoa täynnä. Sinä toit eräänä kesäisenä yönä Jeesuksen sydämeeni, kun makuuksillani ollessani rukoilin sängyssäni taitamattomin sanoin ja sopertelevin huulin Jeesusta, jonka olemassaoloa olin epäillyt.

        Sinä yönä sinä tulit olemukseeni polttavana sähkövirtana; ikäänkuin sähköisku olisi mennyt kiireestä kantapäähän. Silloin minä tunsin, että sinä et ole teoriaa, vaan elävä Jumala paikan päällä.

        Sinä laukaisit sinä yönä syntikuormani ja toit sydämeeni elävän uskon; kuinka helppoa olikaan uskoa Jeesukseen, kun sinä panit uskomaan. Hetkessä väistyivät sydämestäni syyllisyys, epäusko ja synnin kuormat; sinä pesit minut puhtaaksi Jeesuksen verellä paljon ammattitaitoisemmin ja tehokkaammin kuin paraskaan pyykkäri pesee valkopyykkiä.

        Sinä annoit sinä yönä sydämeeni pelastusvarmuuden. Pääsin hetkessä käsittämään, mitä Raamattu tarkoittaa sanoessaan: "Hänessä on teihinkin, sittenkuin olitte kuulleet totuuden sanan, pelastuksen evankeliumin, uskoviksi tultuanne pantu luvatun Pyhän Hengen sinetti."

        Minun ei tarvinnut vakuutella itselleni, että olen Jeesuksen oma; minun ei tarvinnut mennä kysymään sitä papinkansliasta tai lestadiolaiselta saarnaajalta tai keneltäkään ihmiseltä, jokainen soluni todisti yliluonnollisella varmuudella, että olen Jeesuksen oma ja että syntini ovat anteeksi annetut.

        Sinä annoit niinä vaikeina liikkeellelähdön päivinä minulle paljon viisautta, rohkeutta ja voimaa. Sinä olit kuin vanhan ajan kotiopettaja; olit aina kiinni hihassani sanomassa; ei tuonne, vaan tänne, katso tänne, tee näin.

        Sinä opetit tunnustamaan julkisesti uskoni Jeesukseen Kristukseen; sinä opetit leikkautumaan irti maailman menosta ja istumasta, missä pilkkaajat istuvat.

        Ihmeellinen oli sekin kokemus, kun istuin hyväuskoisena Kansallisteatterissa, luullen teatteritaiteen toki sopivan Jumalan lapsellekin; kun saastaiset ja likaiset vuorosanat vyöryivät näyttämöltä ylitseni kuin lokavirta, ei minun enää tarvinnut kysellä onko paikkani teatterissa tai elokuvissa.

        Sinä avasit Raamatun sanan ja istuit vierelläni monia kuukausia ällätikku kädessä kuin Jukolan Juhanin vieressä ja opetit minulle jäykkäoppiselle taivaan tien aakkosia. Oli ihmeteltävää, kuinka nopeasti sinun koulussasi oppi lukemaan suoraan.

        Ihmeellinen olit tullessasi elämääni eräänä päivänä kokemuksena, jota sanotaan henkikasteeksi. Kokonaisen talven olit sitä ennen lisännyt janoani; sydämeni suorastaan huusi taivaan kastetta. Sinä talvena housunpolveni kuluivat, kun viikosta viikkoon rukoilevien sisarten Hiljan, Riikan, Hannan, Elsan, Fiian, Eevan ja Anjan kanssa rukoiltiin taivaallista humahdusta.

        Sitten sinä tulit humauksena taivaasta, se oli ihmeellinen hetki; valtava kiitos pursui sydämestäni ja suuni soperteli ensi kerran outoja sanoja. Kolme päivää olin kuin juopunut, minulle kävi kuin apostoleille; horjuin huoneessani ympäri nurkkia, rukoilin ja kiitin uusilla kielillä ja luin Raamattua.

        Sinä annoit lahjojasi, niinkuin itse olet halunnut. Kiitän kaikesta, mitä olet antanut ja sydämeni rukoilee lisää.

