Kerrostalokyttääjät

79821

Etsiskelin kerrostalokyttääjät.fi sivustolta toimintaehdotuksia sellaiseen havaintooni kerrostalossamme, joka sijaitsee täällä pohjois-Suomessa aika lähellä Venäjän rajaa, että taloyhtiömme parkkipaikalla olen usein nähnyt venäjän rekisterissä olevan paketti auton ja se on siinä yötäkin joskus seuraavaan viikkoonkin. Ajattelin et onkohan ne venäläiset alkaneet ostaa jo kerrostalo asuntojakin rajan pinnasta kun niitä mökkejäkin itä-Suomesta ostelevat ja näin ollen geosotilaspoliittiselta kannalta katsottuna asia on alkanut mietityttämään et valtaakohan ne tän kerrostalommekin ? Sitä kun ei tiedä. Olen yrittänyt bongata edes kuljettajaa tästä autosta (sotilas/siviili) mut en oo ollut just silloin ikkunassani ja näin ollen hän on päässyt livahtamaan rappuun jota sitäkään en ole bongannut et mihin rappuun (A,B,C vai D) ? Ajattelin ottaa asian esiin kevät yhtiökokouksessamme mut en tiedä onko tää asia vielä kenenkään agendalla joten en taida uskaltaa, - vai mitä mieltä te olette, kuuluuko tällaiset asiat sinne ? Olen myös ajatellut ryhtyä toimiin esim. päästämällä ilmat pois auton renkaista nin sit näkisin kuka sitä tulee päivittelemään. Onkohan toi liian suoraa toimintaa, - mitä mieltä ootte miten kannattas asiaa lähestyä ? Ennenkuin valtaavat koko talon. Soitanko poliisille vaikka senkin tulo tänne asti kestää varmaan kolme (3) tuntia ja hyvässä lykyssä sehän on kerennyt jo lähteäkin ennenkuin ehtivät tänne.

17

371

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riista-aita-myös-hyvä

Venäläisiä varten on olemassa oman-malliset riistakamerat. Viritä pihallesi tai parvekkeelle sellainen, saat näyttöä mieltäsi vaivaaviin kysymyksiin. Tarvittaessa ilmoita Suojelupoliisille. Myös vinkki KGB:lle on hyvä lähettää niin pysyy Putinkin kartalla.
      Auton ympärille voisit laittaa lippusiimaa.

• Tänään kohtasin piki mustan miehen mökkitiellämme, tiellä joka on yksityinen ja jonka varrella on kuusi kesämökkiä. Tie päättyy viimeiseen mökkiin, eikä sieltä ole läpimeno mahdollisuutta.

Ajoin hiljaa miehen ohi, tarkkailin ja yritin pistää mieleen yksityiskohtia oudosta mustasta pyöräilijästä.

Mitä vitt...a hän siellä teki, pitäisikö ilmoittaa poliisille?

• voipijopaollaniin

koti-kiusattu se vaan siellä poljeskeli muoto mustana.
        Tai sitten se oli paikallinen nuohooja, joka ihmetteli, että mihin v...n perämetsään on eksynyt matkallaan.

• voipijopaollaniin kirjoitti:

koti-kiusattu se vaan siellä poljeskeli muoto mustana.
        Tai sitten se oli paikallinen nuohooja, joka ihmetteli, että mihin v...n perämetsään on eksynyt matkallaan.

Silloin kun olen fillarin satulassa minuu kärsii puhutella ,ei oo muoto mustana.

• Lapsuuden-leikki-tuo

Miksi et pysähtynyt juttelemaan ja kysynyt häneltä itseltään?
        Kuka pelkää mustaa miestä?

• ent.siivoojaparka

Olen minäkin pyöräillyt sellaisia teitä, joista olen joutunut toteamaan paikkansapitämättömäksi sen väitteen, että "kaikki tiet johtavat Roomaan".
        Ei kai yksityisteillä pyöräily ole laitonta? Vai onko se?

• Korppis1
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

Olen minäkin pyöräillyt sellaisia teitä, joista olen joutunut toteamaan paikkansapitämättömäksi sen väitteen, että "kaikki tiet johtavat Roomaan".

Totta, jokaisella on oikeus ajaa polkupyörälla yksityisteillä. Näinä epävakaina aikoina herää kysymys, mistä on kysymys. Mökkitiellemme harva eksyy, joten oliko ihan kutsuttu vieras?