        Sinä olet ollut uskollinen Puolustaja ja Lohduttaja, Parakleitos; en olisi kestänyt matkalla ilman läsnäoloasi ja voimaasi.

        Pimeinä marssiöinä vain sinä olet pitänyt Kristuksen sydämessäni ja saanut minut vakuuttuneeksi, että kannattaa kilvoitella.

        Olen nähnyt sinun tekevän satoja, kenties tuhansia ihmeitä, sillä sinä olet Jumala paikan päällä.

        Olen ollut vierelläsi katsomassa, kun olet pelastanut ihmisiä ja täyttänyt uskovia Pyhällä Hengellä.

        Olen katsonut vierelläsi, kun olet parantanut mykän, halvatun, sydänvikaisia, syöpäisiä ja monia muita sairauksia.

        Olen ihmetellen seurannut vierelläsi, kun olet ajanut ihmisistä ulos saastaisia henkiä ja antanut heille vapautensa.

        Jatkuu . . .


      • Jumalan Henki . . . jatkuu . . .

        Olen kuullut salatun ja hiljaisen äänesi, kun olet ilmoittanut tulevia asioita.

        Olet monta kertaa varoittanut ja rohkaissut niin, että varoituksen saaneena olen jaksanut kestää, kun nuo asiat ovat sitten tapahtuneet ja usein olen saanut kiittää profetian hengestä, joka on maailmalle salattu; tätäkin kirjaa kirjoittaessani olet puhunut monta kertaa ja antanut asioita ja sanottavaa, joka on itseltäni ollut salattua.

        Olet avannut Raamatun sanan niin, että monta kertaa olen huohottanut Sanan ääressä psalmilaulajan tavoin. Joskus olet pannut ylpeyteni takia Sanan niin kiinni, että se on ollut lukossa kuin kassakaappi.

        Ihmeellinen olet sinä ollut, sinä Pyhä Henki, sinä Jumala paikan päällä, sinä Jumalan sormi ihmisten keskellä.

        Olen ihmetellyt, miksi ihmiset, eritoten uskovaiset, eivät halua tutustua sinuun ja antaa sinulle täyttä toimintavapautta; sillä juuri sinä teet ristin tien eläväksi ja mielenkiintoiseksi, sinä teet Kristuksen todelliseksi ja Jumalan peljättäväksi.

        Nytkin minulla on sinulle vain yksi pyyntö. Täytä minua yhä enemmän itselläsi, anna minulle enemmän rohkeutta todistaa Kristuksesta, yhä enemmän voimaa voittaa Kristukselle hukkuvia sieluja.

        Varjele minua kuuntelemasta yliraittiiden kristittyjen valhepuheita ja moitteita siitä, että olen hurmahenkinen; anna minun juopua enemmän itsestäsi. Sillä minä tiedän, että sinä et vie harhaan, vaan sinä ohjaat minua aina Kristusta kohti. Minä tiedän, että kuta enemmän minä olen täynnä sinua, sitä enemmän minä olen täynnä Kristusta.

        Minulla ei olisi mitään tietoa Jumalan todellisuudesta ja Kristuksen läsnäolosta ilman sinua, sinä Jumalan Henki; sen vuoksi sinä olet ihmeellinen, sinä olet Jumala paikan päällä, Jumalan sormi, Jumalan käsi toiminnassa maan päällä ihmiskunnan keskellä.

        . . . . . . . .

        Sen vuoksi minulla on vain yksi rukous.

        Tule ja käy sydämeeni koko voimallasi . . .

        . . . sinä Pyhä Henki . . .

        . . . sinä Jumala paikan päällä . . . !

        . . . . . . . .

        - Tapio Nousiainen

        "Jumalan Henki" - teksti on ote kirjasta . . .

        . . . LEIPÄÄ JA SUOLAA - Kolme psalmien kirjaa, v. 1973


      • okkooo

        ok.


    • Rakkaat uskon siskot ja veljet !

      . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

      Olen Jumalan Profeetta - Johannes Kastaja Toinen . . . :)

      Valmistelen . . . Jeesus Kristuksen Toista Tulemista . . . !

      . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

      Kaikkivaltias Jumala - nimitti minut Profeetaksi . . . 12.06.2015 lähtien.

      Jumala ohjasi NIMITYKSENSÄ yhteydessä katsomaan yhteenvetoa Herran antamista Profetioista, jotka koskevat minua.

      SEURAAVANA PÄÄKOHDAT . . .

      . . . Jumalan ALLEKIRJOITTAMASTA tekstistä . . .

      . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

      Suomen tuleva profeetta

      Muinaiset Kirjoitukset lupaavat, että universumin Luoja on lähettävä yliluonnollisilla kyvyillä varustetun profeettansa ennen ahdistuksen aikaa maahan. Monet uudestisyntyneet Messiaan seuraajat ovat nähneetkin näkyjä ja saanet sanomia hengessä siitä, että Suomeen on nouseva väkevä profeetta aikana, kun Suomi elää ahdistuksen päiviä Suomi neidon ollessa polvilleen painettuna vihollisen alle. Tämä profeetta tulee kulkemaan tulevan herätyksen aurana ja jakaa väkevää voiteluansa niille lukuisille muille ihmisille, jotka noina ahdistuksen päivinä kuulevat kutsun ja nousevat peltomiehiksi palvelemaan.

      ------

      Ennustuksia profeetasta

      Yksi erittäin hyvin tunnetuista Suomea koskettavista ennustuksista ajassamme on niin sanottu Tukholman profetia vuodelta 1984, joka kertoo tulevasta ahdistuksen ajasta Suomessa jolloin talous romahtaa ja Venäjä valtaa Pohjois- ja Itä-Suomen. Tässä profetiassa yksi osa kertoo tuosta Suomessa nousevasta profeetasta.

      ”Suomen kansasta nousee minulle profeetta, sanoo Jumala. Hän profetoi lyhyen hetken, mutta hänen profeetan-merkkinsä on niin suuri, että se sokaisee jokaisen vastaanväittäjän.

      Tämä profetia ei ole tarkka, sillä siihen tulee vielä jatko, laajempi ja selvempi profetia tulevaisuudessa, mutta se lasketaan sille miehelle, jonka minä olen valinnut seisomaan profetian kanssa Suomessa ahdistuksen aikana. Tämä profetia tulee kertomaan Suomen kansalle ne ahdistuksen ajat, jotka ovat tulossa. Nämä alkavat kesällä, sillä sinulle palvelijani Tukholmassa näytetään vihreitä puita.

      Sinä kerrot sen sanan, että Suomessa nousee profeetta, joka julistaa minun sanani, ja morsian ottaa vastaan sen sanan kuuleviin korviinsa. Iloitse minun sanastani ja seiso sen kanssa. Minä Herra, tiedän teidän kärsimyksenne ja ahdistuksenne määrän, mutta yhtään ylimääräistä kyyneltä ei morsiamen tarvitse itkeä. Suomen kansan rukoukset, niitten vanhurskaitten rukoukset, jotka Suomen maassa asuvat, ovat muistossa minun edessäni.”

      Toinen ennustustus tästä tulevasta profeetasta tulee Rik Hanskilta vuodelta 1996.

      ”Haluan kertoa tässä, että se tuleva Suomen profeetta on vielä tuntematon/piilossa ja yllätys monille. Tämä profeetta tulee merkkien ja ihmeitten kera ja on todella väkevästi Jumalan käytössä, mutta on myös maksanut kalliin hinnan, jota kukaan ei osaa edes arvatakaan tai ymmärrä. Tällä profeetalla on Elian ja Elisan voitelu/kaksoisvoitelu.

      Jumala ei anna sitä vielä tiedoksi, kuka se on, mutta kun hän tulee, sen tietää kaikki uskovat. He näkevät ja varsinkin ne jotka odottavat herätystä. Joukossa on myös pessimistejä ja epäuskoisia, jotka eivät odota tällaista profeettaa tai henkilöä. Jotkut kyllä luulevat, että se on se ja se, mutta tämä henkilö on vielä piilossa.”

      Ja TV7:stäkin tuttu Tauno Rantala on myös saanut vuonna 2003 ilmoituksen universumin Luojalta tästä tulevasta profeetasta.