Voihan olla, että etsi uimapaikkaa ; )

Vai kuuluiko mustamies tiemme viimeisen mökin omistajan uskon ystäviin. Kirkothan ottavat suojiinsa mustiapakolaisia. Näin näet asuntoni viereisen kirkon pihalla pääsiäisenä ison joukon mustia ihmisiä.

Sinäkin koska olet lähes pappi, mitä mieltä olet pitäisikö kysyä kylätiemme papilta oliko mies tulossa kattotalkoihin vai päiväkaffeelle.

• ö-Öö
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

Käveleminen, pyöräily, ratsastaminen on sallittua jokamiehenoikeuksien perusteella yksityisteillä. Moottoriajoneuvot kielletty, ilman maanomistajan lupaa.

On siinäkin omat poikeuksensa. Jos tie menee jonkin kotirauha- alueen kautta, not. Samaten, maanomistajalla oikeus katkaista tiensä, vaikkapa portilla, se on sitten not. Ja sellainenkin, jos aiheuttaa vahinkoa tai häiriötä, not.

Itseasiassa tollaset asiat pitäis ola kaikille päivänselviä ihan muutenkin, ei niihin edes lakeja tarvittaisi, jos vaan ihmiset ois vähemmän typeryksiä.

=DW=

• staka
    • mitÄ-vielä-keksisitte

Jospa venäläinen on kohdannut elämänsä rakkauden ja vierailee tämän luona niin usein kuin mahdollista.

Olisiko kyse ihan tavallisesta vierailusta?
      Onko kodin vaihtan Arbnb tai soffasurffari?

• Kyttäyksen-uhri

Naapuritalossa selvästikin kytätään mun elämää. Mä näin kiikareillani niiden näyttöpäätteeseen kuinka ne googletti mun nimee. Ja makkarissakin niillä on aikas risat verhot.

• Niinpä-niinpä-niin

:D :D ;). :D ;D :D ;D :D : D ;)

• Skånepåg

Onneks on Nato kaliperi 308 :)

• vaimokekin

Se on salainen agentti, ei kannata mennä häirihtemään!

• 9478

Toi on hyvä vinkki; Venäläisten riistakamera ja lippusiima täytyy heti mennä ostamaan. Onkohan niitä tossa läheisessä (27 km) sekatavarakaupassa ?

• nokkava-rouva

Kateus on kasvava voimavara, totean sen toimivan tässä taloyhtiössä. Kaikki vieraat lyhyt-, tai pidempi aikaiset rekisteröidään talon päädyssä millin tarkkuudella.
        Miesvieraat eritoten.

Jasså! kun asennutin parvekelasit, kyllä sitä päiviteltiin suoraan kysyen että millä rahalla. Vastasin näsäviisaasti tottakai rahaa on kun PANKIN PÄÄLLÄ ISTUN ! Tehkää samoin. Nokkava rouva olen hyvinkin tarvittaessa, eiköhän kyselyt ajastaan lopu ?

• ö-Öö

Joskus miettinyt.

Suomessa kaikenlaisia hämärämiehiä, siis omastakin takaata. PAljon rattijuoppoja, ja katsastamattomia autoja. Noh, rattijuoppo käryää, jos käryää. Ollut muotia varastaa rekisterikilpiä toisista autoista katsastamattomiin autonromuihin. Toi yllättävänkin yleistä. Etenkin kun ottaa huomioon, poliisilla aika hyvät keinot tarkistaa rekkareiden perusteella ajoneuvon tiedot lennosta.

Siis juu, tarkoitan sitä, poliisit voi tarkistaa suomen tiedot helposti, muitten maiden ajoneuvojen tietojen tutkiminen rakettitiedettä, ei poliisilla siihen riitä resurssit.

Oiskohan niin, jollain naapurillasi joku varastettu auto,, johon se on ostanut venäläiset rekisterikilvet? Ikinä kukaan saa selville auton tietoja kilpien perusteella. Vielä jos on jokin, mikä tahansa, venäläinen asiapaperi ja puhuu ratsiassa siansaksaa, ei maalais/kaupunkilaispoliisi saa mitään selville.

Todennäköisempää tosin, sulla joku naapurin loispummieläkeläinen hommannyt toyboykseen venäläisen torikauppiaan.

=DW=

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      171
      1111
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      857
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      793
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      539
    6. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      295
      533
    7. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      531
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      489
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      49
      477
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      472
    Aihe