      ”Yhden henkilön tulen nostamaan tässä maassa aivan kuin auran kärjeksi. Toiset tulevat hänen jäljessään ja kanssaan. Hän on kovat koulut käynyt läpi. Hänet olen koetellut. Hän ei ota mitään kunniaa itselleen. Minä itse olen hänet valinnut. Älkää mielessänne nostako häntä sen erikoisempaan asemaan kuin ketä muuta tahansa, mitä Minä käytän. Mutta hän on Minun valitsemani siihen tehtävään. Hän itsekin sen tietää, että tämä on Minun valintani.”

      Näistä ennustuksista koskien tulevaa profeetta voidaan tehdä seuraavanlainen yhteenveto:

      ◾Tien aukaisija ja edelläkävijä.

      ◾Inhimillisesti katsottuna tavallinen Matti Meikäläinen.

      ◾Käynyt läpi kovat vaiheet elämässään.

      ◾Toimii vain lyhyen ajan.

      ◾Ilmestyy vaikeana aikana.

      ◾Julistaa parannuksen tekoa ja paljastaa synnit.

      ◾Tekee ihmeitä ja merkkejä.

      ◾Tulee toimimaan vedenjakana, toiset pitävät vääränä profeettajana ja toiset todellisena profeettana.

      ----------------------------

      Suomen tuleva profeetta

      https://ennustuksia.com/2014/12/19/suomen-tuleva-profeetta/

      ********************************************************************

      Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

      Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !

      "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17

      Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.

      Siunausta ja Herran rauhaa !

    • Jumalan OMA MÄÄRITELMÄ - Profeetan PROFIILI

      -------------------------------

      raamatusta 6.9.2015 20:09

      HeavenHeartin kirjoitus Profeetan profiili 13.12.2007

      Osoitteesta http://heavenheart.hopto.org:443/blogi1/?cat=6

      Jeremia 1:9-10 Ja Herra ojensi kätensä ja kosketti minun suutani. Ja Herra sanoi minulle: “Katso, Minä panen sanani sinun suuhusi. Katso, Minä asetan sinut tänä päivänä yli kansojen ja valtakuntain, repimään maasta ja hajottamaan, hävittämään ja kukistamaan, rakentamaan ja istuttamaan.”

      Raamatussa paljastuu, että Jumalan silmissä profeetat ovat kaikkein korkeimmalla asteikolla palvelustehtävissä ja lähisuhteessa Jumalaan. Kaikki saarnaajat, evankelistat, opettajat ja kaikki ihmiset ovat heidän alapuolellaan Jumalan viran puolesta. He eivät ole ihmisinä toistensa yläpuolella, mutta Jumalan virkalaisina he ovat NIIN. Profeetat ovat jatkuvasti virassa. He eivät ole kenenkään omaisuutta ja eivät kuulu mihinkään seurakuntaan. Heihin ei päde seurakunnan kaavat, heidän on toimittava ulkopuolella ja Jumalan vapaudessa. He eivät ole kenellekään alamaisia, ei yhtään kenellekään palvelusvirkansa tähden.

      Seurakunnissa on toki ihmisiä, joilla on profetoimisen armolahja, mutta he eivät ole profeettoja. Profeetta ei viihdy paikoilla, profeetta ei pitäydy lahkossa, profeetta ei työskentele ihmisille ja laitoksille. Profeetta ei suosi mitään asiaa, joka on maailmassa. Profeetat ovat kaikkien hyljeksimiä ja surkeita ihmisiä, he ovat sopeutumiskyvyttömiä tähän maailmaan. He eivät voi olla vaiti, sillä muuten kivet huutaisivat totuutta. He vaikuttavat jopa itsetuhoisilta, koska he eivät ole hienotunteisia ja he uhmaavat kaikkea maailman asioita. He laittavat kaikkensa likoon, oman elämänsä ja maineensa.

      He ovat yksinäisiä ihmisiä. He ovat heikoista heikoimpia ihmisiä. He ovat mitättömiä ihmisiä. He ovat kaikkien halveksimia ihmisiä. Heille nauretaan ja heitä tuomitaan, heidät ajetaan pois seurakunnista. He ovat ihmisiä, jotka ovat läpinäkyviä Jumalalle ja tälle maailmalle. Mutta se mitä nämä edustavat, sitä kukaan ei tiedä ja omista. Jokainen arvio heistä on väärä. Jokainen heidän etukäteen arvioitu seuraava liike osuu pieleen. He ovat täysin arvaamattomia ihmisille ja itselleen. He syövät Messiasta ja juovat Häntä. He uudistavat Liittonsa päivittäin Jumalan kanssa, nauttivat Hänen lihansa ja verensä niin usein kuin on mahdollista.

      He ovat vihkiytyneet Jumalalle, ja he eivät halua muuta kuin tehdä Jumalan tahdon ja päästä niin perille kuin se on mahdollista. He eivät rakasta omaa elämää, vaan Jumalaa ja he eivät halua muuta omistaa kuin Jumalan ja he eivät muualta saa syödä ja juoda tarpeekseen kuin Jumalasta. He aina valitsevat Jumalan, jokainen asia joka tulee eteen joutuu punnittavaksi, ja jos se on köykäisempi kuin Jumalan kutsu, niin se hyljätään. He tahtovat noudattaa Jumalan Sanaa prikulleen, ja tahtovat tietää kaiken mahdollisen pyhityksestä, ollakseen enemmän Jumalaan kätkettyinä.

      He tahtovat sitä mitä Jumala tahtoo, heillä on Jumalan mieli ja sydän. He uudistaessaan Veriliittonsa Messiaassa, ottavat Jumalan lihasydämen itselleen ja Jumalan mielen. He joka kerta antautuessaan lihassa Jumalalle, kuolevat itselleen ja syövät Jumalan Karitsan lihan jossa on elämä ja juovat pyhityksen veren. He tahtovat olla Jumalan ääniä, he tahtovat edustaa Häntä, he tahtovat että Jumala käyttää heitä. Sillä kun Jumala käyttää heitä, niin he tulevat ylen pieniksi ja Jumala suureksi. He tahtovat sitä että Jumala ilmentää itseään heidän kauttansa, he uhraavat itsensä Hänen käyttöönsä. He kuuntelevat Häntä.

      He rakastavat Jumalaa yli kaiken ja vihaavat kaikkea rakkauden vääristämistä. He vaikuttavat vihaisilta ja rakkaudettomilta, mutta he ovat pyhiä ja pelottavia, niinkuin on Jumala. He ovat saaneet kosketuksen Jumalan suupielistä ja alttarista, jossa on pyhyys, kiivaus, kiihko ja totuus rakkaudessa. He eivät hempeile, he eivät välitä filosrakkaudesta, erosrakkaudesta, ne lajit ovat liian alhaisia ja lihallisia heihin. He ovat Agapella varustettuja, sillä Agape on Jumala ja ylhäisin, ja mikään muu rakkauden laji ei voi tyydyttää, hallita heitä ja heidän elämäänsä sekä tulla ilmi heidän kauttansa, koska he elävät Jumalan kaikkiriittoisuudessa.

      Nämä profeetat ovat supertunteellisia, niinkuin Jumala on joka on Henki. He ovat supereläviä ja supervoimakkaita hengellisesti. Heissä ei ole yksikään Jumalan piirre laimeana, vaan kaikki on vahvaa. He eivät käy selittelemään tekojaan ja sanojaan ihmisille ilman Jumalan lupaa ja viisautta. He eivät maallista hengellisiä asioita koskaan, mutta hengellistävät kaiken kaikessa. He aina kaatavat kumoon kaiken, mikä on maallista. He aina tuomitsevat sen mikä ei ole hengellistä. He mitätöivät kaiken, mikä mitätöi Jumalan Sanaa ja totuuksia. He eivät ole muille alamaisia kuin Jumalalle.

      jatkuu . . .

      • raamatusta 6.9.2015 20:12

        He haluavat elää koko aika Jumalan läsnäolossa. He eivät halua ottaa mieleensä asioita, jotka tuovat sekoitusta ja epäuskoa. He ovat torjuvia ja allergisia kaikille ilmiöille jotka eivät ole pyhiä ja puhtaita. He aina haastavat ihmisiä pidemmälle pyhitykseen, sillä he näkevät että se on mahdollista kaikille. He eivät kesytä ihmisiä, he eivät leiki kissaa ja hiirtä, vaan he ovat aina suoria ja rehellisiä. He tietävät Jumalan mielen, koska elävät Jumalan kautta ja ovat Hänen mielensä alaisuudessa. He tietävät Jumalan tahdon ja asiat kaikesta mikä nousee esteeksi Jumalan tielle, heille kaikki ilmoitetaan ja he sanovat sen ihmisille.

        He eivät toimi seurakunnissa viroissa. He eivät ole paimenten ja vanhemmiston alaisuudessa. He ovat kiertolaisia, he elävät ylipapillisessa kutsumuksessa ja erotuksessa. He ovat voideltuja koko aika tuomaan Jumalan totuuksia esille. He vaikka ovat läpinäkyviä ihmisille, he näkevät myös kaiken ihmisistä Jumalan silmillä ja ymmärryksellä. He tietävät asiat kaikesta, ennenkuin ne heille sanotaan ja näytetään. He näkevät kaiken kaikessa, ja he tuovat esille seurakuntien ja ihmisten epäpyhät asiat piiloistansa. He ovat täynnä pyhyyttä eli Jumalaa.

        Profeetat tuovat sanomaa suoraan Jumalalta. He eivät prosessoi asioita ja tee saarnoja tuntikaupalla miettien ja tutkien kirjoituksia. He kirjoittavat Jumalan Sanan tai julistavat sen voitelussa ajankohtaisesti. Heidän sanansa on elävää Jumalan Sanaa. He eivät suunnittele mitä he sanoisivat ja vastaisivat. He toimivat tilannekohtaisesti, sen mukaan kuin mitä heille annetaan esilletuotavaksi. He ovat ohjaajia kaikessa, he ovat maratoonareita rukouksessa, palveluksessa ja paastossa. He taistelevat perille huipulle Jumalan eteen. Heidän uskonsa ei mistään lannistu, vaan vahvistuu.

        He alati ovat Jumalan edessä läpinäkyvinä ja antavat itsensä Jumalan tutkittavaksi ja tuomittavaksi. He antautuvat koko olemuksestaan Jumalalle, koska he luottavat Jumalaan kaikessa. Jumalan tuomio on heille helpotus ja se sisältää aina armon. Kun he antavat itsensä olla aina Jumalan tuomion alla, he pysyvät Jumalan armossa. He haluavat että heistä tuomitaan pois kaikki epäpyhyys ja kapina Jumalaa kohtaan. He eivät halua armoa ilman tuomiota ja vapautusta ilman erotusleikkausta.

        He kuluttavat aikaansa enemmän rukouksessa ja Jumalan kasvojen edessä, kuin rupatellen ihmisten kanssa. He hakeutuvat mieluummin yksinäisyyteen, kuin ihmisjoukkoihin. He mieluummin tutustuvat Jumalaan kuin ihmisiin. He kiinnittävät mielensä siihen mikä on ylhäällä Taivaissa, eikä siihen mikä on alhaalla maailmassa. Heitä ei tapaa ihmisjoukoista, he vetäytyvät aina pois hälystä. He loistavat kirkkaasti silloin kun he puhuvat ja julistavat, mutta muutoin heitä ei huomata. Heidän olemuksestaan ei voi päätellä keitä he ovat.

        Haluatko sinä olla profeetta? Uudessa Liitossa se on sinulle mahdollista! Jokainen saa Pyhässä Hengessä viran Jumalalta - sinä myös. Profeetan kutsu edellyttää maailman vihaamista, oman maineen, tulevaisuuden ja unelmien tuhoutumista ja menettämistä, kaiken halpana / arvottomana pitämistä Jumalan rinnalla. Se edellyttää yksinäisyyttä, erämaata, paastoja, rukouksia ja paljon paljon itkuja. Paljon vainoja ja syytöksiä. Se edellyttää rakkautta ja intohimoa Jumalaan.

        Se edellyttää sitä, että antautuu Jumalalle ja suostuu maksimaalisesti Hänelle. Jos sinulla on kutsu, tiedät sen kyllä. Jumala on puhunut sinulle siitä, ja se asia on ollut sinussa poltteena ajoittain sisällä.

        Profeetan virassa ei kysytä mielipidettä ihmisiltä, eikä ihmisten palautteiden perusteella muokata käsityksiämme. Silloin kaikki muu, paitsi Jumala jää sivuun. Millään muulla ei ole merkitystä, mikään muu ei ole tärkeämpää kuin kutsuja.

        Hän on Kaikkivaltias Jahve, Hän on sinun varustajasi. Kaikki oleellinen tulee Häneltä. Väärä profeetta ei vaella Jumalan valkeudessa ja totuudessa, vaan lihan vallassa. Mutta sinun ei tarvitse siitä huolehtia, kun pysyt Jumalan pyhyydessä. Silloin erotat nämä väärät oikeista ja osaat ne paljastaa suoraan. Jumalan profeetta tunnistaa toisen Jumalan profeetan, sillä Jumalan Henki todistaa siitä.

        Kiitos Herralle Rakkaalle, että Hän antoi tämän sanoman tulla esille kauttani. Hän niin arvollinen ja hyvä, niin hyvä että me saadaan olla osana Häntä ja sanansaattajina. Ja me saadaan olla viranhaltijoita Jumalan edessä kirkkaudessa ja tuoda tämä kirkkaus ihmisten keskelle. Kirkkaus joka on täynnä Jumalan Kunniaa. Kiitos Hänelle! Ja kiitos sinulle että kuuntelit Häntä.


      • Rakkaat uskon siskot ja veljet !

        . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

        Suomen UUDESTISYNTYNEET ovat YHDESSÄ . . . "Pohjolan Valo" . . . !

        . . . . . . . .

        Martti Lutherin profetia

        "Silloin kun jumalallinen totuuden valo Euroopasta sammuu, sitä ylläpidetään pimeimmässä Pohjolassa!"

        . . . . . . . .

        Evankeliumi Matteuksen mukaan,

        Matt. 5:14-16, 48 ---> Täydellisesti loistava valo - valaisee koko MAAILMAN

        Te olette maailman valkeus. Ei voi ylhäällä vuorella oleva kaupunki olla kätkössä eikä lamppua sytytetä ja panna vakan alle, vaan lampunjalkaan, ja niin se loistaa kaikille huoneessa oleville.

        Niin loistakoon teidän valonne ihmisten edessä, että he näkisivät teidän hyvät tekonne ja ylistäisivät teidän Isäänne, joka on taivaissa.

        Olkaa siis te täydelliset, niinkuin teidän taivaallinen Isänne täydellinen on.

        . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

        Siunausta ja Herran rauhaa !


    • Aamupalaksi

      Jumala on puhunut.

    • virsi499

      Jumalan kämmenellä ei pelkää lintunen
      Jumalan kämmenellä ei pelkää ihminen.
      Kaikille tilaa riittää, kaikille paikkoja on.
      Jumalan kämmenellä ei kukaan ole turvaton.

    • Aamupalaksi

      Jumala on laittanut linkin Mauno Mattilan Muinaiset ennustukset -sivulle. MATTILA ON OIKEA JUMALAN PROFEETTA.

    • Välipalaksi

      Jumalan puhetta viime yöltä.

      • virsi499

        Noo, vähän liioiteltua, ihmisiähän me kaikki olemme.
        Mutta kun vastavoima on noin tiukkaan sykkyrään puristettu niin lienee paikallaan kuitenkin korostaa " Jumalan henkäyksen" positiivista otetta, hyvin varovaista moitetta tilanteessa jossa äksympi "sotilas" sylkisi silmille herjaa ja kiljuisi kitarasat poskella.


    • virsi499

      Jumala meitä kutsuu
      nyt suojaan turvaisaan.
      Jumala meitä kutsuu
      ja kantaa voimallaan.
      Milloinkaan ei hän hylkää,
      lastensa kanssa hän on.
      Jumalan kämmenellä
      ei kukaan ole turvaton.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      244
      2150
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      82
      1836
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      75
      1545
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      110
      1260
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      64
      1150
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1125
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1054
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      970
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      891
    Aihe